Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 02 Apr 2020 09:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30 Dets 2013 17:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 524
Asukoht: Raplamaa
Tere!
Olen näinud päris mitmel mossel sellist vidinat peal :
Pilt
punane,kollane,valge,must

minu küsimus oleks,kuhu ma need 4 juhet ära ühendan ???

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Dets 2013 17:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3788
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Sellel vidinal ei ole mingit mõtet. Täpselt ta ei näita niikuinii.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 73 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Dets 2013 18:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 429
Asukoht: Pärnu/Tartu
Peaks käima nii:

Pilt

Kuigi adekvaatseid numbreid antud vidin väga ei näita.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Dets 2013 19:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1454
Asukoht: Viljandimaa
Kui tööle saad,vaata palju teeb Mosse 4.22 reduktoriga kiirust mootori 3600 pöörde juures... :D

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Dets 2013 20:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Lehitse minu teemat u 10 lehekülge lõpust. Saad ehk mingi ülevaate. :)

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 31 Dets 2013 18:15 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 365
Mul on sama tahhhokas 90-st aastast. Sellel on punane, must, valge ja sinine juhe. Punane on +12V, must on mass, sinine on signaal ja valge on näidiku taustavalgus.

Valge ühendada tuledelüliti reostaadi alla, siis saab samamoodi valgustugevust muuta, nagu näidikuplokis. Küll aga minu oma tahab veel takistit ka vahele, kuna on näidikuplokist tükkmaad eredam...

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Jaan 2014 15:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 524
Asukoht: Raplamaa
hard0 kirjutas:
Mul on sama tahhhokas 90-st aastast. Sellel on punane, must, valge ja sinine juhe. Punane on +12V, must on mass, sinine on signaal ja valge on näidiku taustavalgus.

Valge ühendada tuledelüliti reostaadi alla, siis saab samamoodi valgustugevust muuta, nagu näidikuplokis. Küll aga minu oma tahab veel takistit ka vahele, kuna on näidikuplokist tükkmaad eredam...


eee sinine on signaal?nagu "horn" w?

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Jaan 2014 15:47 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1085
Pigem ikka toide ,millelt loetakse siis impulsse (pakun et ühendus süütepooliga)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Jaan 2014 21:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Postitusi: 304
Asukoht: Läänemaa, Kiideva
Urukoer kirjutas:
Pigem ikka toide ,millelt loetakse siis impulsse (pakun et ühendus süütepooliga)


Jutt täitsa õige. Signaali juhe läheb süütepooli ja jagaja vahelise peenikese juhtme külge. Ära kõrgepingejuhtmega segi aja! Poolile läheb 4 juhet peale. 1 neist on pidev +12v, mis tuleb süütelukust, teine +12v tuleb starterilt. Selle eesmärk on parem säde käivituse ajal, kuna variaator ei takista voolu. Kolmas juhe on signaal, impulss, katkestatav vool, kuidas kellelegi. Tuleb see jagajast ning selle külge tahhomeetri signaal lähebki. Neljas on väljuv kõrgepinge, mis läheb süütepooli keskelt jagajakaane keskele. Ehk on abiks :beer

_________________
Audide lainel


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 05 Jaan 2014 00:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 524
Asukoht: Raplamaa
r384n3 kirjutas:
Urukoer kirjutas:
Pigem ikka toide ,millelt loetakse siis impulsse (pakun et ühendus süütepooliga)


Jutt täitsa õige. Signaali juhe läheb süütepooli ja jagaja vahelise peenikese juhtme külge. Ära kõrgepingejuhtmega segi aja! Poolile läheb 4 juhet peale. 1 neist on pidev +12v, mis tuleb süütelukust, teine +12v tuleb starterilt. Selle eesmärk on parem säde käivituse ajal, kuna variaator ei takista voolu. Kolmas juhe on signaal, impulss, katkestatav vool, kuidas kellelegi. Tuleb see jagajast ning selle külge tahhomeetri signaal lähebki. Neljas on väljuv kõrgepinge, mis läheb süütepooli keskelt jagajakaane keskele. Ehk on abiks :beer



väga ! :hail

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7