IŽ 412, 1989, Penditar

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
M410
Postitusi: 213
Liitunud: 03 Veebr 2009 02:40

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas M410 »

Õnnitlused vastsele omanikule siitpooltki, aga kunas khm... liigud tulevad ? Või olid ära juba ?
Rattad tuleb ju ikka "sisse määrida", et hästi veereksid.
Kasutaja avatar
wolfe
Postitusi: 160
Liitunud: 04 Veebr 2009 22:15
Asukoht: Viimsi

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas wolfe »

Auto koosneb ca. 20 000 osast mis võivad katki minna, :beer selle vältimiseks tuleb need ära ,,määrida ,,
Moskvich - puhas remondirõõm :D
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas Neeme »

wolfe kirjutas:Auto koosneb ca. 20 000 osast mis võivad katki minna, :beer selle vältimiseks tuleb need ära ,,määrida ,,
Siis tuleb seda teha vanade Nõukogudeaegsete kuulsate jookidega. A'la jahutussüteem Stolichnaja, mootoriõli - Vana Tallinn 45%, pidurivedelik - Gabriel jne. Kogused peavad olema samad ;)
Kütusekoguse võib asendada õllega. Natuke vähe teda tuleb, aga saab hakkama :evil
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas viirusboy »

jahutussüteem Stolichnaja, mootoriõli - Vana Tallinn 45%
Mootoriõliga saaks hakkama, ca 5 liitrit aga jahutussteemi kallab ju 10 liitrit.. 8)
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas moskiito »

sedasi nägi mosse pärast tormi välja:
Pilt
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 324
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas Sten »

moskiito kirjutas:sedasi nägi mosse pärast tormi välja:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas moskiito »

täna sain kätte "maalile" uue tagumise tule, vana oli puru ning konkreetse sain kätte 10-ne euriga.
Pilt
Pilt
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas kOll »

Ära siis mitte unusta uue tule tagakülge enne autole monteerimist roostemuunduri ja värvidega töödelda, ehk siis kestab natuke kauem kui eelmine.

Ja õnnistatud Emadepäeva "maali" omanikule!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas moskiito »

täna sai siis maali radikast hakkatud lappima kuid kurvastuseks tekkis leeklambi põhja auk ja seega jäi lappimine pooleli. Kui kellegil om laenata mõnda leegiheitjat, oleksin tänulik.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 412, 1989, Penditar

Postitus Postitas moskiito »

täna sai maali kallal siis tõsisemalt nokitsetud ja pooleliolevad tööd ära tehtud.
Radikas sai jaanitulega ilusti kinni joodetud ja täna peale pandud. ette uus tuli pandud. kojamehed uuesti külge pandud, mis nüüd paraku tuleb uuesti maha võtta kuna kojamehe kinnitus läks pooleks. Siis sai ka pidurid korda, vähemalt tagumised on ideaalsed, esimestega tuleb nüüd ainult veel tegeleda kuna parem esimene ei soovi ültse praktiliselt pidurdada, vist support kinni jäänud.
tööd mida tuleks veel teha.
Tagumise põllega midagi ette võtta, seal ainuke auguke sees.
Värviparanduse ette võtma
Karpa vahetuse tegema
Küünlajuhtmed välja vahetama ja seda koos küünaldega.

Need saab ära tehtud, siis isegi julgeb temaga ametlikule ülevaatusele minna :auto
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta