Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 25 Okt 2021 17:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 94 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 09 Apr 2011 18:40 

Liitunud: 06 Mär 2011 16:37
Postitusi: 39
On küll Kärdlas värvitud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 10 Apr 2011 11:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
Päris kena tulemus, mulle meeldib. :beer

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 13 Apr 2011 20:10 

Liitunud: 06 Mär 2011 16:37
Postitusi: 39
Käisin täna esimesi poritiibasid ja põlle paigaldamas. Kuigi neid uusi tiibasid sai kunagi külge proovitud, ei olnud nende paigaldamine sugugi lihtne. Poldi augud on lõõdud sinna kus juhtub. Uste paigaldusel olid ka uste vahed paika reguleeritud, siis aga ei mahtunud uks esimesest tiivast mõõda, seega tuli uksevahesid natuke vähem täpsemaks muuta. Hetkel on kapott veel värvimatta. Korraliku kapoti leidmine osutus oodatust palju raskemaks. Kui olin juba lootust kaotamas õnnestus saada üks kasutuskõlblik isend. Jääb veel oodata, millal ka kapott ja kapotialune värvitud saab, siis võib auto jälle koju tuua.

Paar pilti ka hetkeseisust
Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 13 Apr 2011 21:06 

Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Postitusi: 133
Asukoht: Tallinn
Ilus :beer .
Aga numbri teemat jätkates. Sillad peavad ka vist väga korralikud olema ja ilma roostelärakateta.
Võin veits puusse panna.
Lihtsam jätta niisama pühapäevasõidukiks, kui jagelema hakata....


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 13 Apr 2011 21:56 

Liitunud: 06 Mär 2011 16:37
Postitusi: 39
Sillad tulevad päevakorda siis, kui klaasid ees ja auto seest ja väljast kokku on pandud. Siis tuleb sillad alt võtta, puhtaks teha, värvitud detailid mustaks võõbata ja tsingitud detailid uuesti galvaanikasse.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 13 Apr 2011 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3882
Asukoht: Läänemaa, Palivere
MaxL kirjutas:
Sillad tulevad päevakorda siis, kui klaasid ees ja auto seest ja väljast kokku on pandud. Siis tuleb sillad alt võtta, puhtaks teha, värvitud detailid mustaks võõbata ja tsingitud detailid uuesti galvaanikasse.


Kas roolikarp ja sellega seonduv tehakse siis enne mootori pealepanekut ikka? Ning põhi?

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 94 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 15 Jaan 2012 22:41 

Liitunud: 06 Mär 2011 16:37
Postitusi: 39
Kirjutan siis üle pika aja natuke oma Moskvitsi käekäigust.
Juunis 2011 sai auto värvimisest ära toodud. Suvi ja ka sügis kulus aga uue igapäevasõiduki kasutuskõlblikumaks muutmisele ja mosu sai rahulikult kuurinurgas puhata ja värv kuivada. Enne jõule saabus lõpuks päev, kui Mosse sai karaasi lükatud ja hakkas üks pikk ja tüütu poleerimine. Kõigepealt 2000 paberiga, kuni värvipind saab siledaks ja kõik väljakuivanud defektid kaovad, siis poleerimismasina ja erinevate pastade ja ketastega, kuni tüdinemiseni. Kui asi päris ära tüütab jätan paar päeva vahele ja siis alustan jälle uue detaili poleerimisega. Vahelduseks olen ka natuke detaile paigaldanud, küljeklaasid ja ukselukud jne.
Olen tegelenud ka juhtmetega. Uuelt oli auto generaatoris üksik hulkuv mutter, mis seal ühel hetkel lühise tekitas ja suure suitsupilve saatel auto teeäärde jättis. Selle tulemusena sulasid üles juhtmed kapoti alt ja armatuuri alt. Et sellest parandatud ja sulanud segadusest lahti saada ostsin uue juhtmekomplekti. Kaks komplekti kõrvuti pannes puudus neil igasugune sarnasus, oli teine mõne aasta uuem ja ohutulede ja muu jamaga versioon. Hakkasin ükshaaval juhtmepundis juhtmeid vahetama ja nii uut juhtmete komplekti punuma.

Pilt
Kunagi sai muretsetud komplekt uusi ukselinke ja rõõmsama ilme tekitamiseks sai nad külge kruvitud. Ka ukselukk on puhastatud ja määritud ja koos uue tihendiga uksekülge jõudnud.

Pilt
Tagumine tiib on poleeritud, pakiruumi luuk tahab veel tõõd.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 15 Jaan 2012 23:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Postitusi: 350
Asukoht: Tartu/Saaremaa
Vägev!
Kui mõni detail veel poleerimata, siis tee sellest "enne ja pärast" pildid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 16 Jaan 2012 06:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
uus selle aasta kaunitari potentsiaalne võitja nagu näen :D

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 1984 MaxL
PostitusPostitatud: 11 Veebr 2012 20:38 

Liitunud: 06 Mär 2011 16:37
Postitusi: 39
Pilt

Pilt

17 kilo kuldset ilu!
Sain täna tsinkimisest oma kola tagasi. Enamus mosse kapoti ja põhjaalustest detailidest said ilusa uue kollaka tsingikihi. 17 kilo hulgast on päris aeganõudev iga polt ja seib õigesse karpi sorteerida. Esialgu sorteerisin mälu järgi, siis vaatasin varem tehtud fotosid ja lõpuks varuosa kataloogi ja supleriga. Pool päeva oligi läinud ja päris igat polti ei oska veel ikka koju saata aga küll nad omale aja jooksul õige koha leiavad.
Viimase nädala olen auto põhjaalust puhastanud, fõõni ja pahtlilabidaga ja siis lahusti ja kaltsuga. Uskumatult aeganõudev ja must tõõ aga keegi peab sellegi ära tegema.
Nurka on tekkinud ka suurem hunnik musta värvi ootavaid detaile, mis on vaja enne liivapritsist läbi lasta. Liivapritsiga on aga hetkel raskusi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 94 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7