Ma vist veidi pakkusin üle,taastada originaalis suht keeruline ,aga hea kujutlusvõimega saaks neist (kasvõi harjutamise mõttes) huvitavad masinad disainida. Kuule SanderV ,võta kohe kõik 3 tükki, saad nende kallal 10 aastat lustida. Kuna olen plaaninud kolmanda masina päris põhjalikult ümber disainida( 2-kohaline, 2-uksega,lühendatud salongiga,pagassi luugiga jne.) siis oleks mõistlik üks selline endale katsetusteks koju vedada, lõiguks teda ja punktiks keevitusega kokku just selliseks ,nagu järgmist näha sooviks .Ja kui siis kere lõpuks selline ,nagu tahtsid, pildistad ja mõõdistad selle kenasti üles ja lõpuks viid vanarauda. Siis aga ostad veits korralikuma kerega masina ja asud teda ümber ehitama.Läheb siis aega palju läheb,aga lõpuks on sul masin ,üks ja ainuke (maailmas),millist kellelgi teisel ei ole. Ja vot sellega sõit on tõeline kaif. Ma arvan ,et siin foorumiski on üks mees kes seda võib kinnitada-Fokser.Ja küll tahaks näha nende meeste nägusid,mokad töllakil, kes mosse tehase põhja lasid,kui nad näeks , milliseid autosid oleks olnud võimalik disainida,kasvõi m-401 baasil.Nemad aga läksid ja varastasid järgmise mudeli 407- üks ühele inglaste Stndard-pennanti.Nii et, asugem tööle-mosse toorikud ootavad.
|