Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 22 Okt 2021 00:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 27 Sept 2021 09:48 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1840
Asukoht: Linnuvabrik
marek kirjutas:
Igaks juhuks, et suht. tõenäoline membraani surm on muidugi etanooli sisaldusega bensiini kasutamine.


Just seepärast kõik meie garaaži mossed sõidavadki juba aastaid ainult puhta 98-ga :) 95-ga ei taha üldse normaalselt käiagi, rääkimata jah eelpoolmainitud tihendiprobleemidest..


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 01 Okt 2021 18:51 

Liitunud: 16 Sept 2021 20:30
Postitusi: 7
wax kirjutas:
marek kirjutas:
Igaks juhuks, et suht. tõenäoline membraani surm on muidugi etanooli sisaldusega bensiini kasutamine.


Just seepärast kõik meie garaaži mossed sõidavadki juba aastaid ainult puhta 98-ga :) 95-ga ei taha üldse normaalselt käiagi, rääkimata jah eelpoolmainitud tihendiprobleemidest..


Paningi enne 98 sisse. Eks panen seda ka siia edaspidi :) Progressi nii palju et oli suuri raskusi uue membraani leidmisega kuid õnneks jäi osta.ee silma müügikuulutus kolme pumba müügiga. Õnnestus need saada ja ühe pumba membraan oli peaaegu nagu uus. Sai see vahetatud ja leket enampolnud :). Nüüd siis peab veidi co-d paika timmima.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 11 Okt 2021 14:01 

Liitunud: 16 Sept 2021 20:30
Postitusi: 7
Nüüdseks siis nii palju tehtud, et vahetasin ära süüteküünlad (vanad olid väga tahmased), jagaja kaane, piduri peasilndri (hakkasid ka pidurituled tööle), kütusepumba membraani (mille saamine oli paras seiklus) ning vastavalt eelnevalt leitud raamatu juhendile reguleerisin ka karburaatori (loodetavasti on siis ka nüüd heitgaasid paigas). Ehk nüüd võib katsetada uuesti ülevaatusele minekut :). Samas hakkab mootori töös ikka kõrvu kerge puterdamine, mis seda põhjustada võiks, eriti just külmalt töötades, kuid aegajalt ka soojalt.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 12 Okt 2021 05:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 277
lase masin soojaks käia ja vaata mis ta teeb gaasi andes. proovi läbi igasugused asendid. vajuta esmalt kiiresti. kui mingi viivitus on sees siis kiirenduspump. ja siis vajuta sujuvalt. mitte ühegi asendi pealt ei tohi soojalt puterdada

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7