Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 07 Dets 2019 23:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 152 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30 Dets 2014 12:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kevin68 kirjutas:
Terv, täna sai auto välja tõmmatud varjualt ja kuna alguses oli plaan viia sooja ruumi kuid viimasel hetkel siiski sinna ei olnud võimalik viia, otsustasime mitte käega lüüa ja ajasime tungi abil auto hoovi peal külili. Maha jõudsime võtta kardaani ja käigukasti. Kuid kätte ei saa sidurikoda, kõik mutrid on lahti ja 1-2cm väljapoole liigub kuid õhtu lõpuks lõi mõistuse nii kinni et sinna paika see hetkel jäi. Oskab keegi head nõu anda? Starterit ka kätte kuidagi ei saa ennem kui sidurikoda tahapoole pole rohkem tõmmanud. Ning kas see siduri töösilinder tuleb selle sidurikoja küljes oleva klambri sees lishalt välja võib peab siduritorust lahti päästma ning hiljem õhutama hakkama? Teen sellist tööd esimest korda ja igasugune nõu oleks teretulnud, soov on homseks taas auto ratastele ajada ja siduri jamaga ühelepoole jõuda.

Starter peab välja tulema. Kui ta tikkude otsast ära tulnud on, välja võttes tuleks teda pöörata, et läbi mahuks. Eest on hea ka õlimõõtevarda toru ära võtta.
Kehvem on, kui starterit kinni hoidvad tikkpoldid liialt pikad on. Minu omal olid pikad, aga starteri sain kätte kenasti, kuid sidurikoja kättesaamiseks keerasin tikud välja. Need on põhilised, mis koda kättesaamist takistavad.
Siduri töösilinder käib kinni stopperseibiga. Seda võib üsna kehv olla kätte saada.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Dets 2014 15:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Kui auto on vasakul küljel,siis vajub ka mootor sinnapoole ja starteri kühm sidurikojal jääb tulemüüri serva taha.Auto külili asendis seda operatsiooni toimetades tuleb auto paremale küljele lükata ja kapoti all tuleb vabastada karburaatori-tulemüüri vahelt gaasihoob,siis annab mootor rohkem allapoole liikuma.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Dets 2014 22:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Seenior kirjutas:
Kui auto on vasakul küljel,siis vajub ka mootor sinnapoole ja starteri kühm sidurikojal jääb tulemüüri serva taha.Auto külili asendis seda operatsiooni toimetades tuleb auto paremale küljele lükata ja kapoti all tuleb vabastada karburaatori-tulemüüri vahelt gaasihoob,siis annab mootor rohkem allapoole liikuma.

Ja ei tule õli mootorist välja läbi õlimõõtevarda avause :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 31 Dets 2014 02:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Loodetavasti on ka mootoripadjad veel head, muidu külili olles ja kasti-koda kangutades pudeneb korraga mootor oma ruumist välja :D
Samas lihtsalt käigukasti vahetuseks piisab ka külje üles kergitamisest niipalju, et ise alla toimetama mahud. Omal viimane kord tegin kanalita ruumis, sai ka koda koos siduriga küljest ära-külge tehtud.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 31 Dets 2014 02:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
Kuna hetkel toimub siduri vahetus lageda taeva all ja ilmad pole just kõige paremad kuid liikumisvõimeliseks sooviks selle siiski saada keevitustööde jaoks, siis kui ta on vasakul küljel ei ole võimalik seda sidurikoda kuidagi kätte saada?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 31 Dets 2014 02:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Ma keerasin lahti mootiri padjad ja kergitasin mootorit õlipumba kaanest. Nii sain alles koja küljest.

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 31 Dets 2014 03:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Kevin68 kirjutas:
Kuna hetkel toimub siduri vahetus lageda taeva all ja ilmad pole just kõige paremad kuid liikumisvõimeliseks sooviks selle siiski saada keevitustööde jaoks, siis kui ta on vasakul küljel ei ole võimalik seda sidurikoda kuidagi kätte saada?

Parem on seda teha kui on parempoolsemal küljel, siis hea ligipääsetavus ka siduri töösilindrile, et seda kätte saada ja üldse kuidagi mugavam :) Kui sidurikoja küljes on see töösilinder ajaga kinni "roostetanud", siis mõistlik toru tagant lahtiühendada ja pärast kui sidurikoda maas on, siis saab talle WD-40 vahele panna ja muidugi ei tohi unustada stopperrõngast, mis on vaja ennem eemaldada kui silindrit hakkad sidurikojast eemaldama, muidu võib sidurikojast tükke lendama hakata(just see osa, mis hoiab seda töösilindrit omal kohal) !!! (Ise panin töösilindri koos kojaga kruustangide vahele nii, et kui andsin silindri selle koha peale kuuma(kuumapuhuriga), mis teda kinni hoiab ja WD-40 vaheldumisi, siis õrnalt proovisin sidurikojast liikuma panna. Kui liikuma hakkas ja ära tuli, tegin puhtaks ja tagasi panemisel määrisin grafiitmäärdega selle sidurikoja kõrva seestpoolt korralikult ära, et töösilinder tulevikus jälle kinni ei " roostetaks"). Seniks edu !

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 31 Dets 2014 11:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Selle siduri töösilindri eemaldamisega olla kindlasti ettevaatlik. Üks pisut tugevam löök või tõmbamine ja on sidurikojas mõra sees. Omal kolm sidurikoda mõradega.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 31 Dets 2014 12:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
mul õnneks käib siduri silindri eemaldamine alla 30 sekundiga, aga kuna mul on sisseehitatud õlitus siis tuleb see sealt seest ka ise välja :D ei pea millegagi kangutama :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Juun 2015 00:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
Mingiaeg sai jälle masin välja tõmmatud, tagumine juhipoolne pidur peale jäänud. Homme ehk saab siduri külge ja nädala lõpuks ehk tule torusse, pole teine veel see aasta tööle pandudki.. :waah

Aga sõitu juba tahaks :D kuigi teha on palju..

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 152 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7