Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

O:Ostan rehvi!
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=25&t=4820
1. leht 1-st

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 07 Jaan 2015 19:52 ]
Teema pealkiri:  O:Ostan rehvi!

Otsin siis taga Gislaved Nord Frost 165/80 R14. Võib olla kasutatud ja ka ilma naelteta. Panen ka pildid.

Pilt

Pilt

Tel.56 95 60 13

Autor:  stern100 [ 07 Jaan 2015 20:09 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

Seaduse järgi võid kõrvale panna ka suvalise firma naelrehvi, mis on samas mõõdus ;) Niikaua kui esiteljel ka naelrehvid on.

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 07 Jaan 2015 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

stern100 kirjutas:
Seaduse järgi võid kõrvale panna ka suvalise firma naelrehvi, mis on samas mõõdus ;) Niikaua kui esiteljel ka naelrehvid on.


Seda küll aga muster peab olema enam-vähem samasugust tüüpi. Vähemalt mina sain niimoodi aru. Ja lugesin nagu,et ei tohi koordi läbivat vigastust olla( näiteks noaga läbi löödud ja igasuguste seentega paigatud...) ja mõrade kohta polnud ka midagi lugeda kuskilt....ehk mina saan aru nii,et võivad olla ka päikesekuivanud rehvid.....

47
Nõuded:
1) rehvil ei tohi esineda sisemisi eg
a välimisi koordi läbivaid vigastusi või
turvise eraldumist koordist;

Autor:  stern100 [ 07 Jaan 2015 22:45 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
stern100 kirjutas:
Seaduse järgi võid kõrvale panna ka suvalise firma naelrehvi, mis on samas mõõdus ;) Niikaua kui esiteljel ka naelrehvid on.


Seda küll aga muster peab olema enam-vähem samasugust tüüpi. Vähemalt mina sain niimoodi aru. Ja lugesin nagu,et ei tohi koordi läbivat vigastust olla( näiteks noaga läbi löödud ja igasuguste seentega paigatud...) ja mõrade kohta polnud ka midagi lugeda kuskilt....ehk mina saan aru nii,et võivad olla ka päikesekuivanud rehvid.....

47
Nõuded:
1) rehvil ei tohi esineda sisemisi eg
a välimisi koordi läbivaid vigastusi või
turvise eraldumist koordist;


Ülevaatuselt saab igatahes läbi ka totaalselt erineva mustriga, ametlikult!

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 07 Jaan 2015 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

stern100 kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
stern100 kirjutas:
Seaduse järgi võid kõrvale panna ka suvalise firma naelrehvi, mis on samas mõõdus ;) Niikaua kui esiteljel ka naelrehvid on.


Seda küll aga muster peab olema enam-vähem samasugust tüüpi. Vähemalt mina sain niimoodi aru. Ja lugesin nagu,et ei tohi koordi läbivat vigastust olla( näiteks noaga läbi löödud ja igasuguste seentega paigatud...) ja mõrade kohta polnud ka midagi lugeda kuskilt....ehk mina saan aru nii,et võivad olla ka päikesekuivanud rehvid.....

47
Nõuded:
1) rehvil ei tohi esineda sisemisi eg
a välimisi koordi läbivaid vigastusi või
turvise eraldumist koordist;


Ülevaatuselt saab igatahes läbi ka totaalselt erineva mustriga, ametlikult!


Täitsa võimalik. Kõik on võimalik.

Autor:  viirusboy [ 08 Jaan 2015 02:11 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

Tuttav nimi. Vaatan, äkki on.

