AZLK 2140 1980 väikevend

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
kassu
Postitusi: 286
Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Asukoht: kuressaare

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas kassu »

Sul on ikka väga kena auto ja käru on ka tip topp
AZLK 2140, aastast 1983.
Kasutaja avatar
väikevend
Postitusi: 195
Liitunud: 24 Juul 2011 21:07
Asukoht: Seal, kus tagi on nagis!

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas väikevend »

Tere õhtust!

Lugu järgmine. Haarasin garaažist ühe karbussi näppu, puhastasin ära, uus remondikomplekt jne. Kõik oli ilus ja kena kui peale hakkasin panema.. Vaakumregulaatori toru ei ole kuhugi ühendada, ehk siis see mis tuleb jagajast. Kas see karburaator ei olegi siis mossele mõeldud? Karpa ise 2101-1107010-02. Mis ma sellega nüüd edasi teen?

Pilt
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas mossejumal »

Mul kunagi,kastikal polnud ka seda otsa ja võtsin tegin vooliku pimedaks ja asi töötas ikka.Aga partnermosse on karpa spets,temalt küsida.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No mul samasugune käigus. Ei olegi seda voolikut pannud,on täitsa ilma. Käib küll.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas Lepik »

Kui pole kohta karbussi küljes, paned vaakumregulaatori toru sisselaske kollektori külge. Tavaliselt on see toru ots samas kõrval ,kus piduri vaakumvõimendigi oma hõrenduse saab. K-126 karbussil pole ju ka seda otsa karbussi küljes. Ei ole mingit vahet kus kohast jagaja vaakumregulaator oma hõrenduse saab . Karbuss iseenesest ju OK. ja sobib mossele küll. Kui jagaja vaakumregulaatori toru kuhugi ei ühenda,siis mootori tühikäigul ei tõmba ta ka süüdet hilisemaks ja mootori töö pole nii ühtlane kui vaja.(mootor rappub ,kuna süüde toimub liialt vara). Ja kui arvestada, et 95 bensiini kasutades tuleb süüde eelsüüte märgist veel veidi varajasemaks panna,(kuna 95 bents põleb aeglasebalt, kui 76 või 93) ,siis on ikka oluline küll kas vaakumregulaator töötab või mitte. Liiga hilise süütemomendi puhul aga on oht väljalaske klapid liialt kiiresti läbi põletada ja ka mootoril pole jõudu ja särtsu minekul.
Kasutaja avatar
rs_
Postitusi: 60
Liitunud: 24 Juul 2015 11:05
Asukoht: Järvamaa/Tartumaa

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas rs_ »

Kas sa sellest tagumisest poolest saaks ka pilti teha? Mul suht sama karbuss, lappasin ka täna kokku. Lahti oli juba iidamast aadamast võetud ja täna lõpuks tegin puhtaks ja panin kokku. Tahaks kontrollida kas kõik ikka omal kohal õieti. Ja mis düüsid sees olid ka?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas partnermosse »

Tere. Kui mosse enda originaal DAAZ karpat pole, siis eks sellega sõita saab, aga nagu Lepik kirjutas, kerge peavalu :D Ütlen lihtsamalt, ise loobusin sellise 2101 karpa kasutamisest ja paremaks tegemisest kuna on täiega toorik....ka regullimisel on pirtsakas. Moderniseeritumad on ikka need 2140,2105,2107 ja ülespoole
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
väikevend
Postitusi: 195
Liitunud: 24 Juul 2011 21:07
Asukoht: Seal, kus tagi on nagis!

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas väikevend »

Ma tänan!

Originaal karpa on daaž markeeringuga -03 ja koht olemas toru jaoks.
Kõnealune karpa -02. Sisse panin düüsid- esimene kamber küte 107 õhk 150, teine kamber küte162 õhk 170. Mis seal orginaalis peaks olema, ei tea aga ise ajan taga ökonoomsust. Panin ka käima selle karbussiga, esimese kambriga hakkas ära koolema, teise kambri avanemisel laulis ilusti...
No ei tea.. eks proovin sättida originaal karpat. Samas on mul olemas ka 2140 ja 2105, vb proovin ka neid
Muideks Tartust Ülolt saab düüse osta üks haaval 50 senti tükk, valik küll suur ei ole aga midagi ikka.

Pilt

Pilt

Pilt

Väga hea kraam karpa pesuks, soovitan. 3.30eur puttel
Pilt
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas partnermosse »

Pane esimesse kambrisse bensiini düüs 110 ja nurrub nagu muiste ja on ökonoomne ka, 107-ne düüs poob liiast ja pead rohkem pedaali tallama-see aga tähendab, et ökonoomsusest ei saa juttugi enam olla .
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitus Postitas partnermosse »

Lisan teema, mis on paljudel ununenud....Karpast ja düüsidest
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta