AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:deforss 1.3 mootorile mõeldud A17D

Ja mis asi on deforss 1,3 mootor??
Tänud osutamast näpukale ehk kirjaveale, ilmselt said isegi aru mida ma silmas pean.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Martin2140 »

Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Ja mis asi see vene N siis on?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Martin2140 kirjutas:
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Ja mis asi see vene N siis on?
Karburaator on toodetud NSVL ehk meie mõistes Venes ja loogiline, et markeeringud pannakse krillitsas. Meie hääldame seda kui "N".
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Martin2140 »

Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Ja mis asi see vene N siis on?
Karburaator on toodetud NSVL ehk meie mõistes Venes ja loogiline, et markeeringud pannakse krillitsas. Meie hääldame seda kui "N".
Ei no hääldamine hääldamiseks. Kui vene H meie kirjustame N siis kuidas me kirjutame vene N?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Martin2140 kirjutas:
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Ja mis asi see vene N siis on?
Karburaator on toodetud NSVL ehk meie mõistes Venes ja loogiline, et markeeringud pannakse krillitsas. Meie hääldame seda kui "N".
Ei no hääldamine hääldamiseks. Kui vene H meie kirjustame N siis kuidas me kirjutame vene N?
Vene N ehk kirillitsas on selle tähiseks Н ehk eesti keele H(haš) :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Martin2140 »

Nii et H on N ja N on H. Mille pärast siis kõik mosseraamatud räägivad et 2140-l ja 412-l kasutati K126H ja 408 mootoril K126N?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Krt, kas on mõtet vaielda selle pärast :D Ega Mosse sellest vaidlusest paremini liikuma ei hakka :D Rääkige parem, mis kellani see Härma pood lahti on ja mis see jagaja seal maksta võiks.
irukas
Postitusi: 177
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas irukas »

Hoia sellest fenoxi jagajast kaugele kui sõita soovid. Kolmel isendil max 1000km ja lagunenud. Ligisevad ja logisevad juba poeletil. Vana jagaja üle käia, siksile mõeldud boschi kondekas külge ja töötab.
Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

OK. Ülevaatuse elab see uus ehk üle. Sajandivahetuse paiku kunagi ostsin poest uue jagaja, see käis minu käes kuni auto mahamüümiseni, ikka mitmeid tuhandeid kilomeetreid sõitis läbi.
Muu hulgas, 408 mootorile on jagaja 126P ja 412 on 126N. Ehk olete tähele pannud, et eestikeelses raamatus kasutatakse komponentide nimetust krillitas? Selle jargi on H ikka meie keeles kui N. Sõiduautod "Moskvitš" tehniliste andmete tabel räägib otse.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Edel kirjutas:Rääkige parem, mis kellani see Härma pood lahti on ja mis see jagaja seal maksta võiks.
Käisin. Mitte midagi pole muutunud minu viimastest käikudest :D Jah arvasite õieti, uks oli jälle kinni :D Lahtioleku ajad E-R 9-18 ja veerand tundi enne aja täitumist mina sisse ei saanud. Nagu 3 aastat tagasi, kui käisin summutajat otsimas.
Homme pole aega sinna minna, jääb jälle järgmisesse nädalasse. Volgasse ei taha minna, seal nöörib hinge hinnaga.
Pean jagaja maha võtma, siis lihtsam nokitseda. Üldiselt ülevaatuse tarbeks eelistan uut.
Vasta