Autor:  13piisab [ 09 Jaan 2015 12:50 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

isegi kui eri margid-mudelid samal teljel on lubatud, siis ma väldiks seda eriti just vedaval sillal. Külgseinte tugevus ei pruugi eri rehvidel sama olla ning rattad hakkavad eri kiirustega käima. Pole vaja difri satelliite tarbetult "koormata".
mosu vedaval sillal on küll enamuse sõiduautodega võrreldes eriti vähe raskust, aga midagi ikka.

muide ka protirehvid on alusmaterjali läbivajumise osas küsimärk. Ma enam nelikveolisele (talvel kulgen kahesillaveoga) protti alla ei osta - ühe jooksu allapaneku järel suurenes pideva nelikveoga kulguri kütusekulu ca 10% ning ca 10Mm järel sain teada eeldatava põhjuse: 3 rehvis ei olnud naastukadu, ühelt olid pea pooled jalga lasknud. Ilmselt oli selle läbimõõt teistest erinev ning kuigi silladifrid ja keskdiffer (0,02 ühiku võrra erinevate sillaülekannete abil "eelsoojendatud" visko) lasevad ratastel kuigipalju erinevalt käia, siis mingil määral toimub ikka eri läbimõõduga ratta "lohistamine".

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 09 Jaan 2015 14:10 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

13piisab kirjutas:
isegi kui eri margid-mudelid samal teljel on lubatud, siis ma väldiks seda eriti just vedaval sillal. Külgseinte tugevus ei pruugi eri rehvidel sama olla ning rattad hakkavad eri kiirustega käima. Pole vaja difri satelliite tarbetult "koormata".
mosu vedaval sillal on küll enamuse sõiduautodega võrreldes eriti vähe raskust, aga midagi ikka.

muide ka protirehvid on alusmaterjali läbivajumise osas küsimärk. Ma enam nelikveolisele (talvel kulgen kahesillaveoga) protti alla ei osta - ühe jooksu allapaneku järel suurenes pideva nelikveoga kulguri kütusekulu ca 10% ning ca 10Mm järel sain teada eeldatava põhjuse: 3 rehvis ei olnud naastukadu, ühelt olid pea pooled jalga lasknud. Ilmselt oli selle läbimõõt teistest erinev ning kuigi silladifrid ja keskdiffer (0,02 ühiku võrra erinevate sillaülekannete abil "eelsoojendatud" visko) lasevad ratastel kuigipalju erinevalt käia, siis mingil määral toimub ikka eri läbimõõduga ratta "lohistamine".


Täitsa võimalik. Moskvitši puhul vast eriti lugu pole,sest see auto peaks ka kõik lollused vastu pidama. Ei ole õnnestunud veel ühestki tagasillast lahti saada. Kütusekulu kohta ei oska ka öelda,sest pole võimalik nii täpselt mõõta. Selleks peaks olema siis mingi mõõtja peal aga kuidas seda mõõta,kui osa kütust mööda tagasivoolu lippab... see asi läheks juba päris teaduslikuks. Ma arvan ise,et kui kummid enam vähem mõõdulindiga üle on käidud,sarnase mustriga ,ei juhtu ka midagi hullu.

Autor:  13piisab [ 09 Jaan 2015 14:30 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

jah - kergel üherattaveolisel ei puhu see suurt pilli. Aga pigem lükata erinevad rehvid ikka kaasaveerevatele ratastele. Ka varuratas, kui seda vaja on. Eriti veel, kui mootor natuke väänata jaksab. Kui Sul diiselmootor teemaks, siis küllap on sel väänet mosu mootorist törts rohkem ning vääne on ju see asi, mis ülekandes asju lõhub ;)

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 09 Jaan 2015 18:24 ]
Teema pealkiri:  Re: O:Ostan rehvi!

13piisab kirjutas:
jah - kergel üherattaveolisel ei puhu see suurt pilli. Aga pigem lükata erinevad rehvid ikka kaasaveerevatele ratastele. Ka varuratas, kui seda vaja on. Eriti veel, kui mootor natuke väänata jaksab. Kui Sul diiselmootor teemaks, siis küllap on sel väänet mosu mootorist törts rohkem ning vääne on ju see asi, mis ülekandes asju lõhub ;)


On kuidas on selle väändega aga peab ütlema,et kui võrrelda bensumootoriga siis on see diisel ikka päris uimane ja kahtlustan,et võrdne seis . Pole seal vahet midagi. Aga eks tulevik näitab. Ma pole eriti rallytaja ka. Kruusateel olen siduri mõned korrad prooviks lahti lasknud pauguga ja on ratta ikka ringi võtnud. Bensukaga asi ikka ägedam.... seega hirmud on mul igasuguse lagunemise vastu täitsa ära kadunud.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/