Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 23 Mär 2019 05:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 359 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 36  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 12 Sept 2010 23:45 

Liitunud: 26 Mär 2009 17:07
Postitusi: 40
iisak kirjutas:
Oleks madal(am) kah, siis oleks väga viis aparaat.

+1
aga siis on suht võimatu sõita sellega, kuna vedrustus siis puudub pmts.
1 võimalus on sillad ümber ehitada kuidagi ehk?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 13 Sept 2010 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Mõtted on sinnapoole liikunud küll. Näiteks annaks alumist šarniiri ülespoole tõsta õõtsa suhtes, aga sellise madaldamisega tekib jälle see probleem, et sillatala jääb väga madalale teepinnast. Võimalus on muidugi ka sillatala rohkem poolraamide sisse süvistada. Siis tuleks Mootorikinnitused ja võibolla ka karteripõhi ümber teha, et käigukast ja mootor samale tasapinnale jääks kui praegu.
Võimalusi on mitmeid :). Aga kas on mõtet nii palju vaeva näha selle nimel?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 13 Sept 2010 13:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Jaan 2010 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Rapla maakond
TiitS kirjutas:
Võimalusi on mitmeid :). Aga kas on mõtet nii palju vaeva näha selle nimel?

On. Ükspäev nägin kui panid linnapoole, hääle pärast pöörasin pead maantee poole, tore vaatepilt oli 8)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 13 Sept 2010 14:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Ahsoo, et mootorihäält on ikka kosta ka :) . Ega ma ise ei olegi kuulnud, mis häält see masin väljastpoolt teeb. Sumpajooks sai suht vaikne tehtud, et liiga kõrva ei karjuks. Opeli reso ja lõpupütt on ikka küljes.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 13 Sept 2010 21:48 

Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Postitusi: 133
Asukoht: Tallinn
TiitS kirjutas:
Aga kas on mõtet nii palju vaeva näha selle nimel?

Ongi nüüd mõtlemisainet, et kuidas ja mis 8) , jama ju kui projekt valmis hakkab saama.
Lugesin enne jah, et sillaga jama, aga selline masin madalana oleks ülipro.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 22 Sept 2010 00:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Apr 2010 19:39
Postitusi: 5
Pilt
Tuttav koht :D .

Kena! Jälgin seda teemat huviga :hail .


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 06 Okt 2010 16:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Kes juhtus eile ETV-st Ringvaadet vaatama, siis võibolla märkas seal midagi tuttavat 8) http://etv.err.ee/index.php?05593526&video=289


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 07 Okt 2010 01:41 

Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Postitusi: 201
Asukoht: Tallinn,Nõmme
TiitS kirjutas:
Kes juhtus eile ETV-st Ringvaadet vaatama, siis võibolla märkas seal midagi tuttavat 8) http://etv.err.ee/index.php?05593526&video=289

Lõpuks näidati ikka, ma juba pidin priva saatma ja küsima, et kas ei näidatagi. :) Aga tänud sõidu eest ja auto astub väga hästi edasi. :beer

_________________
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 30 Nov 2010 02:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Teeks ka väikse up-i

Kindlustus kehtis autol septembri lõpuni ning peale seda on mosse seisnud garaazis. Peale viimast sõitu sai vesi mootorist välja lastud ja nii ta seisis paar kuud. Kuna nüüdsest on vaja seda garaaziboksi, kus mosse paikneb, teiste autodega täita, tuli mossele veel korra hääled sisse puhuda ja teise paika liigelda. Mootor ja radiaator sai seekord täidetud korraliku jahutusvedelikuga. Käivitamisega ei olnud mingeid probleeme, matsupill, -10 kraadi näitas termomeeter tol hetkel.

Üks talvine pildike ka:

Pilt

Ja uues talvekorteris, koos toakaaslasega. Päris nurka surutud see pisike mosse :):

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 04 Veebr 2011 22:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Kuna vahepeal tundus, et talv hakkab taanduma, otsustasin mosse talveunest üles äratada. Eesmärgiks on auto kevadeks sobivale kõrgusele saada. Terve sügise ja talve mõtisklesin selle üle, mismoodi oleks kõige mõistlikum asja madalamaks saada. Vedrusid rohkem lõigata ei kannata, kuna vedrustuse käik saab otsa ja tervet silda ülespoole viia ka ei viitsi (liiga töömahukas). Kõige mõistlikum lahendus tundus olevat alumiste šarniiride ülespoole viimine õõtsa suhtes. Sellega säilib endine vedrustuse käik ja muid probleeme ei tohiks tekkida. Ajasin siis mosse garaaži ja lammutasin esisilla järjekordselt laiali

Pilt

Seejärel õõtsadelt otsad maha:

Pilt

ja vasakpoolsele õõtsale parempoolse õõtsa ots teistpidi külge keevitada. Teiselpool samamoodi

Pilt

Ostsin paremale poole ka uue šarniiri, kuna sealpool oli varem mingi koperatiivi määrdenipliga toodang, mis määret välja ajas. Nüüd siis mõlemal pool mingi saksa firma Fenox vms. toodangu omad. Mõõtmiste järgi peaks kliirens kahanema umbes 7-8 cm. Sellisena läks siis šarniir õõtsa külge:

Pilt

Pilt

Sillatala ja maapinna vahele jäi ligikaudu 11 cm. Ma usun, et kannatab sõita küll, maastikusõitu sellega niikuinii ei tee

Pilt

Lõpptulemus siis selline:

Pilt

Järgmise asun tagasilla kallale. Mõte on eemaldada vedrupakk ja pöörata üks leht pakis teistpidi, pidi muutma tagaotsa piisavalt jäigaks ja madalaks. Kui keegi on sellise asjaga varem kokku puutunud siis igasugused näpunäited ja muud soovitused on teretulnud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 359 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 36  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7