AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
MadisA
Postitusi: 18
Liitunud: 02 Nov 2013 20:26
Asukoht: Saaremaa

AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas MadisA »

Tervitus ka minu poolt! Kuna siiamaani vaatasin kuidas sõbrad mossedega ringi sõidavad, siis nüüd sai ka endale üks toodud :) Masinani jõudsin suhteliselt juhuslikult. Nimelt sai sõbra masina mootor enda töö juurde toodud ja seda märkasid töökaaslased. Sealt juttu edasi arendades selgus, et kellegi tuttaval pidi seisma ja pm on plaan vanarauda viia. Mõtlesin, et viskan igaksjuhuks pilgu peale. Kuna vaatepilt oli liiga hea, et näha seda vanarauda minemas, saigi tehing ära tehtud ja hea hinnaga masin enda garaazi toodud. :) Homme peaks ka registritoimingud korda saama.
Viimane ÜV oli masinal 2006 ja sellest ajast saadik enamuse varju all seisnud. Ls on originaal ~48k, all ka originaal rehvid, mis nüüdseks vajavad vahetust. Läbivat roostet pole veel leidnud, natuke pindmist aga küll. Muidu tunduvad kõik kohad tugevad :)

Kiiret arengut esialgu ei prognoosi kuna talvel temaga liiklema ei hakka, pigem suvel. Niisiis katsun vaikselt teha ja remontida muude asjade kõrvalt. Plaan on tehniline pool kõigepealt kenasti üle käia ja siis lõpuks välimus ka uueks :) kui just vahepeal muid mõtteid ei tule...

Masin ise siis selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Põhi muidu kena, silla õlipunni juurest ja käigukast on natuke kahtlaselt ilased...
Pilt
Pilt


Vot nii, kuna ise alles nö. "roheline mossemees", siis igasugused nõuanded ja kommentaarid asjade sujuvamaks kulgemiseks ja asjade tegemise järjekorra suhtes on teretulnud! :)
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas MAZ »

Tundub täitsa tehtav asi olema, põhi on veel ühes tükis ja roostet minimaalselt. :auto
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas moskiito »

see et tagasilla juurest natuke ilane on pole probleem, see tavaline. Käigukasti juures tundub et lekkib õli küljekaanest, sealt kus hoovastik asub. Seal olev kummitihend, mis ümber võlli, on ära väsinud. Muidu hea näha et üks korralik mosse kuusakoski käest päästetud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas SanderV »

moskiitole... mind jube huvitab et mis loogika sul selle kohta on, et just SEE otsatihend seal lekib?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:moskiitole... mind jube huvitab et mis loogika sul selle kohta on, et just SEE otsatihend seal lekib?
sa kas ei viitsi lugeda või loed ainult seda välja mida tahad? ma kirjutasin et "tundub" selle tihendi probleem olevat. saabas ...
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas SanderV »

tundub et lekib üleüldse...
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:tundub et lekib üleüldse...
siis pead silma arsti juurde minema, käigukast värske tattiga koos ning sina ütled ei lekki midagi :lol
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas SanderV »

??
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas Jossu »

normaalne inimene laseb tehnika mootoripesuainega üle, seljärel survekas, siis peale sõitu kohe näha kus tegelik probleem....
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140-117 SL 1987' MadisA

Postitus Postitas partnermosse »

Käigukasti ja sidurikoja vahel olev tihend on tavaliselt papist ja samas olev käigukasti võlli simmerling on niiöelda "titehaigusega" olnud moskvichitel sünnist saati. Eelkõige kipub simmerling lekkima hakkama ka niiöelda äsja vahetatud uue simmeriga ja põhjuseks enamasti see, et käigukasti paigaldamisel ei suudeta käigukasti otse, rahulikult ja paralleelselt sobitada võlli siduriketta nuutidesse, kus käigukasti raskuse all muljutakse diagonaalis simmerlingi siserõngast(see osa mis on võlli ümber) Mina leidsin lahenduseks, et sealt vahelt õli ei lekiks mooduse, kus paigaldan sidurikoja ülemiste kinnitusavadesse niiöelda suunavad poldid(liuad), mille peale riputan käigukasti, et paralleelselt paigaldada. Eelnevalt paigaldan tihendi, mille mõlemad pooled määrin tihendi silikooniga, siis lükkan käigukasti omale kohale ja kinnitan poltidega. Ülemised suunavad poldid võtan välja ja asemele originaalid ja vuala muretu aeg...... Sellist meetodit kasutades olen suutnud simmerlingi juurest õli leket pidurdada. Samas ei tohiks unustada käigukasti kaante tihendeid enne paigaldamist tihendada silikoon tihendiga, sest seal vahel olevad eriti õhukesed tihendid kipuvad ikka järele andma auto kasutuse ajal. :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta