Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 28 Mai 2020 10:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 875 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 84, 85, 86, 87, 88
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 27 Apr 2020 06:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 238
Võib olla saad bensupumbast pilti saata. Nagu ma ennem kirjutasin siis ühte tüüpi bensupumbaga saigi üle uputada käsiajamiga. samas mootori töötades oli kõik normis. k126 hea aknast vaadata. kui on keskel siis on normis. video oleks isegi külm käivitusest üsna hea. video pealt võiks näha jääda palju sa pedaaliga pumpad palju toorest paned peale ja gaasi pedaali liikumine võiks siis peale jääda. kui sa ütlesid et käivitamisel korraks lubas siis ma ise arvaks et asi ikka käivitamises kinni. see mingine puterdamine jääbki külmast peast nii 1000rpmi juurde. aga hoo peaks üsna kergelt siiski kätte saama. ma usun et sul vaja seal 1 kambri ja tühikäigu kanaleid nõks puhastada. mina olen isiklikult teinud seda isegi mootori peal. karbal olen võtnud ülemise kaane ainult maha. eemaldad 1 kambri õhudüüsi ja settekaevu. Siis mingi puhastavat ainet sisse ja surveõhk kohe järele. olen teinud kohe mitu korda. mina olen kasutanud pigieemaldajat. võtab kõik õli ja tagi maha. puhastavat ainet peab välja tulema tühikäigu õhudüüsist, 1 kambri koonusest ja 1 kambri kütusedüüsist. siis puhastad õhudüüsi ja settekaevu ära ja paned tagasi. tühikäigu kanali puhastamiseks keerad välja tühikäigu õhudüüsi välja keeramiseks mõeldud korgi. düüsid jätad kõik sisse. siis keerad segukruvi, ja kui on co kruvi siis see ka, sisse ja loed (mõlemate) pöörded ära ja kirjutad ülesse. siis keerad need välja, vaatad kuidas kummirõngad on, ja kui kruvi koonus pind on roostes siis lase õrnalt peene liivapaberiga läikivaks. siis aja ülevalt õhudüüsi korgi august puhastavat ainet sisse ja õhuga järgi. nüüd peaks nendest kruvide august välja tulema. siis keera kruvid tagasi aga mitte veel regullingu peale. keerad nad nii kinni et kummirõngas ei laseks õhul sealt välja tulla. siis pane uuesti sealt korgi august ainet sisse ja õhku ning korda paar korda. siis keera tühikäigu kütuse ja õhudüüs välja ning vaata et kindlalt õiged düüsid sees oleks. võid need ka omakorda üle puhastada. siis pane düüsid tagasi ja kork peale. siis võid keerata ka segukruvid õige asendi peale. täiesti kinni ja nii mitu tiiru lahti kui ennem oli. 2 tiiru ringis peaks olema. mingisugune lahja auk jääb alles, aga mina pole ühtegi 126 karbat originaal düüsidega näinud millel seal õrna auku pole. aga nüüd peaks hoo üsnagi lihtsalt üles saama.
ja vaata et 95-te ei tangi. isa siin just pani ühe sõjaväe volvo käima peale talve seismist et mingist remonti teha ja noo küll alles puterdas aga sai sisse aetud. võttis karbussi kaane maha ja terve karbuss oli mingise tarretise lägaga kaetud seest poolt.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 19 Mai 2020 21:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1732
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Moskvitš on vahepeal üle 500km maha sõitnud. Küttepump on selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111344979 käsihoob tõmmatav mitte vajutatav. Võtsin nõelklapi teise karba küljest, sellel sama teema. Proovisin ka küttetaset karbas madalamaks regullida, ei ole vahet, tase tõuseb tühikäigul lõpuks ikkagi akna ülemise servani. Samas soojalt läheb ilusti käima, külmalt peab meelitama. Varemalt ei ole külmalt käivitamine olnud selline probleem, plusskraadidega peaaegu kohe ja esimese korraga. Eelmine aasta suve teises pooles hakkas peale, umbes paar nädalat peale uue karba, jagaja, juhtmete ja küünalde vahetust. Tänavu aasta täheldasin veel ühte anomaaliat, mis nüüd on ära kadunud - kiirendades poole gaasiga kipuvad pöörded hetkeks peale jääma. Esimesel käigul nagu pole, teisel on ja kolmandaga juba pikemalt. Ka neljandaga mootoriga pidurdama hakates ka gaasi vabastades mootor nagu hetke veel veab ja siis hakkab sujuvalt pidurdama. Samas gaasipedaal põhjas kiirendades ei jäänud kordagi peale. Kummaline on see, et nüüd on gaasi hetkeline pealejäämine iseenesest ära kadunud. Karba teema? Eelmine aasta polnud midagi. Alguses kippus mootor ka puterdama, kuni vahetasin jagaja kondeka. Sain uuesti sõitma, aga endiselt kippus ka keskmistel pööretel ühtlasel kiirusel kergelt "nokkima". Võtsin vanalt jagajalt kontaktid. Nüüd paistab, et on juba päris hea. Käivitamine 8 kraadise soojaga peaks olema parem, külmalt paar korda pidin meelitama. Külmalt on edasiminek endiselt vaevaline, peab elu eest sundima. Just kohaltvõtt ja kiirendamine madalatelt pööretelt võtab nagu hinge kinni. Selle ajan kindlalt karba süüks. Aga kui soojaks käib, 80+kraadi, käib ilusti.
Panin mõne üksiku kaadri ka juurde http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija ... 89&seek=12
Üleval on teade, et 1. augustist pannakse fotoalbum.ee ja teised sellega seotud saidid kinni. 14 aastat olen sinna pilte üles pannud ja nüüd läheb kõik minema...

