Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 16 Okt 2021 20:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


AINULT Mosse varuosade ostusoovid!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 22 Sept 2021 23:04 

Liitunud: 08 Aug 2015 23:33
Postitusi: 23
Sooviks daaz karburaatorile peadoseer süsteemi 200 õhudüüsi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 23 Sept 2021 19:08 

Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Postitusi: 183
Asukoht: Iru küla
2mm puuriga düüs läbi puurida ja ongi 200.

_________________
Linnuvabriku garaaž


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 24 Sept 2021 16:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
rariteet1 kirjutas:
Sooviks daaz karburaatorile peadoseer süsteemi 200 õhudüüsi.

Peadoseer süsteemi 200- ne ? 200 ne sobib teise lõõri ja seda siis kui sul mootor 2.0 liitrine
Max mis sobib 1 lõõri õhudüüsiks on 170 normaalne 150 kui tahad startimisel teravust siis 140 v 130

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 29 Sept 2021 23:25 

Liitunud: 08 Aug 2015 23:33
Postitusi: 23
Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 30 Sept 2021 12:08 

Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Postitusi: 33
Asukoht: Lääne-Virumaa
rariteet1 kirjutas:
Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?

Kui sa selliste düüsidega maanteel sõita kavatsed, siis olgu sul kogu aeg bensiinikanister kaasas. Teadjamad oskavad täpsustada, aga 140 esimesse lõõri saab olema ikka väga janune. Tavaline 1,5 mosse mootori jaoks on 1 lõõris 120 normaalne (vbla natuke ka veel liig) ja teise lõõri 150.
Kola siin teiste meeste autoteemades ja Tehnilises Daaž karburaatori teemas saad teadjamaks.

_________________
IŽ 412


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 30 Sept 2021 12:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1143
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Tegelikult selle karburaatori puhul töötab raamatu antud kombinatsioon väga hästi. Esimeses lööris kütus 130, õhk 150, teises lööris vastavalt 130 ja 200. Eelduseks on see, et ülejäänud on ka täpselt nagu tehasest. Emulsioonitorud peavad olema markeeringuga F15 ja segukoonused (diffuusorid/aux venturi) õiged. Õhu- ja kütusedüüsid käivad käsikäes ja vastavuses teiste komponentidega. Selle kombinatsiooniga peab ka rahuldavalt käima saama.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 30 Sept 2021 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
ipi kirjutas:
rariteet1 kirjutas:
Mul on Mossel hetkel karburaator DAAZ 2101-1107010-03 karburaator ning raamatu järgi näitab, et seal peaks olema põhi kambril õhudüüs 150 ja abikambril 200, kuid nende asemel on samades kohtades düüsid vastavalt 140 ja 190. Äkki on raamatu tabeli soovitus liialdus ning võiks kombinatsiooniga 140 ja 190 tegelikult rahul olla?

Kui sa selliste düüsidega maanteel sõita kavatsed, siis olgu sul kogu aeg bensiinikanister kaasas. Teadjamad oskavad täpsustada, aga 140 esimesse lõõri saab olema ikka väga janune. Tavaline 1,5 mosse mootori jaoks on 1 lõõris 120 normaalne (vbla natuke ka veel liig) ja teise lõõri 150.
Kola siin teiste meeste autoteemades ja Tehnilises Daaž karburaatori teemas saad teadjamaks.

Teema autor kirjutab õhudüüsidest 140 ja 190 mitte kütuse omadest.

Ma soovitaks 140 ja 190 õhudüüsidele vastavalt kütuse omasid 112 v 115 esimesse kambrisse ja teise 157 või 162 pigem 162 kui 190 düüs, samas pead ülemineku düüsid vahetama.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 01 Okt 2021 11:05 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 398
partnermosse kirjutas:
Ma soovitaks 140 ja 190 õhudüüsidele vastavalt kütuse omasid 112 v 115 esimesse kambrisse ja teise 157 või 162 pigem 162 kui 190 düüs, samas pead ülemineku düüsid vahetama.


See kütusedüüside kombinatsioon kõlab nagu DAAZ-2140-le sobilik. DAAZ-2101 diffuusorid/lõõrid on aga 23/23mm ja 2140(ozon) puhul 21/25mm. Sellest ka erinev düüside vajadus.

Näiteks see - käib küll Weber DCOE kohta aga põhimõte on sama. Mida suurem difuusor(main venturi), seda rohkem kütusedüüsi antud kamber tahab.
Pilt

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 04 Okt 2021 01:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
Ja mis õigustab siis weberi tabeli järgi 2101 teise lõõri õhudüüsiks 200 panemine kui dif on 23 ja 2140-l on see dif 25 ja daaz orig õhudüüs max 170 ?
Minu ettepanek oli inimesele, et kui tal pole muid düüse võtta, siis olukorrast väljatulemiseks on olemas kombinatsioon!

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õhudüüs
PostitusPostitatud: 05 Okt 2021 08:59 

Liitunud: 08 Aug 2015 23:33
Postitusi: 23
Tänud vastuste eest Mosse sõbrad! Ma ikkagi tahaks ära proovida seda 200 õhudüüsi, sest Mul kõik ülejäänud düüsid lähevad raamatu järgi v.a. nüüd see 200 õhu peadüüs abikambrisse. Kas kellelgil oleks sellist Tartu või Võrumaa lähistel pakkuda? Pakkumised võib mulle saata ahti971@hot.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7