7. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 19 Juul 2009 22:11
Postitas Tiit
Miks sa terasest piduritorud panid tagasi? Vasktorud on pikaealisemad.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 20 Juul 2009 00:18
Postitas Edel
Tiit kirjutas:Miks sa terasest piduritorud panid tagasi? Vasktorud on pikaealisemad.
Turu peal torusid otsides ei hakanud vasktorusid silma. Volga kaupluses ei küsinud aga arvan,et ka seal pakutakse terastorusid ja kogu komplektina mille hind oli vist 285EEK.
On plaan need torud üle värvida aga kohe ei ole värvi käepärast.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 20 Juul 2009 08:08
Postitas moskiito
ega tänapäeval vasktorusi naljalt ei leiagi enam. terast lihtsam töödelda ning sellepärast kasutatakse nüüd seda materjali. Kuigi kahjuks roostetab too kähku läbi, nii aasta 15-ga on nood nii mädad et haara kahe käega peasti kinni.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 20 Juul 2009 08:45
Postitas stern100
vasktorusid ma pole poes näinudki, tuleb osta paraja pikkusega sirged torud ja ise alla painutada :D minulgi on kõik nii tehtud

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 20 Juul 2009 11:52
Postitas marko
Tartus kurikuulsas Ülo äris igatahes teevad küll vasktorudest kohapeal vastavalt pikkusele ja paigalduse ajal painutad nii nagu vaja.Jaama tn kauplusest pole uurinud,aga usun et kui seal on siis kindlasti odavam.Vasktoru ka kergem igatmoodi painutada.Hindu kahjuks mäleta oli nii pool aastat tagasi,aga ei olnud minu arust kallis.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 02 Aug 2009 22:57
Postitas Edel
Pidurisüsteem said täna õhustatud aga proovisõidule minna enam ei saanud.
Õhustamiseks kasutasin esmakordselt õhupumpa. Selleks "modifitseerisin" piduri peasilindri anuma korki õhuventiili lisamisega. Lihtne: Alt ratta juurest nippel lahti ja ülalt pumbaga anda. Praegu "ventiilistasin" Mossel kasutusel oleva korgi sest teist mul hetkel käepärast pole ja esimesel võimalusel vahetan välja. Seda korki sõidul kasutada ei saa sest õhutuse süsteem ei toimi kui ventiilil kork peal on.

Rookisin salongist juhi ja kaasõitja jalgealuse põrandalt suurema rooste ja mastiksi jäänused kokku. Üldkokkuvõttes võib üelda,et roostet jagub. Hetkel ühtegi päris läbiroostetanud kohta ei leidnud.

Edit: Lisasin paar pilti ka. Peasilindri korgil kasutasin hetkel käepärast olnud kummiventiili mis siiski ei tahtnud survet pidada. Hiljem vahetan selle välja keermega ventiili vastu.
Pildid alates sellest pildist http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/55655407

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 02 Aug 2009 23:42
Postitas mart
Kaval oled!
Tõhusam oleks muidu selline nipp, et vaakumiga imed otse õhutus niplist süsteemi täis.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 05 Aug 2009 22:05
Postitas Edel
Juba eile panin tähele mingit väikest loiku Mosse all ja täna vaatasin ligemalt ja mõtlesin,mida sealt tilgub. Kahtlustasin pidurisüsteemi,et äkki on ikka kusagilt läbi hakanud ajama aga see on hoopis jahutusvedelik mis vaikselt ajas veepumba vahelt läbi. Huvitav,et varem nagu ei ajanud nii hullusti läbi,ilmselt suurenes leke siis eelmisel nädalavahetusel kui viimati mootorit käivitasin.
Täna sai natuke värve ostetud ja nädalavahetus saaks hakata karpe värvima.
Salongist tahaks esiistmed välja tõsta ja näha,kuidas seal all roostetamisega lugu on.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 06 Aug 2009 08:38
Postitas moskiito
dosooli puhul on lekked pumbast loomik nähtus kui ennem seda oli kasutuses vesi.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 10 Aug 2009 00:32
Postitas Edel
Nädalavahetus läks rooste tõrjumise tähe all. Salongipõrand oli päris ussitanud,paremal pool taga leidsin ka ühe väikse prao päris vedrukanduri juurest. Päris õhukeseks (paarist kohast oli päris läbi) olid roostetanud esiistmete kinnituste plekist raamistik.
Ega peale puhastamise ja roostesurmaga üle käimist enamat ei jõudnutki. Ukse- ja tiivaservad käisin ka "üle" ning "surma" peale.
Ka esimesed rattakoobaste logarivabad kohad sai puhtaks tõmmatud ja "surma" peale kantud. Suht kehv on seal toimetada ja eesmärgiks pidasin vähemalt roostekollete ümbrusest ja lahtised mastiksi (või mis iganes see olla võib) otsad ära saada.
Vasakpoolset küljekarpi puhtaks teha ei jõudnud,see jääb teiseks korraks.
Parema poole küljekarbile jõudsin ka enne pimenemist värvi peale tõmmata. Kasutasin selle jaoks valget Hammeritet.
Laupäeval sai ka "Volgas" ning autoturul käidud. Eelmine nädal nägin turu peal müüa 2 AZLK tagumist porilappi,1 ühel müüjal ja teine teisel. Krt,raha tookord polnud ja jäid ostmata,seekord läksin ja leidsin vaid ühe,teist polnud. Veel küsisin paari selli käest kaugtule releed ja tagumisi nurgaliiste,mõlemad laiutavad käsi: pole,jäid eelmisse kasti mida seekord kaasa ei võtnud.
"Volgas" sain käsipiduri trossid (88EEK kokku) ja põhjamastiksi millega tahan tiivakoopad ära teha. Releega ka seal sama lugu,pole hetkel koha peal.
Otsitav relee on RC523.
Ka said ostetud 750g. Hammeritet ja 1l. krunti. Tõenäoliselt tuleb värve veel juurde osta.
Ei tea kuda järgmine nädalavahetus ilmaga lood on,kas tuleb ka vihma? Tuleb homme-ülehomme välised värvitööd ära lõpetada.
Pilti ei taibanud just teha aga mõned on http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/56127435