Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 19 Nov 2019 05:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 841 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 11 Aug 2019 19:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 175
Mille pärast papist tihend ei sobi? Endal seisab laua peal ka mõni vana papist tihend mis ise küll pole valmistatud. Ja enda mossel tuli ka karpa alt papist tihendid välja.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 11 Aug 2019 20:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Martin2140 kirjutas:
Mille pärast papist tihend ei sobi? Endal seisab laua peal ka mõni vana papist tihend mis ise küll pole valmistatud. Ja enda mossel tuli ka karpa alt papist tihendid välja.

Võrdle paroniiti ja pappi...Kumb on poorsem?

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 11 Aug 2019 21:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Papil ja papil on ka suur vahe.Päris suvalisest materjalist ei tasu tihendeid teha,omal pärast peavalu vähem.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 11 Aug 2019 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Konksu sain koos Mossega. Ise pole selle originaalsuse järgi huvi tundnud.
Paroniidist tihendi olen viimasel ajal pannud kollektori poolsele küljele. Peale panin papist, hetkel mingi isetehtud, sest uut ei olnud kohe võtta. Aeg ajalt käin poes ja ostan neid juurde. Papist tihendid on täitsa poekaup olemas. Praegu on ebaühtlane tühikäik tingitud jagaja loksuvast võllist.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 12 Aug 2019 06:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 175
No ma mõtlesingi et see nagu peokaup peaks olema, et nagu peaks papist tihendid siiski sobima. Loomulikult ise ei hakka papist tihendeid tegema. ise teen tihendi materjalist, mitte paraniit, nimi oli teine.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 12 Aug 2019 11:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Eks seda minevat kaupa ehk paroniittihendit ikka odavam papist välja stantsida ja ikka raha küsida nagu sovjeti aja lõpus koperatiivide aegu. Aga noh, eks igaüks ole oma õnne sepp ;) Minu asi oli tähelepanu juhtida, et õiget asja kasutataks, aga edasi vaatab igaüks ise mis ta sinna topib :) Proosit :beer

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 14 Aug 2019 20:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Panin täna Mosse garaazi. Tõin uue jagaja ja nädalavahetusel hakkan nikerdama. Eile huvi pärast lõin oma kogu selle suve Mosse küttekulu kokku ja sain selleks 15L/100km mis on üle mõistuse palju. Mul tavakulu läbi aastate olnud 10-11L suviti. Mootor jätab ikka palju vahele, kuuldav isegi keskmistel pööretel. Teadsin, et vahelejätud tõstab küttekulu, aga et see nii palju on... Üldiselt üle paari liitri ülekulu pole varem olnud, kuigi süüte ja toitesüsteemi riketega on mõnda aega varemgi liigeldud.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 15 Aug 2019 06:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 175
K126N siis sai viimati peale pandud jah? Lisaõhu probleemid tekitavad päris tugevalt vahele jättu mingis kindlast tööresiimis. Endal kimbutas täpselt see sama jama et keskmistel pööretel jätab tugevalt vahele. Samas tühipööretel käis täitsa siidi ja kõrgematel pööretel oli täitsa rahuldav ja vahelejättud tekisid jagajaloksudet. Vahetasin Segu ja co kruvi kummirõngad uute vastu ja sai regullitud sedasi et mootori töö läks täitsa normaalseks. Ennem ei teinud kruvide pööramine midagi.
Vahelejättud olid just linnakiirusel ja siis oli tavakütusekulu linnas mingi 11l-sajale, samas kui maanteel oli 6,5 sajale. Nüüd pole jõudnud linna küttekulu kontrollide aga eeldatavasti peaks paranema märgatavalt.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 15 Aug 2019 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
DAAZ-i panin peale tagasi peale ülevaatust. K126N tuleks laiali võtta ja läbi pesta, siis võin seda uuesti proovida.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK-2140 1981 Edel
PostitusPostitatud: 02 Sept 2019 19:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Panin peale poeuue jagaja, silikoonist küünlajuhtmed ja uued küünlad. Sain tutika K-126M karburaatori. Tühikäik ikka lonkab ja sõidul on endiselt tunda vähest nokkimist nagu varemgi ja nüüd kipub pidurdades mootor välja surema või langevad pöörded tunduvalt, just vahetult enne seismajäämist. Ilmselt tirib kusagilt õhku vahele. Muidu käivitub hästi ja kiirendades ei puterda. Volga poest ei saanud uusi tihendeid ka kolle ja karba vahele, otsis küll tükk aega kuid tulemusteta. Peaksin lasnamäele Torrerosse minema aga sinna õhtul läbi linna suht ebamugav sõita. Tahaksin laupäeval Haapsallu minna

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 841 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7