Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 09 Dets 2019 23:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 152 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23 Juun 2015 02:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
Edel kirjutas:
Kas mulle tundub, või ongi tagasild viltu all? Paremast küljest nagu paistab nii.


Jah, see on probleem millega tahaks peale tehnilist poolt kohe tegeleda. Ehk siis tagumise otsa põhi üle keevitada. Tagumised poolraamid on üsna nutused kahjuks. Üks lihtsam mure ka, kas keegi teab või on kellegil mingit joonist mille järgi saaks uurida kuidas akna tõstuki süsteem toimib? Kuna üks uks sai hetkel vahetatud ja endaarust süsteem nii laotud kokku tagasi nagu enne oli, kuid ei saa mina seda akent enam korralikult jooksma. Ning samuti tahaks teada, kas kuskilt on võimalik osta uusi ukse tihendeid?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 02 Juul 2015 11:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Seda on võimalik kahtepidi kokku panna. Valepidi ja õigetpidi. Valepidi käib raskelt, õigetpidi kergelt. Pane trossid rullikul teist pidi jooksma ja asi korras.

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 20 Juul 2015 17:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
Esimesed sõidud tehtud, aga tegemist veel on et teedele saaks.. hetkel töö ja ilmad segavaks faktoriks mossuga tegelimiseks.

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Juul 2015 17:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
Vahepeal sai auto koju toodud ja tuli täitsa oma sõiduga, pole teist aasta aega liigutanud. Sai sidurit õhutatud kuid 1. ning 2. käik ei taha koguaeg sisse minna ja tagurpidi käik läheb vahest raginaga, kas põhjuseks võib olla liiga peale pingutatud sidur? Kuna vana ketas oli üsna küpse omadega sai seda isuga peale keeratud. Kuna uuel kundepoolsel tiival polnud suunatule auku sai see ka sisse puuritud ja nipet-näpet tõid veel tehtud. Eile võtsin kollektori maha et saaks vanad tikkpoldid läbi puurida, kolmest kaks oli pooleks - panen ilmselt tavalised poldid asemele.

Täna töölt lõunale tulles märkasin, et maja ette üks 412 veel tekkinud, 75a. aasta isend siis. :) Sai omanikuga veidi juttu ka räägitud, kuid oli kahjuks tööle tagasiminekuga kiire. Ehk on ta ka selle foorumi lugeja, soov oleks veidi tema mosse ajaloo kohta teada. ;)

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Juul 2015 17:42 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 351
Kevin68 kirjutas:
Sai sidurit õhutatud kuid 1. ning 2. käik ei taha koguaeg sisse minna ja tagurpidi käik läheb vahest raginaga, kas põhjuseks võib olla liiga peale pingutatud sidur?


Tõenäoliselt siiski käiguhoovastik, mis tahab reguleerimist. Eestikeelses moskvichi raamatus on reguleerimine väga hästi ära seletatud.

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Juul 2015 22:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
hard0 kirjutas:
Kevin68 kirjutas:
Sai sidurit õhutatud kuid 1. ning 2. käik ei taha koguaeg sisse minna ja tagurpidi käik läheb vahest raginaga, kas põhjuseks võib olla liiga peale pingutatud sidur?


Tõenäoliselt siiski käiguhoovastik, mis tahab reguleerimist. Eestikeelses moskvichi raamatus on reguleerimine väga hästi ära seletatud.


Selge, eks homme proovin uurida seda asja. Täna kulus pool päeva summuti tegemiseks, kollektori tikkpoltide läbipuurimine ei olnudki nii lihtne kui arvasin, eriti kui seda teha vanade puuridega ning maja ees põlve otsas põhimõtteliselt. :D Aga tehtud ta sai, läks uus tihend ka pükste ja kollektori vahele- tulemus see, et pole aastaid see nii vaikselt käinud kui täna õhtu lõpuks. Homme tegelen veel veidi kerega ja uurin seda hoovastiku asja, eks siis postitan mõned pildid ka. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 03 Okt 2015 16:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
Tere, kas kardaani on võimalik alla valesti panna? Imelikud paugud käivad põhja all, varem seda probleemi pole olnud. Tõin ka igaksjuhuks uue kardaani koos ristide ja kogu majandusega, kuid alla pole seda saanud sest uue kardaani poldiaugud on pisemad kui vanal kardaanil. Või kas paukumist võib tekitada ka kulunud kardaanirist? Paugub rohkem kruusateedel ja ebatasasel pinnal sõites, ka väga vaikse hooga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Okt 2016 14:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2009 23:42
Postitusi: 188
Terv, kust ja kuidas kontrollida viga kui soojast peast kaob sidur ära? Pedaal läheb jõle süldiks ja pumbates hakkab mingi määral toimima. Töösilinder? Neid peaks olema kaks?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Okt 2016 14:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
Kevin68 kirjutas:
Terv, kust ja kuidas kontrollida viga kui soojast peast kaob sidur ära? Pedaal läheb jõle süldiks ja pumbates hakkab mingi määral toimima. Töösilinder? Neid peaks olema kaks?


On peasilinder ja töösilinder. Pedaal kinnitub peasilindri külge ning peasilindri küljes on ka vedelikuanum ja peasilindrist läheb toru töösilindri külge,mis asub sidurikoja küljes.
Kas anumast vedelik kaob ära?

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 15 Okt 2016 23:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kevin68 kirjutas:
Tere, kas kardaani on võimalik alla valesti panna? Imelikud paugud käivad põhja all, varem seda probleemi pole olnud. Tõin ka igaksjuhuks uue kardaani koos ristide ja kogu majandusega, kuid alla pole seda saanud sest uue kardaani poldiaugud on pisemad kui vanal kardaanil. Või kas paukumist võib tekitada ka kulunud kardaanirist? Paugub rohkem kruusateedel ja ebatasasel pinnal sõites, ka väga vaikse hooga.

Oled teist kardaani juba proovinud? Avad ikka klapivad tagasilla ääriku omadega?
Hästi ei usu, et kardaan paukumises süüdi oleks, aga mine sa tea... Riste näeb ja tunnetab käega ka, loksuv rist ei tohiks väiksel kiirusel häält teha, suuremal hakkab vibreerima, mille sagedus vastab mootori vibratsioonile.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 152 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7