AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Moskvitš on endiselt käigus, hetkel igapäevaselt ja sõidetud peale mootorivahetust 700km. Nüüd on hakanud kahtlane hääl sisse tulema. Siduripedaali vajutamisega kaob. Viimastel päevadel juba pidevalt. Ilmselt survelaager otsa saamas. Sai pandud sama laager, mis mootoriga kaasa tuli. Eks siis tuleb mingiaeg vahetus ette võtta. Praegu töökojas mul VAZ 2102 tegemisel, saaks selle jalust siis võtab Mosse ette. Niikaua tuleb kärutada, loodetavasti täiesti otsa ei lõpe.
Muid jamasid pole ette tulnud. Täheldanud olen vaid sõites, et kusagilt tuleb ratta pöörlemise taktis klõk-klõk-klõk, mis on eriti hästi kuuldav lahtise aknaga teise auto kõrval või müüri ääres liikudes. Pika otsimise peale tuvastasin selle hääle tekitajateks ilukilbi rõngad (mõlemal pool on kuulda). Painutasin seda veidi, läks paremaks aga päris vait ei ole.
Tagaistme ja parema esiistme tegin korda, puhastasin ja panin katted peale. Järgmine päev mõtlesin võtta juhiistme ette aga kurjam mitte ei viitsinud... Näpud kanged eelmise päeva nõelumisest (topelt niidiga, topelt ring) ja ei olnud mingit soovi sellega tegeleda. Mõtlen küll siin sellega Haapsalu nostalgiapäevadele minna aga sinnani veel aega ja mis see üks iste ära teha pole :D Jah kuid järgmine projekt tuli jube äkki peale ja nii see tegemine ootab :D Sõitmist ei sega ja ennast ei häiri :D Teen mingi aeg ikka ära.
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Martin2140 »

See "siduripedaali vajutamisega kaob ära" võib vabalt näidata käigukasti probleemi. Üks sõidukas tuli samasuguste sümptomitega töökotta sisse ja probleem seisnes selles et käimaris oli 0 õli sees. Hääl kadus õli lisamisega.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Mootoris väntvõlli pikilõtkuseib ehk hakkab hääbuma.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas wax »

ka sidurikorv võib süüdi olla
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Eks tuleb mingiaeg lahti võtta. Kastis õli puudumist ei usu, lekked peaaegu pole ja mootorivahetusel sai taset kontrollitud. Kunagi olen ka 300 grammi õliga sõitnud, hääle vahet küll ei teinud. Pikem kahtlustan sidurit.
Väntvõlli pikilõtku seibide kulumist väga ei usu, mõne päevaga ei saaks nii suurt muutust tulla.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Edel kirjutas:Väntvõlli pikilõtku seibide kulumist väga ei usu, mõne päevaga ei saaks nii suurt muutust tulla.
Vene tehnikaga juhtub suhteliselt tihti ka imesid :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas wax »

Edel kirjutas:Väntvõlli pikilõtku seibide kulumist väga ei usu
Seda ju lihtne kontrollida. Heebel vända rihmaratta ja ploki vahele ja proovid kas vänt liigub.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

See üldiselt häält küll ei tee. Pigem siduri teema.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

stern100 kirjutas:See üldiselt häält küll ei tee. Pigem siduri teema.
Piisab siduripedaali puutumisest, paar cm vajutada ja vaikus ning seda isegi sõidu ajal. Siduri teema ikka.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Mosse jaoks sai hooaeg selleks aastaks läbi, eile sõitis viimast korda. Odo näit jäi 7256,4km.
3331km kogunes tänavu suvel läbisõitu, sellest 1582km peale mootorivahetust. Tõtt öeldes peale mootorivahetust ma tehnika osa näppima enam ei pidanud, istmete kallal nokitsesin aga muud erilist ei meenu. See siduri survelaagri jama ma ei torkinud, igastahes viimane kuu kõrvalisi helisid eriti ei täheldanud, vahel korraks oli aga kadus kohe, sama oli ka pedaali vajutades, vahest sidurit libistades pedaal jala all värises, vahel mitte. Otsustasin, et ei hakka seda torkima ja nii jäi.
Mõte oli sellega minna Haapsalu nostalgiapäevadele aga nagu ikka, sellel parajal ajal eelarve ei venitanud kuidagi välja ja jäi Mossega minemata. Käisin küll, aga kleepisin ennast sinna minevale tuttavale kaasa :D
Lõppkiirust ei proovinud, aga selle spidoga jõudis osuti 135 (tahho pöörded 5500). Eile ja üleeile proovisin kiirendust 0-100. Kõikidel kordadel 19 sek kanti.

Lasin tal bensutorustiku, pumba ja karba bensiinist kuivaks töödata ja enne järgmist kevadet käima ei pane. Millal ta jälle kasutusele võtan, veel ei tea. 2 suve järjest on ta mind sõidutanud, tuleb nüüd jälle väike paus. Teised hobiautod tahavad ka liigutamist :D
Pildigaleriid täiendan ka varsti.
Vasta