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 20 Mai 2020 06:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 238
K126 karpal ongi see probleem et tühikäigu ja 1kambri tööreziimi vahel on lahja auk, enda omal oli see päris hull aga peale esimese kambri ja tühikäugu kanali puhastamist läks etemaks. aga päris külmast peast ei saa kohe palju gaasi anda. ilmselt düüsidega mängides saaks normi, aga prglt kütusekulu alla 7l/100km maanteesõidul siis mina vahetama ei hakka. kui ma mosse sain siis oli esimese ja teise kambri õhudüüs ära vahetatud, siis oli kõik kombes. peale kütusekulu ja teise kambri avamise madalatel pööretel..

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 20 Mai 2020 11:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1132
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Martin2140 kirjutas:
K126 karpal ongi see probleem et tühikäigu ja 1kambri tööreziimi vahel on lahja auk, enda omal oli see päris hull aga peale esimese kambri ja tühikäugu kanali puhastamist läks etemaks. aga päris külmast peast ei saa kohe palju gaasi anda. ilmselt düüsidega mängides saaks normi, aga prglt kütusekulu alla 7l/100km maanteesõidul siis mina vahetama ei hakka. kui ma mosse sain siis oli esimese ja teise kambri õhudüüs ära vahetatud, siis oli kõik kombes. peale kütusekulu ja teise kambri avamise madalatel pööretel..


Siin kirjeldad probleemi kiirenduspumbaga. K126 on ülimalt lollikindel karburaator. Kui ujukitase on paigas ja nõel peab, töötab väga hästi ja ei ole ühtegi tühja kohta sees, tuleb karburaatorid õigesti reguleerida (tühikäigu segu) ja korda teha, puhastada.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 21 Mai 2020 06:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 238
Ei ole probleemi kiirenduspumbaga, lihtsalt kui hoida teda seal kindlas kohas siis on lahja koht sees (ega kiirenduspumbast igavesti ei tule bensiini), endal aparaadiga ära mõõdetud. Tühikäigul 2.4co 1kambril 1.9co ja seal nende kahe vahel on 1.7co ehk otseselt on lahjem koht sees. nüüd kas selle sees kakkub või mitte oleneb kui hea süütesüsteem on. Olen selle tõttu ta täiesti lahti võtnud ja ära pesnud ning mingit muutust pole olnud. Soovitan panna peale tänapäevasema toodangu kondensaatori, siguli oma sobib väga hästi, kinnitus kõrva tuleb ainult painutada. Peale seda kadus ka kakkumine ära selles lahjas augus külmast peast.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 875 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 84, 85, 86, 87, 88

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7