Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 27 Sept 2020 01:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22 Juun 2011 20:42 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 53
Pilt


Viimati muutis Mossekene, 30 Juul 2011 14:52, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Juun 2011 00:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1745
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Tõsiselt omapärane aparaat!
Kas kere ära ei lagune sellise kange mootori all? Standard kere ilma lisatugevdusteta ei kannataks sellist võimsust välja.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Juun 2011 03:49 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 53
Edel kirjutas:
Tõsiselt omapärane aparaat!
Kas kere ära ei lagune sellise kange mootori all? Standard kere ilma lisatugevdusteta ei kannataks sellist võimsust välja.


Kere on ära keevitatud ja põhja alt on kõik keretööd tehtud ja siiamaale on vastupidanud:)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Juun 2011 22:31 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 53
Täna sai siis paika pandud soojendus.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Juun 2011 11:51 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 53
Täna on plaanis teha:
Masslüliti
Üks summuti kinni panna.
Esiklaas ette.
Kapotile väike kinnitus keevitada,kuhu saaks amordi külge panna.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Juul 2011 22:13 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 53
Selgus viga miks masin puterdab aeg ajalt,asi oli küünaldes,küünlad vahetatud ja masin liigub poole paremini nüüd:)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juul 2011 23:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
kõikidel autodel, mis on ehitatud enne 1.01.1970, ei mõõdeta heitgaase, seega seaduslik alus puudub, mis kohustab kasutama originaaltehnikat. Leivategija Pobeda on legaalne, Tiidu punane mosse on legaalne, hiljuti müügis olnud 3.0liitrise Opeli motoga hirve-Volga on legaalne... Ainult et üle mõistuse ei tohi minna, kui veered vana 403/407'ga ja V8 lörin käib järgi. :D :D
Mõistuse piires, sis ei sunni sind keegi kapotti avama. seega BMW mootor on igati legaalne seal, kui on esitatud dokumendid jne..
Küll aga on see M20 mootor natuke vale valik seal. Olen ise mitut OHC mootoriga R6 pidanud ja nende suur miinus on see, et karteri põhjas puuduvad ribid, mis õlivõtturi ümber õli hoiaksid, see on ka tegelikult BMW kirjutamata reegel, et need vanad motod ei sobi kiireks sõiduks. Isegi kasutasin oma relva lumerajal hullamiseks ja tulemuseks oli 3 järgnevat päeva kuvatav Öl.zustand veateade ning mootor kippus kolistama. Õnneks pääsesin saalte vahetusest.
M50 on juba teine maailm. 2 nukkvõlli, riknev Vanos, kõrgpingesüüde ja suht lollikindel materjal.. Küll on aga see natuke raskem. eelpool mainitud 2.8, ehk siis NikaSil mootor M52, on kõvasti kergem, 1kW rohkem, rohkem väänet ning väiksem kütusekulu kui sellel õnnetul 141kW'sel. Aga jah, juhtmete aretamine on paras jura ja uuemad mootorid on õrna immoplokiga.
Isiklikust vaatevinklist sobiks siia kõigeparemini 2.7eta mootor. Sigapalju väänet ja madal küttekulu. Ka BMW enda kere peal täitsa võimeline driftima..sisuliselt on vaja ainult plokki ennast ja alumist osa. Kaas on 2.5 oma.. ja madal 8,3:1 surveaste on üks madalamaid üldse vabalthingavatel ning ideaalne turbotamiseks. Kannatab ilma midagi ehitamata suht 400hj rattast.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Juul 2011 00:19 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 53
mario kirjutas:
kõikidel autodel, mis on ehitatud enne 1.01.1970, ei mõõdeta heitgaase, seega seaduslik alus puudub, mis kohustab kasutama originaaltehnikat. Leivategija Pobeda on legaalne, Tiidu punane mosse on legaalne, hiljuti müügis olnud 3.0liitrise Opeli motoga hirve-Volga on legaalne... Ainult et üle mõistuse ei tohi minna, kui veered vana 403/407'ga ja V8 lörin käib järgi. :D :D
Mõistuse piires, sis ei sunni sind keegi kapotti avama. seega BMW mootor on igati legaalne seal, kui on esitatud dokumendid jne..
Küll aga on see M20 mootor natuke vale valik seal. Olen ise mitut OHC mootoriga R6 pidanud ja nende suur miinus on see, et karteri põhjas puuduvad ribid, mis õlivõtturi ümber õli hoiaksid, see on ka tegelikult BMW kirjutamata reegel, et need vanad motod ei sobi kiireks sõiduks. Isegi kasutasin oma relva lumerajal hullamiseks ja tulemuseks oli 3 järgnevat päeva kuvatav Öl.zustand veateade ning mootor kippus kolistama. Õnneks pääsesin saalte vahetusest.
M50 on juba teine maailm. 2 nukkvõlli, riknev Vanos, kõrgpingesüüde ja suht lollikindel materjal.. Küll on aga see natuke raskem. eelpool mainitud 2.8, ehk siis NikaSil mootor M52, on kõvasti kergem, 1kW rohkem, rohkem väänet ning väiksem kütusekulu kui sellel õnnetul 141kW'sel. Aga jah, juhtmete aretamine on paras jura ja uuemad mootorid on õrna immoplokiga.
Isiklikust vaatevinklist sobiks siia kõigeparemini 2.7eta mootor. Sigapalju väänet ja madal küttekulu. Ka BMW enda kere peal täitsa võimeline driftima..sisuliselt on vaja ainult plokki ennast ja alumist osa. Kaas on 2.5 oma.. ja madal 8,3:1 surveaste on üks madalamaid üldse vabalthingavatel ning ideaalne turbotamiseks. Kannatab ilma midagi ehitamata suht 400hj rattast.



Ega kui korralikult sõita ja avalikult lollusi ei tee siis pole hullu,hetkel on selle mootoriga see probleem et sooja mootoriga madalatel pööretel kaob õlisurve ära,ei tea kas on õlirõngad läbi,või pump,aga tulevikus on plaan panna tõesti kaasaegsem mootor.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Juul 2011 19:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
rõngad peaksid heasti pidama.. mu m20 oli 400 000km odomeetril, kui lahti võtsin.. silindriseinad veel hoonimisjälgedega ning muid anomaaliaid ei leidnud, lasin teha vaid kaane enda kontrolli, muu jäi samaks..
pigem võib süüdistada õlivõtturit, mis kipub umbe minema, kui on pikalt vana õliga sõidetud või kasutatakse vaheldumisi erineva viskoossusega õlisid... või siis on tõesti pump kuluma hakanud ja ei suuda hõrendust tekitada piisavalt..
kui sul nagunii plaan uus mootor peale lükata, siis pigem hangi too juba valmis ja võta vana tükkideks. 2.3 on suht tagaotsitud mootor, selle saab kordatehtuna päris hea raha eest maha müüa. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Juul 2011 21:41 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 53
mario kirjutas:
rõngad peaksid heasti pidama.. mu m20 oli 400 000km odomeetril, kui lahti võtsin.. silindriseinad veel hoonimisjälgedega ning muid anomaaliaid ei leidnud, lasin teha vaid kaane enda kontrolli, muu jäi samaks..
pigem võib süüdistada õlivõtturit, mis kipub umbe minema, kui on pikalt vana õliga sõidetud või kasutatakse vaheldumisi erineva viskoossusega õlisid... või siis on tõesti pump kuluma hakanud ja ei suuda hõrendust tekitada piisavalt..
kui sul nagunii plaan uus mootor peale lükata, siis pigem hangi too juba valmis ja võta vana tükkideks. 2.3 on suht tagaotsitud mootor, selle saab kordatehtuna päris hea raha eest maha müüa. :)



Ega see 2.3 on suht defka värk ja juba,ise mõtlesin ka et maha müüa vana mootor,kuna tollega pole enam midagi siis teha kui uus vahel.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7