Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 08 Dets 2019 05:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30 Nov 2011 18:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3760
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Vahetükke vast tegema ei pea...piisab mõnest lisatihendist. Kui on probleem tõesti selles.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Nov 2011 19:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Ajamid, mille pealt pump käib, on ladal ja mossel erinevad. See pulk, mis mosse pumba jaoks möeldud, tuleb teha natuke lühemaks, siis ei tooda üleliigset röhku.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Nov 2011 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
sass kirjutas:
Ajamid, mille pealt pump käib, on ladal ja mossel erinevad. See pulk, mis mosse pumba jaoks möeldud, tuleb teha natuke lühemaks, siis ei tooda üleliigset röhku.

Kergem pumbale tihendid vahele panna.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Dets 2011 23:37 

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
Postitusi: 75
Asukoht: Haapsalu
Nii sõidab. Tühikäik veel liiga madal ja külmast peast ebaühtlane, aga see vaid reguleerida ja natuke võibolla ka süüdet seada. Ujukinõel koos pesaga uus, lada karburaatoris, sooveldasin veel sisse ka, et ikka kindel oleks. Laua peal seadsin raamatu järgi ujuki taseme ja käigu ka paikka, mis auto peal muidugi üldse tööle ei hakanud, tõstsin natuke ujuki taset ja käis. Bensiinipumbale panin ka paar lisatihendit vahele, nüüd laseb isegi natuke ka käsitsi lüüa, aga mitte palju. Originaal tihendi ja plaadiga ei lasknud ühestki asendist käsitsi bensiini pumbata. Kõige tähtsam on see, et karburaator ei leki enam.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2012 21:43 

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
Postitusi: 75
Asukoht: Haapsalu
Vahepeal sai sõidetud, kütuse kulu on suur, aga selles süüdistan lada karpas olnud düüse, esimene kamber 135 bens ja 170 õhk, teises 162 bens ja 170 õhk. Vahepeal lõi värina masinasse, mina oli kindel, et jälle see tagadiffer, nimelt see differ mille alla panin, sain kunagi tuttava automehhaniku käest, kes ütles; et see oli tal kunagi laiali jooksnud ja ta tegi korda tagavaraks. Käisin veel selle värisejaga Tallinnas ja sõitsin ka Haapsalu vahel, kuni ikka väga närvidele hakkas käima. Tõstsin siis masina tungrauaga üless, et panene mingi toe alla ja siis difri kallale, aga oh üllatust, kaks kardaani polti puudu, no egas midagi, ostsin uued poldid mutrid ja asi kokku ja värin kadunud, tore kui mõni asi ka vahest lihtsalt laheneb. Ostetud on ka küljekarbid, niiet kevadel läheb keevitamiseks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
sul on seal Daaz?
raamatu järgi UMZ-412 tahab peakambrisse 125 ja abikambrisse 128 kütust ja õhku vastavalt siis peadüüs 140 ja abikamber 190 :P
A kui mingi muu on, siis vist need numbrid ei kõlba. :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Apr 2012 14:15 

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
Postitusi: 75
Asukoht: Haapsalu
Karpa kohta, et kirja pole peal, aga ei ole vist daaz, kuna see ilma vakumita, mehhanilise teise kambri avamisega. Nüüd ka uuendust siis, kuna mul on kokku 13 erinevat liikurit ja maalt naabrimehel oli autot tarvis, siis sai laenatud. Kõik oli normis kuni selle nädalavahetuseni, millal ta Tallinnas käis ja üks naine sisse tagurdas mossele. Algul polnud tädi süüga nõus, aga kui politsei lõpuks peale pooleteisetunnist ootamist kohale jõudis ja peale vaatas ja ütles, et tädi ikka süüdi, siis vormistati paberid. Täna käisime naabrimehega avaldust sisse andmas, asi läks menetlusse. See mees kes asja vaatas oli täitsa normaalne tüüp, sai mu murest aru, et igasugune remont ületab selle moskvitsi turuhinna, ta sai ka aru, et ma sooviksin ise remonttöid teostada, ja võtaksin kindlustusest võimalusel ainult, juppide ja mingisuguse tööraha, aga asja juures see konks, et pakkumise peaksin ikkagi enne ametlikust firmast võtma, et kõik kindlustusega läbirääkimise asi, tema hinnang oli selle töö eest 700 eur, mida reaalselt mitte ükski mõistlik kindlustaja ei maksaks. Nüüd ootangi kindlustuse kõnet, et nendega asi läbi rääkida, mis ja kuidas. Auto üldseisukord on ka kere poolest koleda poolne, karbid läbi( uued on mul olemas, paksemad kui originaalid) ja tagumised tiivakaared ka pudisevad juba. Kui saaksin mingi mõistliku summa kindlustusest endale, siis suve poole tuleks nagunii ülekere värvimine teostada. Avarii tagajärjel on kõver stange, esipõll, juhi poritiib, kapott(vb ka ninaraam natuke), esituli ja iluvõre on eest küll terve, kuid kinnituse juurest on praod sees. Paar piltti kah kolm viimast on peale avariid http://album.ee/album/264487/50280649


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Apr 2012 16:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
selliste juhtumite puhul tekkib vägisi mõtte et paigutaks enda autosse kaamera, pärast vähem jama kui mingi pauk toimub ja asi "segaseks" kiipub jääma.

vähemalt on sinu auto vähem kannatada saanud kui minu oma, aga see selleks. loodan et saad liikuri kiiresti teedele veerema.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Apr 2012 21:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
See aastaalgab tormiliselt. Nüüdseks minu teada juba 3 mosset puruks.

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Mär 2015 18:10 

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
Postitusi: 75
Asukoht: Haapsalu
Pole ikka väga tükk aega kirjutanud, sellest masinast. Sai käidud sellega Hiiumaa kokkutulekul, kus kukkusin silma siniseks, ehk sobisime loppis mosse ninaga kokku :D peale seda sai sõidetud kuni ülevaatuse lõpuni ja seisma ta jäi. Vahepeal sai teistele masinatele juppe võetud, pingeregulaator, karburaator ja bensiinipump. Nüüd tekkis huvi, et kas ikka on veel võimeline liikuma, bensupump peale, karpa peale, vesi radikasse, küte üles ja käivitus ja töötas ühtlaselt. Siis sai rehvid täis pumbatud ja proovitud kas ka liigub. Edaspidi liigub normaalselt, tagurpidi käiguga aga mingi jama, lülitan sisse, lahutan siduri, kuulda on üksikuid krõpse nagu tahaks midagi haakuda kastis, aga seda ei juhtu, kui sisse lükata kõigepealt kolmas käik ja siis tagurpidi, siis nagu korra tahaks vedada, kuid kohe lõpetab selle ja lööb kõrina sisse, enne seisma jäämist kastiga probleeme polnud. Mis masinaga edasi ei tea isegi, kui tekiks see viitsi, et kere vuntsida saaks täitsa sõitva masina. Tagumised tiivakaared mädad, karpide tagumised osad mädad, juhi poolt nina kortsus, kõrvalistuja poolsed ukse ääred läbi, midagi ilusat ei saaks, aga midagi rotika sarnast täitsa mõeldav, välimust täpselt niipalju teha, et ülevaatuselt läbi lastaks. Põhi on kaetud pindmise roostega, sestsamast läbivat pole. Siin albumis kõik pildid mis mul temast on, viimased hetke seisukorrast http://album.ee/album/264487/50280649 .


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7