Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 13 Aug 2020 06:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 06 Mär 2013 20:52 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1085
moskiito kirjutas:
stern100 kirjutas:
Urukoer kirjutas:
samas on ju ka seaduslikud ja mitte nii haruldased mosse mootorid ,töömahuga 1,6 kuni 2,0.


Pole Eestis neidki kohanud...

minu andmetel tulid need mootorid viimastele mossedele peale, need mis pärast 2141-te tehti. Olen näinud pilti kus 2.0 mootoreid terve kaarhall täis. 2.0 on veel pealegi sissepritsega, nii et selle mootori puhul peaks päris palju asju ringi tegema.


ega 2,0 pritsungi puhul ei aja segamini renaulti 2,0 mootoriga.ka neid pandi 41 ohtralt peale ja neil oli pritsung .


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 06 Mär 2013 20:56 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1085
stern100 kirjutas:
Urukoer kirjutas:
samas on ju ka seaduslikud ja mitte nii haruldased mosse mootorid ,töömahuga 1,6 kuni 2,0.


Pole Eestis neidki kohanud...



1,6 on eestis ikka olnud ,90 aastate alguse autodel aga samas venses vajalikud komplektid(vänt,hülsid,kepsud ,kolvid) täitsa müügis


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 06 Mär 2013 20:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
Urukoer kirjutas:
moskiito kirjutas:
stern100 kirjutas:
Urukoer kirjutas:
samas on ju ka seaduslikud ja mitte nii haruldased mosse mootorid ,töömahuga 1,6 kuni 2,0.


Pole Eestis neidki kohanud...

minu andmetel tulid need mootorid viimastele mossedele peale, need mis pärast 2141-te tehti. Olen näinud pilti kus 2.0 mootoreid terve kaarhall täis. 2.0 on veel pealegi sissepritsega, nii et selle mootori puhul peaks päris palju asju ringi tegema.


ega 2,0 pritsungi puhul ei aja segamini renaulti 2,0 mootoriga.ka neid pandi 41 ohtralt peale ja neil oli pritsung .

võimatu sest näeb välja täpselt nagu vana hea 1.5 mootor, ainult sisselaske kolletor on kardinaalselt erinev.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 06 Mär 2013 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3817
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Igatahes kui keegi omab infot seisva 1.6 või siis suurema töömahuga mootori vastu....siis võiks seda jagada.

Isiklikult näiteks viin tuleva laupäeval ühe mosse mootori Türile DR Tuha kätte. Minu soovil tellis ta venest mosse plokile tehaseasjad, et töömaht muutuks kaheliitriseks. Ei mäletagi mis seal täpselt olid, kuid vist hülsid kolvid kepsud ja vänt. Plokki tuleb kõvasti seest ümber teha, kuid välimus peaks samaks jääma. Kaane kohta veel täpselt ei tea. Igatahes kaheliitrise jaoks sisu maksis venest tellides kuus sotti. Ei lase mootorit endale teha, vaid teen seda ühe teise mosse modifitseerija soovil.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 2125 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 85 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 06 Mär 2013 21:04 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1085
üks venekeelne link mosse suuremate sisude kohta :)

http://www.bvl.com.ua/images/article/zr_05_1996.pdf


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 08 Mär 2013 08:42 

Liitunud: 04 Aug 2010 14:52
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
oi jah, 2L mossed... ma siin veel heietasin mõtteid et ehk viskaks 75mm vända sisse ja üritaks SU-d sõita, kuid 2L vastu ikka ei ole lootustki :devil


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 09 Mär 2013 15:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3817
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Kuna täna oli türile Dr. Tuha juurde asja, siis sai lähemalt uuritud parasjagu seal seisnud Irsi sport-ralli mosset. Kommenteerima ei hakka kuid jagan teiega pilte siis.

Pilt

Pilt

Pilt

Nii palju võin öelda, et all oli lada kast ja vist?? volvo tagasild.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 2125 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 85 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 10 Mär 2013 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Apr 2010 19:16
Postitusi: 201
Mootori teemaks veel...
Mossele tehti tõesti 2 nukaga mootoreid enne liidu lagunemist, esialgu olid nad mõeldud vormelitele/rallimasinatele, et kuida vastu peab jne. Hiljem taheti juba seeriatootmisse panna, aga liit lagunes ja selle taha asi jäigi. Teine võimalus on muidugi volga kolvid sisse torgata ja saab töömahuks 1.8... kuigi pusimist ja aretamist on väga palju. Töökaaslane oli esimene kes selle ära tegi, üks põhimõtteliselt uus kodukootud 1.8 peaks tal alles olema.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 11 Mär 2013 10:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1131
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Talts kirjutas:
Mootori teemaks veel...
Mossele tehti tõesti 2 nukaga mootoreid enne liidu lagunemist, esialgu olid nad mõeldud vormelitele/rallimasinatele, et kuida vastu peab jne. Hiljem taheti juba seeriatootmisse panna, aga liit lagunes ja selle taha asi jäigi. Teine võimalus on muidugi volga kolvid sisse torgata ja saab töömahuks 1.8... kuigi pusimist ja aretamist on väga palju. Töökaaslane oli esimene kes selle ära tegi, üks põhimõtteliselt uus kodukootud 1.8 peaks tal alles olema.


Volga kolvid ja hülsid = jahutusprobleemid, jõuetus kõrgematel pööretel, kaanetihend tuleb lasta teha kellelgi jne. Kõik on loomulikult võimalik paremaks teha, aga sellisel juhul on odavam ja mõistlikum tuua Venemaalt 2.0 mootor, millel täispritse olemas ja kasutada nt MS aju. Vanasti tõesti tehti nii, sest polnud väga muid võimalusi, tänapäeval pole enam eriti otstarbekas.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Kähkusõidumossed
PostitusPostitatud: 26 Mär 2013 09:52 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1816
Asukoht: Linnuvabrik
twin-cam
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 198&type=1

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7