Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Dets 2019 18:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 359 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 20 Apr 2009 00:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Tegemist siis mossega, millele on 1980ndatel tehtud päris põhjalikud ümberehitused. Mootor on 408 ja sillad 412 omad. Poritiivad on laiendatud, sees on punasest dermantiinist polstrid ja istmed. Samuti on küljes mitmeid uuemate vene masinate juppe.
Peale oma hiilgeaegu jäi masin garaaži seisma, kus ta veetis umbes 15 aastat kuni aastani 2005. Selle aja jooksul on mokitsa sisukord halvenenud. Tekkinud on kõvasti roostet, vasak esimene poolraam oli põhjalikult läbi mädanenud, see sai uus keevitatud. Samuti on värv paljudest kohtadest koorunud. Mootor töötas varem ainult 3 silindriga, see viga samuti parandatud plokikaane remondiga ning kolviröngad ja saaled said samuti vahetatud. Keretööd said enam-vähem tehtud ning nüüd ootab masin värvikambrit, aga millal ta sinna ükskord jõuab seda veel ei tea. Lootus on, et see kevad saab värvi alla.

Pildid siis aastast 2005:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

2007 aasta:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

2008 kevad:

Värvitööd:
Pilt

Krundi all:
Pilt
Pilt

Praegune seis:

Ajasin talveunest üles mokitsa:

Pilt

Regullisin klapid ning paigaldasin vaz 2101 karbussi:

Pilt
Pilt

Lõpuks üks video ka hetkeseisust:

http://www.youtube.com/watch?v=5M1aY1nPoP4


Viimati muutis TiitS, 14 Juun 2009 23:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 20 Apr 2009 00:47 

Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Postitusi: 201
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Väga hea, et üks vanem mosse teema jälle juures.See masin meenutab kole kangesti minu naabrimehe mosset, millel oli ka taga 02 tuled ja ees 01 suunad.Tiivad täpselt samamoodi laiemad koos laiendatud velgedega.Selle masina pärast ma enda oma ka hetkel ehitan.Katsun sellest naabrimehe masinast enda teemasse ka paar pilti panna kunagi.
Väga hea, et lihtsalt piltidele on ka video juures. 8) Liikuvat pilti on alati lust vaadata.Katsun siis millalgi seda masinat ka oma silmaga kaema tulla.Ega ei ole plaanis see aasta mõnele lustisõidule selle masinaga tulla?

Ega mis muud kui edu masina ehitamisel! ;)

_________________
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 20 Apr 2009 10:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Tsiteeri:
Ega ei ole plaanis see aasta mõnele lustisõidule selle masinaga tulla?


Ei tea kas jõuan masina suveks valmis. Aga, kui saan siis ma arvan, et kuhugi üritusele ikka võiks minna. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 20 Apr 2009 10:43 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
lahe :D aku on sama suur kui mootor

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 20 Apr 2009 10:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
wax kirjutas:
lahe :D aku on sama suur kui mootor


nja...seda 120Ah ikka naljalt tühjaks ei käia :D Ja kusjuures isegi kapott mahub probleemideta peale selle akuga. 8)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 20 Apr 2009 11:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
meeldiv näha et sinu projekt on edasi liikunud, muidu vahepeal päris pikk paus oli.
ootan sind suvisele üritusele selle masinaga :auto

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 20 Apr 2009 14:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Paus on jah pikk olnud. Eelmine aasta oli värvimine sügiseks plaanitud, aga sai otsustatud, et jääb kevade peale asi, muidu talvel garaažis seistes tekivad igasugu kriimustused ja asjad. Aga eks näeb kuidas asi sujub, kui üldse sujub :D :(


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 20 Apr 2009 19:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 427
Asukoht: Tallinn
Värvikoorumine on arvatavasti selle punase krundi teema... roostekaitse ka sellel just paremate killast pole...omal ka sellega kogemusi ja enam eluseeski ei kasuta seda.
ilus auto, kunagi kui aega tekib tahan ka sellist saada. salong on kena, kergelt kuninglik!

Aga edukest nokitsemisel!

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´84


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 21 Apr 2009 23:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
See punane krunt igatahes otse värvi alla ei jää, värvile tuleb alla ikka korralik kahekomponentne värviga sobiv krunt. Aga seda ma ei oska öelda, et kuidas see punane krunt korraliku krundiga sobib, või peaks ehk selle punase krundi maha nühkima hoopis ??? ehk oskad seda kommenteerida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: M 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 21 Apr 2009 23:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 427
Asukoht: Tallinn
TiitS kirjutas:
See punane krunt igatahes otse värvi alla ei jää, värvile tuleb alla ikka korralik kahekomponentne värviga sobiv krunt. Aga seda ma ei oska öelda, et kuidas see punane krunt korraliku krundiga sobib, või peaks ehk selle punase krundi maha nühkima hoopis ??? ehk oskad seda kommenteerida.


Tean, et see krundi maha võtmine on jälle üks jube töö, aga mina võtaksin maha ja alustaksin ikka korraliku kahekomponentse kas happe või täitekrundiga. Üks kogenud restauraator kurtis ka, et kõik tööd mis on teinud punase krundiga on pidanud üle tegema, kuna see ei taha autol seljas püsida. ka ise sellese ämbrisse oma esimese autoga astunud. Lasin üle värvida, aga ise tegin eeltööd ja kasutasin ka punast krunti ja hea oli, et auto läks nädal hiljem mahakandmisele... muidu oleks pidanud jälle nullist alustama. Muide Spies Heckers ei soovita samamoodi seda sellises koguses autol kasutada... vahet pole kas ühe või kahe komponentne.
See on lihtsalt sõbralik soovitus, aga otsustaja oled ju ikkagi sina.

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´84


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 359 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Lepik ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7