9. leht 10-st

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 25 Aug 2013 11:37
Postitas Martpoiss
MaxL kirjutas:Olen igapäevaseks kasutamiseks ehitanud kaks kastikat
Kas nendest ka kuskilt lugeda saab? Äkki viitsid siin ka näidata neid? Kui Mosse teemasse ei taha kirjutada, võid Siia ka kirjutada. Mul on ka üks ise ehitatud kastikas, kahjuks ei ole küll (täiesti) minu poolt ehitatud.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 25 Aug 2013 15:40
Postitas Wennad
Müts maha super töö mis on ikka ära tehtud! Seda teemat jälgin huviga.
Jõudu ja jaksu.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 07 Dets 2013 18:52
Postitas BergIE
Tõeliselt väärt materjal, nagu õpikust! Hetkel tegelen ise auto põhjaga. Oma kere survepestes leidsin, et põhi on krunditud või fosfaaditud, mis iganes. Selle peale oli kantud nn. kivikaitse, mastiksid jne. ja lõpuks värvitud vähem läikiva kere tooni värviga. Nendel piltidel seda kihti polnud? Milline on õige? Originaalis oli vist midagi ka värvi all ja krundi vahel? Õpin alles seda auto marki tundma.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 07 Dets 2013 19:23
Postitas SanderV
vaatasin uuesti pilte ja nägin värvimisel asju mida poleks küll sellise ehitamise juures lasknud teha... vigadena siis... ma oleks värvimise ajaks ikka kõik jupid maha keeranud... mitte ala stange kinnitused jne külge jätnud

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 07 Dets 2013 22:45
Postitas MaxL
Stange kinnitused paigaldatakse ka tehases enne värvimist.
Põhja all on tehasest hall krunt, siis pigi taoline mastiks ja enamuses kohtades kerevärv. Minu autol on pigitaoline moodustis ära jäätud, et põhi oleks siledam ja kergemini puhastatav.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 07 Dets 2013 22:49
Postitas SanderV
412nel need C piilari plaadid ei käi ära? 2140nel igatahes on nende alt ka värvitud

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 11 Dets 2013 19:46
Postitas BergIE
Mõtlesin ka siin igasuguseid mõtteid - plaane. Autot põhjaalt pestes tekkis kohe plaan, et seal peaks peale liivapritsi olema järgmised kihid: happekrunt, paks EPO krunt, igasugused praod jne. täita "poluuretaan kereliimiga", pea terve alus katta kivikaitsega vb. kahes järgus, paks EPO krunt, ja ikkagi läikiv kerevärv? Mastikseid ma ka teatud ilu põhjustel ei tahaks kasutada (Muhu pealt õpitud). Minule isiklikult meeldib täiesti pind, mis on kaetud kivikaitsmega, krunditud ja värvitud. Sõitma saades läbin Temaga kindlalt iga suvi mõni tuhat km. Iga kiht vähendab ka müra. Ma veel ei tea, aga sisse peaks paigaldama uued pigimatid, oleks ilus. Vanad rookisin välja, "olid nagu täkul - kõva, aga pehmed kohad sees".
Millised on plaani vead - head? Soovitage julgelt.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 31 Mär 2014 21:50
Postitas ABS
Ilma naljata - müts maha sellise mehe ees kes sellist tööd teeb! :hail

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 31 Mär 2014 23:33
Postitas tanello2
selline tunne tekib neid pilte vaadates, nagu keegi tehases teeb autost pilti , ei väga ilus asi on :) :rokib !

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 01 Apr 2014 09:34
Postitas SanderV
tanello2 kirjutas:selline tunne tekib neid pilte vaadates, nagu keegi tehases teeb autost pilti , ei väga ilus asi on :) :rokib !
irw? tehases?

tehasest küll nii hea kvaliteediga asju välja ei tulnud :D