Teeks ka siis ajaviitseks teema ära.
Kuna suve alguse sai siis vanast mossest lahti öeldud, tuli ikka ajapikku vana igatsus tagasi ning mõtlesin, et kasutan võimaluse ära ja seotaks talveks igavuse peletamiseks mõne liikuri. Ära tõin ta kasutaja Taltsi juurest Tõrvast. Kui jutte uskuda siis olen kolmas omanik, läbisõiduks võib praegu registeerida 83 000 km. Täitsa usutav isegi. Vanad head mälestused tulid kohe Tõrva tänavatel paarutades meelde. Esimene sõit, siis koju tuues (220km) oli väga huvitav ja emotsioonikas. Ühel esimesel amordil on talla kõrv ära murdunud ning teine polt järgi andnud, ehk siis ripib niisama. Tänu sellele päris igav seal roolitaga ei hakanud kordagi.
Tegemist on küllaga aga õnneks kõik väiksed asjad rohkem. Hea on olnud nikerdada siin paar päeva kui aega on olnud. Esimesel päeval sai kohe armatuur lahti võetud et aru saada miks kojamehed ei tööta. Küll aga alles siis märkasin et kõik töötab, aga lihtsalt kojamehed ise on nö nuudipealt väljas ja käib tühja. Hea ja kasulik oli ikkagi armatuuritagune üle vaadata. Leidsin sealt veel välgumihkli ja mingisuguse huvitava veneaegse mõõtmisvahendi( pole õrna aimugi mille mõõtmiseks). Nippet-näppet asju veel hulganisti tehtud esimeste hetketega. Tühipööretel õudsalt pöörded kõikusid. Karpaks siis DAAZ 2140. Pole sellega varem kokku puutunud. Tal lisa vaakum tühikäiguklapp/mootor (või kuidas õige nimetus on, ma ei tea). Selle puhastasin brake cleaner`ga ära ja tip top oligi. Nüüd on ainuke jama et pöördede on kuidagi kõrged ja karpal reguleerimis krusi keerates ei lähe enam alla ka. Oskab äkki keegi hüva nõu anda?.
Tuleviku plaane on päris mitmeid. Esialgu vaja Haapsalu nostalgiapäevadeks enamvähem näo ette teha ja siis vaatab edasi, mis kevadeks saab.
Mõned pildid ka siis hetke seisust:
Armatuuri lammutamine:
AZLK 2140 1986 mosseman
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 1986 mosseman
Viimati muutis mosseman, 24 Sept 2011 21:28, muudetud 1 kord kokku.
Re: AZLK 2140 1986 mosseman
esivedrustus tundub olevat kuttu. kui just lühikesed vedrud pole pandud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 1986 mosseman
Need on lõigatud. Tagumise otsa proovin ka nädalavahetusel veits alla poole saada.moskiito kirjutas:esivedrustus tundub olevat kuttu. kui just lühikesed vedrud pole pandud.
Re: AZLK 2140 1986 mosseman
Haapsalu nostalgiapäevadel mõni pilt:
Hetkel nagu sel aastal kuhugi plaanis mossega sõita pole niiet võib vist vaikselt putitama hakata. Vahepeal viskasin pilgu põhja alla ka ja selgus et käimar lekib ja tagumine padi täitsa kutu. Ülejäänud kraam paistis tiptop.
Hetkel nagu sel aastal kuhugi plaanis mossega sõita pole niiet võib vist vaikselt putitama hakata. Vahepeal viskasin pilgu põhja alla ka ja selgus et käimar lekib ja tagumine padi täitsa kutu. Ülejäänud kraam paistis tiptop.
Re: AZLK 2140 1986 mosseman
Täna sai siis ajaviiteks karpa maha kistud ja kanalid sees puhtaks lastud. Tuli avastus, et millegipärast on varem tühikäigu kruvile isetehtud teibist tihendus ning selline pragu:
Huvitav palju see tööle segajaks jääb?
Keegi asjapulk võiks lahti seletada ka ühikäigu vaakum klapi vms põhitera.
Nimelt kui voolikutega taga on lööb pöörded kõrgele. Ennem cleanerit lihtsalt pöörded kõikusid. Kas on mõtet seda vidinat uuena proovida või võib ära visata ja üldse mitte kasutada?
Vahepeal suutis kasutaja mosseomanik leiutada ka mida armatuuri alt leitud "pastakaga" mõõta
Nimelt rehvirõhku
Huvitav palju see tööle segajaks jääb?
Keegi asjapulk võiks lahti seletada ka ühikäigu vaakum klapi vms põhitera.
Nimelt kui voolikutega taga on lööb pöörded kõrgele. Ennem cleanerit lihtsalt pöörded kõikusid. Kas on mõtet seda vidinat uuena proovida või võib ära visata ja üldse mitte kasutada?
Vahepeal suutis kasutaja mosseomanik leiutada ka mida armatuuri alt leitud "pastakaga" mõõta
Nimelt rehvirõhku
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1986 mosseman
Punases ruudus olev auk on suureks takistuseks ehk teisõnu ta ei hakka avama teist siibrit kuna õhk käib siis edasi tagasi -seda ei tohi olla !!!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1986 mosseman
Auto on taas minu valduses.