4. leht 6-st

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 19 Juul 2009 11:42
Postitas marko
See kondents on täiesti normaalne nähtus ja ei tasu karta,see kaob mootori soojenedes üldiselt ära.Halvem on asi juba siis kui õli hakkab seebiseks minema.Igaljuhul vaja sul silindirites surved ära mõõta ega enne vist asjas selgust ei saa mis jamps sul seal on.

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 03 Aug 2009 15:59
Postitas MAZ
Otsustasin täna, peale vestlust ühe hea tuttavaga oma 408 näppima hakata.
Esimese asjana eemaldasin vana karburaatori, hakkasin seda uurima ja selgus,et midagi on sellest ajast
peale kui teda viimati laiali kiskusin, valesti kokku saanud.Samas peab selle asja remonti ka tõsisemalt süvenema.Fotod karburaatorist siin:
Pilt
Pilt
Pilt
Peale sai proovitud panna nii VAZ 2101 kui ka GAZ 24 oma aga need kahjuks ei sobinud nii ühel kui teisel põhjusel. Ostsutsin lõpuks proovida kasutaja marko käest saadud K-126N karburaatorit. Esmalt pesin puhtaks peal,mõnda kohta tuli WD-40 laste,et asjad paremini liiguks. Ja paistab,et see karburaator õigustab end rohkem, kuid tõsisem katsetamine alles ees, kuna paagist sai bensiin otsa siis sai ainult käima panna mootori.
Teiseks asjaks on see,et keegi "tark" on üleliia õli karterisse valanud, peaks ilmselt õli laskma välja ja sama õli uuesti sissevalama vastavusse ettenähtud normile. Praegu tossab ja tahnamab küünlaid kinni, mis ma arvan on ka peamine põhjus.

Mõtlesin,et vahetaks ära ka selle koleda teibituuninguga rooli, palju korralikuma vastu aga oh ime, selgus midagi väga ootamatut, roolid istuvad aga roolide alumine põhi on täiesti erinev!
Vasakul on minu 408 rool ja paremal on 1969.a Moskvitš 412 rool! Paluks targematel seda asja kommenteerida!
Pilt

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 07 Aug 2009 20:52
Postitas MAZ
Otsustasin siis nii toimida,et lasen üleliigse õli karterist välja.
Enne kui hakkan selgitama tagamaasid siis üks foto, tõestuseks, kui palju oli õli mootoris sees!
Pilt
Julge 1cm üle lubatud normi!! Ei oska kommenteerida, miks nii on tehtud, ilmselt eelmine omanik, valas rohkem sisse! Põhjus, ebaselge!
Lasin siis karteri,tühjaks! Põhjus ilmselt üleliigsele õlile, tahmavad küünald ära!
Pilt
Õli tundub, Žiguli M6V olema, puhas,setet ei olnud põhjas.Valasin sama õli mootorisse tagasi. Ligi 1 liiter jäi veel üle, selle panin vastavasse anumasse. Kas sellest protsessist ka kasu on, eks seda näitab varsti, kui paagi jälle kütet täis tangin!

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 07 Aug 2009 21:20
Postitas moskiito
kas oled kindel et õli hulgas penssu ei ole?

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 07 Aug 2009 21:28
Postitas risto626
aga miks sa värsket õli sisse ei pannud, see s*tt ei maksa ju midagi

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 07 Aug 2009 21:50
Postitas MAZ
to moskiito, ee miks peaks õli sees bensiin olema?? Ei saa aru!

to risto626 hetkel pole raha õli osta. :( Lisaks, mis mõttega ma seda uut sinna sisse panen kui selgub,et
mootori peab pilbasteks lammutama,et seda saaks remontida! :evil

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 07 Aug 2009 22:09
Postitas Varblane
MAZ kirjutas:to moskiito, ee miks peaks õli sees bensiin olema?? Ei saa aru!
Kui õlil on juures bensiinihais siis on bensupumba membraan läbi ja bensiin jookseb karterisse, mossedel tavaline nähtus.

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 07 Aug 2009 22:19
Postitas MAZ
Ei seda kindlasti pole :D siis oleks ma kohe aru saanud! Võin kinnitada,et paagis pole enam peale aurude midagi :D

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 07 Aug 2009 22:56
Postitas risto626
no kui lammutamiseks läheb sis on teine teema ;)

Re: MZMA 408 1964 MAZ

Postitatud: 08 Aug 2009 12:19
Postitas moskiito
praegu võib seal ainult aurud olla aga siis kui ta liikus ja mootor töötas, siis ju pidi ta penssu kuskilt saama.