MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas hannes24 »

töötas ikka , kütusekulu läheb üsna suureks aint :D aga noh, prostalt tehtud asja kohta ikkagi suht hea mineka tekkis .
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Nädala sees sai mootor korraliku leotuse ja survepesu, et parem ja puhtam nokitseda oleks. Mingi aeg tegin ka karteripõhja ja õlivõtturi sobivaks. Karter jäi isegi pidama 8) . Eile panin mootori asukoha paika ja valmistasin uued padjakronsteinid. Nüüd istub mootor ilusti patjadel. :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Martpoiss »

Kuidas sellise ehituse legaalseks saamisega on?
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Seda peab uurima mingi aeg. Aga arvatavasti ARK-i onud sellesse asjasse hästi ei suhtu.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas moskiito »

mis seal suhtuda, täidad vastavad dokumendid ära, läbid katsed-testid ja saad tunnistuse et masin on teedele kõlbulik.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Siis peab olema asi väga korralikult tehtud ning näidatud peavad olema ka igasugused tugevusarvutused ja tehtud vajalikud mõõtmised. Arvatavasti on seda paberimäärimist väga palju. Nagu näha siis antud projekt on rohkem selline põlve otsas nokitsemine ning seetõttu ARK-st eriti head vastukaja loota ei ole.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas sass »

Ütleme nii, et ARK-i pole mötet seda näitama minna. ÜV ajaks vöib-olla töstetakse teine mootor tagasi ja ülejäänud ajast nagunii nn. öige mootor peal.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas moskiito »

sass kirjutas:Ütleme nii, et ARK-i pole mötet seda näitama minna. ÜV ajaks vöib-olla töstetakse teine mootor tagasi ja ülejäänud ajast nagunii nn. öige mootor peal.
nii kaua see töötab kuni politsei kinni ei pea, siis saadab erakorralisele ülevaatusele.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
pppp
Postitusi: 60
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:27
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas pppp »

Kõige väiksema töömahuga Opeli CIH-mootor oli 1,5-liitrine (võimsus 60 hj) - see nii oluliselt oma näitajate poolest peal olnud M408 mootorist ei erine. Omaette küsimus muidugi, kuskohast selline tänapäeval kätte saada...
Vot sellised mõtted tulid mul siis seoses selle asutusega, mida siin 3 tähega kutsutakse ja mis uuemal ajal hoopis teist nime kannab, pähe...
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Vahepeal siis midagi jälle tehtud. Kuna Opeli mootoril on sidur trossiga, siis otsustasin terve pedaaliboksi Senatori pealt ümber tõsta, pedaalid ise jäid siiski pooleldi mosse omad:

Pilt

Sel nädalavahetusel nokitsesin käigukasti tunneli kallal. Käigukangi hoovastiku tegin ka u. 10 cm lühemaks, et kangi ettepoole saada. Kangi asukoht jäi täitsa ok. Kuigi kang oleks võinud veel eespool olla, aga rohkem lühemaks hoovastikku ei saanud teha.

Pilt

Salongi üldmulje siis selline:

Pilt

Sain ühe päris kena rooli kah, täitsa mõnus on 8)

Teha on veel tuhat asja, aga suveks tahaks ikka liikvele saada.
Vasta