Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 02 Apr 2020 10:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27 Apr 2015 04:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
julgeks just sull vastu väita.. kui võtad jagaja koos jalaga maha fikseeritud asendis saad selle ilusti samasse hambasse tagasi pannes ka süüte ilusti paika, kui võtad eraldi ära, siispmts sa ei fikseeri enam süüteajastust ära ja tagasi pannes pead jälle süüdet regullima hakkama.. rootor jääbküll samasse asendisse aga korpus ümber liigub, niiet hakka aga uuesti süüdet regullima Karu2


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2015 08:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1130
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kui süüte sättimine problem on, siis tömba markeriga joon peale. Tahaks näha, kuidas selle alumise hammaka ära fikseerid ja samas asendis tagasi saad...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2015 09:23 

Liitunud: 30 Apr 2009 00:59
Postitusi: 102
Asukoht: Pärnu
Nojah, niimoodi maha võetult on ta ju kena asi niisama peo vahel vaadata. Aga remonti, näiteks pukse vahetada ju ikka ei saa ilma jalga eraldamata. Muuks hoolduseks aga ei ole jagajat vaja üldse autolt maha võtta. Määrdetoosi täita- peale keerata, kontakte reguleerida saab auto küljes. Kontaktide haamriosa nuka viltpatja ja rootorialust viltpatja on ka võimalik õlivardalt tilgutades määrida jagajat autolt eemaldamata.
Veel üks asi. Kallid foorumlased, ärge peljake oma auto peal õlist + sinna kogunenud tolmust jagajat, vääralt kardetakse, et selline jagaja, selle kaas ja juhtmed "peksavad üle". Tegelikuses on õline jagaja eriti niiskes olukorras just töökindlam, kui õlivabade-kuivade pindadega süütesüsteemi detailid. Enda autodel teen õliprofülaktikat piipudest kuni jagajakaane sisepinnani perioodiliselt, st. kui näen, et kõrgepingejuhtmetel juba puudub õline läige. Õli on dielektrik ja välistab "ülepeksmise". Ainukesena peavad õlist puutmatuna jääma jagaja puhul kontaktide kontaktpinnad, mujale jagajas aga võib oli sattuda igale poole. Eriti soovitan seda 80-ndate autodele, millele hakati tehases paigaldama punase kestaga VAZ-ilikke kõrgepingejuhtmeid. Samasugust effekti annab ka diiselküttega üle käimine, kuid seda tuleks teha sagedamini, kuna ta lõpuks lendub võrdlemisi kiiresti. Uskmatutele olen kohapeal teinud demonstratiivse "loomkatse", valades töötava mootori puhul kruusitäie vett otse jagaja kaanele ja juhtmetele. Mootori töös ei teki ühtegi hingeldust.
Kui avastate niisketes ilmaoludes väljas seisval autol peale kapotiavamist käivitusprobleemidega niiskuspiiskadest märgunud mootori, meenub minu siinne soovitus. Nüüd aitaks kiiresti ka pagasnikust leitav WD õlipudel, millest otse pihustada kõikidele eelpool loetletud detailidele. Ja mootor käivitub, nagu nõiavitsa väel. Ei peagi poest kallist spetsiaalset dielekrikut aerosoolis ostma!
Eelpool kirjeldatud väikese, kuid olulise nipi kogu eluks sain ma noore ja rohelise autojuhihakatisena mitukümmend aastat tagasi eakatelt kollegidelt, kes juba siis kasutasid naftat antud otstarbel. Seda otseselt pealtnäinuna oli see noorele mehele tõeline ime ja kogemus, mille enda jaoks mällu salvestasin ja mis mind saatnud tänini.

On olnud juhus, kus koos jalaga võetud jagaja ei tahtnud vanal mootoril tagasi minna, kuna õlipumba detailid olid ka sedavõrd kulunud, et õlipumpa vedav nuutidega võlli ots vajus oma raskusega sedavõrd viltu, et ei roninud jala küljes oleva hammasratta nuuti sisse.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2015 12:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
sass väga edukalt saab tagasi, see jagaja jalg eilähe sinna just igas asendis otsa, vaid et hammast edasitõsta peadseda suht palju edasi või tagasi keerama, niiet pmts paned süütemärki ja võtad jagaja maha, tagasi paned samamoodi (rootor selle klemmi või mis iganes asja juures) ja läheb ilusti peale, mõni kraad hammas edasi tagasi ta ei taha üldse pealeminnagi (vähemalt minul ei läinud) vaid tahtis saada olulist muudatus, aga mingi 30 kraadi keeramist enne kui pealeläks järgmises asendis


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2015 12:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1130
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Karu2 räägib õigust. Naftabaasil õli asemel aitab hästi ka silikoonõli.

SanderV, saab erinevates asendites tagasi panna - ei ole üldse probleem. Ühel mootoril, mis minu käes on olnud, pole tõesti läinud teises asendis...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2015 17:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
jagajat saab alati samas asendis tagasi panna, vahel on rohkem kebeniiti, teinekord saab kergemalt aga alati saab samas asendis tagasi. Probleeme põhjustab just see õlipumba hammikas mis kipub kohalt nihkuma. väide et ei lähe tagasi samas asendis, ei pea paika.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2015 19:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Postitusi: 309
Asukoht: Pärnumaa
Jällegi imestan, kuidas ei millegist suudetakse kaks lehte täis jama tekitada!? Natuke hullem oli leht, kus mõõdeti tagasilla ülekande arvu! Kui ma rohkem kirjutaks oleks see juba ropendamine. Edu...

_________________
Kaunitar 2015.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Apr 2015 15:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
BergIE kirjutas:
Jällegi imestan, kuidas ei millegist suudetakse kaks lehte täis jama tekitada!? Natuke hullem oli leht, kus mõõdeti tagasilla ülekande arvu! Kui ma rohkem kirjutaks oleks see juba ropendamine. Edu...

no sellised pikkad juttud tekivadki sellest iga üks on harjunud erinevalt tegema ja sellega ka erinevad arusaamadest asjadest.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7