Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 02 Apr 2020 09:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29 Mär 2015 11:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 524
Asukoht: Raplamaa
kõik töötas mul laitmatult kuid ühel hetkel otsustasin jagaja auto küljest maha võtta ning tagasi pannes märkasin, et küünlajuhtmetel on numbrid peal , raamat ütleb et tööjärjekord on 1-3-4-2, ma ise arvasin , et et seda loetakse radiaatori poolt ja 1 tuleb ühendada jagaja nr 1-ga ja sealt edasi noolte järgi kuni ringi täis saan aga käima enam ei lähe, siis võtsin ette need küünlajuhtmete peale märgitud nr-id kus radiaatori poolne on hoopis nr 4 ja salongi poole lähevad siis 3-2-1, ,juhtmete nr-e arvestades ühendasin 1-3-4-2 ka ei mõiganud midagi, isegi teist häält ei teinud käivitamisel ja ma lasin ikka julgelt, et ehk hakkab kohe mõikama aga ei midagi, kas jagaja tohiks uuesti maha võtta ja jala otsa pool ringi edasi keerata ja siis peale tagasi panna, midagi lõhki ei tohiks ju minna ?

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Mär 2015 12:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1454
Asukoht: Viljandimaa
Vaat ma ei mõisa öelda,kas tõmbasid jagaja koos jalaga ehk siis tuli välja ka koos pronksist hammasrattaga...
Üldiselt käib asi nii,et otsid üles esimese silindri survetakti lõpu.... ja siis näed ära,millise küünlajuhtme kohal rootor on. See ongi esimene. Siis pead arvestama rootori pöörlemise suunda. Selles suunas siis pöörleb rootor ja juhtmete järjekorra paned selle järgi.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Mär 2015 12:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1130
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kõige lihtsam on näpuga raamatust järge vedada - väga lihtne õpetus. Kui koos jalaga välja võtsid, siis see on ka raamatus kirjas, kuidas õigesti selle tagasi saad.

Küünlaid loetakse auto radikapoolsest otsast alates. Ehk siis radikapoolseim on nr. 1 ja tulemüüripoolseim nr. 4.

Jagajaga on selline asi, et tehasest käib esimene küünlajuhe paremal üleval (kõrvalistuja poolse külje pealt vaadates), vasakul üleval siis 3. silindri juhe, all vasakul 4. silindri juhe ja all paremal 2. silindri juhe.

Võimalus on ka see, et jagaja/nukkvõll on 180-kraadi teises asendis. Kui ei andnud nö. tehaseseade tulemust, siis tõsta jagaja peal küünlajuhtmed risti. Ehk siis kus enne oli esimese silindri juhe, sinna 4. silindri juhe, samamoodi vahetad ära 3. ja 2. silindri juhtmed omavahel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Mär 2015 14:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 524
Asukoht: Raplamaa
sass kirjutas:
Kõige lihtsam on näpuga raamatust järge vedada - väga lihtne õpetus. Kui koos jalaga välja võtsid, siis see on ka raamatus kirjas, kuidas õigesti selle tagasi saad.

Küünlaid loetakse auto radikapoolsest otsast alates. Ehk siis radikapoolseim on nr. 1 ja tulemüüripoolseim nr. 4.

Jagajaga on selline asi, et tehasest käib esimene küünlajuhe paremal üleval (kõrvalistuja poolse külje pealt vaadates), vasakul üleval siis 3. silindri juhe, all vasakul 4. silindri juhe ja all paremal 2. silindri juhe.

Võimalus on ka see, et jagaja/nukkvõll on 180-kraadi teises asendis. Kui ei andnud nö. tehaseseade tulemust, siis tõsta jagaja peal küünlajuhtmed risti. Ehk siis kus enne oli esimese silindri juhe, sinna 4. silindri juhe, samamoodi vahetad ära 3. ja 2. silindri juhtmed omavahel.


milliest raamatust täpsemalt seda vaadata saab, mul on neid hulgim kuid Vello sõiduautod "Moskvitš" ma seda ei leidnud ülesse ja sama ei saanud ma vastust ka Kalju "Autode elektriseadmed".

#Talupoeg: välja võtsin ikka ühes tükis ehk alt keerasin jagaja kinnituse lahti ja tuli 1 tükis välja koos pronksist hammasrattaga. kuigi ma toona veel hoolega vaatasin, et ma seda jalga kindlasti ei keeraks kui ma seda õlitan ja puhastan aga kui nüüd juhtmete ümbertõstmine ei aita siis proovin ka selle ü.s.s ära ja siis selle järgi näeb kas hakkab midagi muutuma või ei. muud ei tohiks kindaslti häda olla sest just enne lahtivõtmist sai paugust käima lülitada.

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Mär 2015 15:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1454
Asukoht: Viljandimaa
No vaat,nüüd on siis asi selge,süütevärk on sassis nagu pudru ja kapsad...
Ega nüüd ei jäägi muud üle,kui pead hakkama otsast pihta. Otsid üles siis esimese silindri survetakti lõpu ja sätid jagaja nii paika,et rootori ots istuks enam-vähem 1 silindri küünlajuhtme kanti. Kui valesti paned siis võib olla küll nii,et on nagu enam-vähem aga siis kui säde tuleb,vahib rootori ots kahe juhtme vahel....ja ikka asja ei saa,kui paned ühe hamba võrra teise kohapeale. Eks ta on,lihtsam on teha,kui õpetada. Aga tee proovi.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Mär 2015 16:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1130
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
tanello2 kirjutas:
milliest raamatust täpsemalt seda vaadata saab, mul on neid hulgim kuid Vello sõiduautod "Moskvitš" ma seda ei leidnud ülesse ja sama ei saanud ma vastust ka Kalju "Autode elektriseadmed".


Just sealtsamast "Sõiduautod "Moskvitš"" raamatust. 1986 variant. Lk. 94 on süüte reguleerimine. Katkestijaoturi paigaldamine lk. 115.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Mär 2015 17:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 524
Asukoht: Raplamaa
sass kirjutas:
tanello2 kirjutas:
milliest raamatust täpsemalt seda vaadata saab, mul on neid hulgim kuid Vello sõiduautod "Moskvitš" ma seda ei leidnud ülesse ja sama ei saanud ma vastust ka Kalju "Autode elektriseadmed".


Just sealtsamast "Sõiduautod "Moskvitš"" raamatust. 1986 variant. Lk. 94 on süüte reguleerimine. Katkestijaoturi paigaldamine lk. 115.


leidsingi 115 lehelt selle väikese pildi ülesse :) Nüüd teengi kõik 0 otsast peale, siis peab küll kõik ok olema.

Nii, nüüd võtsin rootorilt kaane maha ja ajasin 1.silindri ü.s.s ja pea vaatas õigesse kohta ehk siis paremale ülesse. juhmed panin 1-3-4-2 ja panin auto käima ??? ??? ???

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 04 Apr 2015 19:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Postitusi: 707
tanello2 kirjutas:
sass kirjutas:
tanello2 kirjutas:
milliest raamatust täpsemalt seda vaadata saab, mul on neid hulgim kuid Vello sõiduautod "Moskvitš" ma seda ei leidnud ülesse ja sama ei saanud ma vastust ka Kalju "Autode elektriseadmed".


Just sealtsamast "Sõiduautod "Moskvitš"" raamatust. 1986 variant. Lk. 94 on süüte reguleerimine. Katkestijaoturi paigaldamine lk. 115.


leidsingi 115 lehelt selle väikese pildi ülesse :) Nüüd teengi kõik 0 otsast peale, siis peab küll kõik ok olema.

Nii, nüüd võtsin rootorilt kaane maha ja ajasin 1.silindri ü.s.s ja pea vaatas õigesse kohta ehk siis paremale ülesse. juhmed panin 1-3-4-2 ja panin auto käima ??? ??? ???

Seda küll ja vaata et juhtmed ikka õieti panid ,mossel pöörleb rootor vastupäeva .Lihtsalt meeldetuletuseks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Apr 2015 17:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 524
Asukoht: Raplamaa
auto oli lihtsalt kaua seisnud, millegipärast peale 0 ületegemist hakkas jälle korralikult tööle.

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2015 00:19 

Liitunud: 30 Apr 2009 00:59
Postitusi: 102
Asukoht: Pärnu
tanello2 kirjutas:

#Talupoeg: välja võtsin ikka ühes tükis ehk alt keerasin jagaja kinnituse lahti ja tuli 1 tükis välja koos pronksist hammasrattaga. kuigi ma toona veel hoolega vaatasin, et ma seda jalga kindlasti ei keeraks kui ma seda õlitan ja puhastan aga kui nüüd juhtmete ümbertõstmine ei aita siis proovin ka selle ü.s.s ära ja siis selle järgi näeb kas hakkab midagi muutuma või ei. muud ei tohiks kindaslti häda olla sest just enne lahtivõtmist sai paugust käima lülitada.


Ma ei mõista, miks võetakse tihtipeale jagaja koos jalaga mootorilt maha. See on siiski kahes tükis korraga (jalaosa + jagaja ise) eemaldamine. Sellist jagaja mahavõtmist on siin foorumit lugedes korduvalt ette tulnud. Niimoodi jagajat maha ei võeta! Tegelikkuses peab jalg ikka mootori külge jääma ja jagaja eemldatakse jalalt. Sel juhul kunagi tagasipanekuga eksida ei saa, sest jagaja võlli alumises otsas on ajam, mille sälk on tsentrist nihutatud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7