Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

Moskvich vs zhiguli
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=3&t=5468
2. leht 2-st

Autor:  mario [ 31 Mär 2016 13:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich vs zhiguli

Igaüks kiidab ikka oma. Ega ta nii ongi, igal massinal omad head ja vead.
Mosse - pehmeks kulgemiseks mõeldud sõiduk, mis tõsi, tarbib rohkem kütust kui Gaz 24. Hoolimata tuunimisest või millest iganes. Samas kui veidi vaeva näha, saab päris krapsaka pilli. Tartu Marko 2140 tõestas siin edukalt, et ka 100kW japs ei jõua järgi. :)

Lada - kuna eeskuju on Fiat ja need on teadatuntud kiiresõidu autod, siis veermik ja mootor on ka vastavalt hääles. Minu vana 063 sõitis ka 9000 pööret väga edukalt, oli vaja ainult ujukitase paika panna ja karpa ära puhastada. Ütleks nii, et mõlemad on mõnusad sõita, lihtsad remontida. Volga oma tõrviksüütega jääb natuke ulmeks, aga korralik 24-10 vastu ei ole kellelgi midagi. :) Kõik saab ka alguse sellest, kui korraliku materjali otsa satutakse - kui vanaisa pärandab oma pühapäevasõiduki, siis on loomulikult muret vähem, kui selle autoga, mis on saanud juba noorte kätt tunda, kehvemal juhul ka kere juba pehmeks lastud. Olles omanud mõlemaid, ütleks, et mosse on mugavam ja tõepoolest - pead pöörduvad rohkem, kui siksiga.

Autor:  partnermosse [ 31 Mär 2016 14:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich vs zhiguli

mario kirjutas:
Mosse - pehmeks kulgemiseks mõeldud sõiduk, mis tõsi, tarbib rohkem kütust kui Gaz 24. Hoolimata tuunimisest või millest iganes.

Mis jutt see nüüd on ? :D

Autor:  Edel [ 31 Mär 2016 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich vs zhiguli

partnermosse kirjutas:
mario kirjutas:
Mosse - pehmeks kulgemiseks mõeldud sõiduk, mis tõsi, tarbib rohkem kütust kui Gaz 24. Hoolimata tuunimisest või millest iganes.

Mis jutt see nüüd on ? :D

Jah sama küsimus. Omal ajal oli Volga igapäeva kulu 15 liitri lähedale. Mossel räägime 10 liitrist (linnas ja linnalähiliinidel).

Autor:  mario [ 01 Apr 2016 13:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich vs zhiguli

Ärge nüüd saagi käima tõmmake, 011, 412 ja gaz 24 võrdlus oli ka Autolehes, mitte väga ammu aega tagasi, kus võrreldi kõigi kolme omadusi ja kõik nõuka-aegsete meeste poolt lahti seletatud.
Kui ma võtan enda vana 412, mille karpa korda sättisin ja reguleerisin, lisan siia suguvõsas oleva 74kW värske remondiga 24, ja lisan siia 86.a 2140 SLi, siis volga võidab ikkagi umbes liitriga. Ainult linnasõitu ei saa vaadata, sest kes sõidab linnas kolmanda, kes neljanda käiguga ja see jala raskus on suht individuaalne. Lisaks, palju on kaasas träni. Mossel annab juba lisa 40 kilo pagassis tunda 1.5 liitri näol. Korras oleva tõrviksüütega mootor käib mõnusalt ja pehmelt ja 4 inimesega autos eriti juurde ei küsi.
Ma olen 05 karpasse ka düüsid pannud ja sain keskmise 6L juurde, aga kui külmalt juba venis sajani suht minut aega, siis soojalt ei saanud üldse kuhugi minna. Kui mõlema puhul võtta 10 liitrit jämedaks, ei eksi kuhugi poole.
Eks ma vähe tühjalt selle väite õhku lennutasin, sest eks tänapäevaste asjadega on võimalik kõike teha, juba ainuüksi elektronsüüde võib oma raha tagasi teenida kiirelt. Sõltub ka kui palju sõidetakse.

näitena toon siia tuttava ülelaadimisega Corvette, mis oma moodse tehnika ja 600hj sõidab ökonoomsemalt, kui minu 5 silindriga vilega rootslane. aga olen võimeline ka linnatsüklis temast kiiremini paaki tühjendama.
Minu endine õppejõud, kes Viljandimaal Sürgaveres töökoda peab, on kõndiv Volga leksikon ja võib teie pillid nurruma panna, kui vaja.
Aga et see teema nüüd lohisema ei jää ja OT'ks ei kisu, siis üldiselt kumb on parem - otsustab ikka igaüks ise oma vajaduste järgi ja kui palju on järelturu varuosi saadaval, aga tänapäeval internet aitab hädast välja ja ka pelgalt Translate abiga, olin võimeline Primorski Krais elava noorsandiga mõtteid vahetama, drive2.ru on hea koht, kust infot ammutada ja 5 aasta jooksul korra ilmub müüki ka mõni UZAM DOHC mootor. :P

Autor:  Edel [ 02 Apr 2016 23:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich vs zhiguli

Minu nii Mosse kui VAZ-i argipäeva kulu on 10 liitri kandis. Läbisõit päevas enam vähem 30km lähistele või alla selle, sinna sisse 2 külmkäivitust ja varasemal ajal oli marsruut Jüri-ringtee-Lagedi-Sõjamäe-Smuuli-Peterburi mnt 71. Kes kaarti vaatab, siis näeb, kui sikk-sakiline see tee on ja ka proovitud ökonoomselt sõita VAZ 2106-ga, no vahet polnud enda tavalise sõidustiiliga võrreldes. Ja enam vähem 10 liitriga sai suvel hakkama, sellest vähe alla-vähe üle (selline liitrine kõikumine) oli. Talvel võisin 12 liitrit normiks pidada.
Praegu argipäeviti otse mööda Tartu mnt-d linna Sikupilli keskuse taha VAZ-ga kulgedes võin varasemast liitri maha tõmmata. Jah, ka "töökoda" on mul koguaeg kaasas, eks see lisab ka natu juurde. Kas just 1,5 aga midagi ikka.

Autor:  Kolb [ 06 Okt 2016 00:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich vs zhiguli

Tere, Edel!

M 2140-le numbriga 847 MAO on anda kaks tema oma päris detaili: pakiruumi 2 sisemist plastikkatet ;)

Autor:  Edel [ 07 Okt 2016 00:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Moskvich vs zhiguli

Kolb kirjutas:
Tere, Edel!

M 2140-le numbriga 847 MAO on anda kaks tema oma päris detaili: pakiruumi 2 sisemist plastikkatet ;)

Mul üldiselt pagassi katetering on olemas, mis sest, et mitmevärviline, mind ei häiri. Musti on mul tegelikult terve "jooks", aga ei hakanud neid külge panema. Las olla, ongi omapärasem. :D
Veits vale teema, aga ehk moded tõstavad ta minu 847MAO teemasse ümber (polegi sinna tükk aega midagi postitanud :D ).

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/