Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Nov 2019 09:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Küünlasse ei tule sörtsu
PostitusPostitatud: 24 Veebr 2019 17:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Täna ss uue häda otsa kukkunud, nim ei tule küünlasse piiksugi. Süüde sees ss testriga mõõtes annab igasse kontakti süütepooli ca 12V välja (va. Kõrgepinge väljundisse) vanamees mul pakkus et BK-st ühendatud juhe jagaja kondekasse, et see väike punn vb seal peetis olla, seepärast särtsu küünlasse ei tulegi... kust tglt viga otsida võiks?

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2019 07:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 173
Mass tuleb jagajasse kui kontaktid on ühendatud? Kui tuleb siis üks asi on kondekas mis proovida teise vastu vahetada, ja teiseks on süütepool ise mis teise vastu vahetada.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2019 09:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Et, ma sinust õigesti aru saaksin, kas sa tahad et ma kontrolliks punaste söörudega märgitud ühendust omavahel või kondeka klemmi ja jagaja väljundi(kollane nool) vahel ?(pilt laenatud kaasfoorumlaselt!)

https://drive.google.com/file/d/1kGbf1QiOuFCfIGG9-5MV9YDEsldp7OOS/view?usp=sharing

Kui too on (oleks) korras ja süütepooli vahetan töötava auto omaga välja aga tulemus oleks ikka 0, mis ss edasi vöiks vaadata ?

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2019 19:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 173
Jah aga mõõda kas üleüldse süütepooli mass jõuab. Kui mõõdad multimeetriga(tester) siis esiteks keerad süütepooli küljest miinus juhtme lahti. (See on see must juhe mis läheb jagajast süütepooli.) Siis keerad multimeetri takistust mõõtma kõige väiksemat väärtust. Siis paned ühe multimeetri otsa selle musta juhtme külge, mille sa ennist lahti keerasid, ja teise otsa paned massi(klapikambrikaane vastu näiteks). Ning siis käega mootorit ringi ajades, peab mingi aeg näitama mingisugust 0-5 oomist takistust (pole hullu kui ka on natuke suurem) ja mingi hetk peaks näitama lõpmatust või overloadi või mingit taolist.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Veebr 2019 19:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 173
kuskohas elukoht on, võibolla saab ise appi tulla?
ega see interneti teel seletamine kõige lihtsam pole.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Veebr 2019 19:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Ma Raplamaal :) ega see üle interneti "õppimine" ei anna jh suurt muffigi juurde.

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Veebr 2019 07:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 173
Ma elan ise raplas, võib olla saan mingi päev üle vaadata.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Mär 2019 19:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Milline kokkusattumus.
Saatsin PS

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Mär 2019 17:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Aitäh Martin2140, et kontaktivahe puhastasid ja sellega seoses sain sädemed ilusti kyynaldesse, kruttis ka jagaja nurga paika.

See nv vahetasin karpa K126H välja teise töötava(enne maha vötmist panin teise auto peal käima) vastu kuid see auto no mitte ei luba ka, kasvõi pidurispreiga (stardiabi) no isegi ei törtsu, lihtsalt käiab tühja, häälemuutust mitte kui grammigi eest, on meil veel keegi asjatundja kes tahaks Raplamaal proovida eluvaimu sisse puhuda ? Soovituslik on kaasa vötta oma K126 sest 1 mu töötab millegipärast hakkas nüüd igast võimalikust pilust ja august kütet lahinal läbi laskma ja teine on nii must et ma pole isegi kindel, kas see töökorraski on.

Hilfe bitte !

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Mär 2019 21:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 843
Asukoht: Muhu saar
Kisu aga karpa laiali ja hakka tihendeid vahetama. Esmajoones kontrolli ära ujukinõel,et kas see kinnises asendis ei lase bena läbi. Siis ülemise kaane tihend vaata kriitilise pilguga üle.Ja järgmisena seguklapikorpuse ning ülemise osa vaheline tihend. Pildil punasega märgitud alas. Kui tihendid ok,siis järgmisena vaata,kas korpused ei ole deformeerunud. Punane ala on väga nõrk koht,sest need neli polti kiputakse loomajõuga kinni kruttima,mistõttu kõrvad tõmbab ära ja sealt hakkab lisaõhku võtma. Pane ülemine ja alumine osa ilma tihendita niisama kokku,siis näed ära,kas valgus paistab läbi või mitte küljelt vaadatuna. Seguklappide korpusega üldiselt probleeme ei ole. Aga ülemise osaga küll.
Pilt

Järgmisena vaata üle düüsid.Kas kütte ja õhudüüsid on õiges mõõdus ja õiges kambris.
Siis segukruvid. Uuema tüübi omadel on kruvidel O rõngad peal.Need peavad raudselt täiesti terved ja ilusad olema.Kui sealt tuul läbi tuhiseb,siis mootorit korralikult tööle ei saa. Lihtsam viis teadasaamiseks on töötava mootoriga kruvide keeramine. Kui mootorihääl kruvisid keerates ei muutu,siis O rõngad kehvad.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7