3. leht 6-st

Re: mosse sõiduomadustest ja liiklemisest teedel

Postitatud: 07 Nov 2011 08:44
Postitas moskiito
tegin teema natukese üldisemaks.
Nüüs panen ka paar reeglit paika:
Siia palun kirjutada vastavalt teemale, kõike, nii head kui halba, mis liikluses või mosse sõiduomadustes on või juhtunud.
Mitte halvustada teiste arvamusi, kui soov sedasi teha, siis seda teha palun nii et teine mosse omanik sellest ei solvuks
Mitte ropendada, vajadusel teha seda privaatselt.
Õigekirja taga ajama ei hakka, kuid palun kasutada võimalikult vähe tänava slängi. Lubatud kasutada "mosse slängi" ehk siis esemete nimetusi rahvakeeles ja nagu teame, heal lapsel ikkamittu nime.
Teema kohta tekkivad küsimused esitada siia, siis saab vältida "KKK" olukorda.

Re: mosse sõiduomadustest ja liiklemisest teedel

Postitatud: 07 Nov 2011 08:51
Postitas moskiito
no ei saa aru nendest inimestest kes ette trügivad prakku. Nimelt keilas enne raudtee ülesõitud mittu autot trügisid vahele, olgugi et vahe pikkus ees sõitva masinaga oli 2 auto pikkust. Tagatippuks jäi kogu see "rong" raudtee ülesõidul seisma. Mõtte käis läbi "krt teaks et kedagi vastu ei tule, paneks mööda"

Re: mosse sõiduomadustest ja liiklemisest teedel

Postitatud: 12 Dets 2011 11:58
Postitas moskiito
sai siis reedel ka korralikud talveristsed kombile tehtud. Veider oli mossega sõita sest reeglina need kes mokitsast mööda sõitsid, said hoopis mokitsa poolt mööda sõidetud. Isgi uus MB 1,5mil kroonise hinnaklassi kuuluv, jäi alla.

Re: mosse sõiduomadustest ja liiklemisest teedel

Postitatud: 12 Dets 2011 12:14
Postitas viirusboy
Minu punasel on kahtlane komme väriseda teepeal. Kuskil kiirusel 80-90 väristab päris metsikult. Häirib veel tugev mootorimüra, mis salongi kostub. Kuigi sõbra auto on poole vaiksem, müristab mul ikka päris hästi. Pluss, mida teised koguaeg kurdavad, on tagasila ja käigukasti undamine. Minu masinal on see olematu. Vb summutab selle mootorimüra? Möödasõitudeks on vaja pikka sirget ja palju kannatust, aga mööda saab. Viimati proovisime sõbra audi 80ga võistelda. Mosse võitis. Pikka maad sõites lõpuks kõrvad kumisevad, perse tuim, selg kange. Aga ükskõik kui arhailine see kõik ka poleks, ei tekita ükski teine auto sellist sõidufiilingut, nagu seda pakub mosse. See ongi üks suur põhjus paljudest teistest, miks ma seda autot hoian ja austan.

Re: mosse sõiduomadustest ja liiklemisest teedel

Postitatud: 12 Dets 2011 13:06
Postitas moskiito
viirusboy kirjutas:Minu punasel on kahtlane komme väriseda teepeal. Kuskil kiirusel 80-90 väristab päris metsikult. Häirib veel tugev mootorimüra, mis salongi kostub. Kuigi sõbra auto on poole vaiksem, müristab mul ikka päris hästi. Pluss, mida teised koguaeg kurdavad, on tagasila ja käigukasti undamine. Minu masinal on see olematu. Vb summutab selle mootorimüra? Möödasõitudeks on vaja pikka sirget ja palju kannatust, aga mööda saab. Viimati proovisime sõbra audi 80ga võistelda. Mosse võitis. Pikka maad sõites lõpuks kõrvad kumisevad, perse tuim, selg kange. Aga ükskõik kui arhailine see kõik ka poleks, ei tekita ükski teine auto sellist sõidufiilingut, nagu seda pakub mosse. See ongi üks suur põhjus paljudest teistest, miks ma seda autot hoian ja austan.
no tollel punasel mis ul pildil on undamise põhjusels rehvid. Need LUAZ rehvid undavad ikka päris korralikult.

Re: mosse sõiduomadustest ja liiklemisest teedel

Postitatud: 06 Juun 2012 20:41
Postitas Edel
Siin paar artikklit ajast kui 2140 oli uus ja ilus, Ytra foorumist kasutaja Mister X postitus nr. 830 alt (koos Lada ja ZAZ-i samateemaliste artikklitega) "Head teed, Moskvitš-2140 osa 1 ja 2 http://foorum.ytra.eu/showthread.php?tid=191&page=42 Sealt saame teada, millised olid selle mudeli lisad ja et mootori võimsus on 82hj :o , kiirendus 80km/h-ni 11,3 ja 100-ni 17 sekundiga ning sõidab 150km/h :D Teada saab sealt muudki täna muigele ajavat teavet :D Kuidas aga olid lood tegelikult, teame me kõik. Igaljuhul huvitav lugemine.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 30 Apr 2013 15:55
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:suund käis nii kiiresti et ei pannud tähele :D
ei tglt ma vaatan üldiselt nii et kui mul pole seda kellelegi näidata ja vaikselt reastun ümber, siis ma ei näita...
No suunda võiks profülaktilises mõttes ikka näidata, isegi kui sa "arvad" et oled üksi, võib mõni berilane sulle selga lennata.

NB! Teema arutus sai alguse ühe klubiliikme teemas ning et toda teemat ikka OT hoida, koristasin sinna mitte sobiva teksti siia.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 30 Apr 2013 16:32
Postitas SanderV
no kuni peeglites mul kedagi pole, pole neid berilasi ka
kuigi jah need harvad juhused, oleneb kuidas käsi roolil on, kui vasakuga juhin siis näpp ikka sirge kui pööre tuleb ja veab suuna kaasa

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 30 Apr 2013 17:27
Postitas Seenior
SanderV kirjutas:no kuni peeglites mul kedagi pole, pole neid berilasi ka
kuigi jah need harvad juhused, oleneb kuidas käsi roolil on, kui vasakuga juhin siis näpp ikka sirge kui pööre tuleb ja veab suuna kaasa
AUTOJUHT näitab suunda alati juba enne manöövrit,pööramise ajal on pisut hiljavõitu seda teha,ka pole tal vajadust uurida,palju selle tule nägijaid parasjagu silmapiiril on.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 30 Apr 2013 17:42
Postitas SanderV
no on ikka vaja uurida palju autosid su ümber on :D ja no mul täitsa oleneb mida ma teen... ristil pööre käib muidugi normaalselt aga reavahetus, no ma ei tea obv kui on ligidal masinad lükkan enne suuna sisse.. aga kui vahel mingi 50m ma ei näe vajadust lükata suunda 3 sekki enne vahetust sisse ja siis keerata... eriti kui on vaja kähku ootamatult rida vahetada...
krt üldse ei tea millest hannes räägib... lähen kohe uurin kas suunad ikka kõik korralikult töötavad :D
ei tea, suunad nagu töötavad, hannes sa vb nägid mind kuskil poliitsia maja juures kus 1 rida jaguneb kaheks, seal ka näitan tõesti suht harva suunda.