MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Aga tänud, jõudu tarvis. Tegelikult pildi peal paistavad asjad ilusamad, kui tegelikult on. See mootoriruumi värvimine läks suht kehvasti. Kompressor on mul mingi nõukaaegne jurakas, millel silindri vahelt lekib õli survepaaki ja tänu sellele sai see värv suht kole täpiline. Aga kaugelt vaadates õnneks väga silma ei riiva. :)
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas jartmok »

TiitS kirjutas:Aga tänud, jõudu tarvis. Tegelikult pildi peal paistavad asjad ilusamad, kui tegelikult on. See mootoriruumi värvimine läks suht kehvasti. Kompressor on mul mingi nõukaaegne jurakas, millel silindri vahelt lekib õli survepaaki ja tänu sellele sai see värv suht kole täpiline. Aga kaugelt vaadates õnneks väga silma ei riiva. :)
Tuleviku suhtes, kasvõi pisemate detailide pärast võid katsetada sellist vidinat
http://www.salutary.ee/?id=10735
Mõeldud küll vee eralduses aga ehk püab ka kinni õli. See siis oelks hetkel odavaima lahendus.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Voolikul oli vahel nii vee, kui ka õlieraldaja, aga polnud sellest kasu miskit. Tulevikus on lootus, et tekib uus kompressor garaazi, aga seniajani peab sellega hakkama saama. Rehvi saab täis pumbatud, aga muuks otstarbeks seda eriti kasutada ei saa.
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas jartmok »

TiitS kirjutas:Voolikul oli vahel nii vee, kui ka õlieraldaja, aga polnud sellest kasu miskit. Tulevikus on lootus, et tekib uus kompressor garaazi, aga seniajani peab sellega hakkama saama. Rehvi saab täis pumbatud, aga muuks otstarbeks seda eriti kasutada ei saa.
Õlitab veel pealekauba rehvi seestpoolt ka ära :D
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Juhtmed, juhtmed ja veel juhtmeid. Eemaldasin siis Senatorilt peaaegu kogu kaabelduse. Tõstan kõik juhtmed, koos näidikuplokiga Sena pealt Mossele, sest endine Mosse kaabeldus oli veidi pooletoobine ja vananenud:

Pilt

Kaitsmeplokk jääb kuhugi sinnakanti ja mootori juhtajud kõrvalistuja poole:

Pilt

Juhtmed on ainult veidi liiga pikad, aga saame hakkama:

Pilt
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Juhtmetega sai omajagu mässatud. Kõik sai nagu paika, aga käiad mis sa käiad, ühtegi pauku mootor ei teinud. Sai siis uuritud ja proovitud igasugu asju, aga mitte miski nagu ei aidanud. Siis mõtlesin, et prooviks huvi pärast samasugust lahendus mis 408 mootoril, kui seda käima ei saanud. Küünlajuhtmed ühe astme võrra edasi, starterit ja käima ta läks 8). Ju siis sai peale keti vahetust jagaja valesse asendisse jälle. Aga aitab jutust, liikuvat pilti on alati huvitavam vaadata :D :

http://www.youtube.com/watch?v=ogjuoIznxoA

Järgmiseks etapiks siis väljalaskesüsteemi leiutamine. Samuti otsin sobivat radikat, mis sinna ette mahuks. Arvatavasti saab selleks olema 1992+ aasta Honda Civicu oma, mis oma mõõtmete poolest peaks olema ideaalne. Kui kellegil sellist tükki pakkuda on siis võiks teada anda.
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas mart »

5+!!!
Kas need Lada (olid ikka lada omad või?) mootoripadjad grammike nõrgaks ei jää sellele mootorile?
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Need Niva padjad, aga noh see kah ju Lada. On jäigemad, kui tavalise sigulli omad. Tegelikult peaksid suht tugevad asjad olema, tavalise Lada peal panevad kere värisema teatud pööretel. Mul tuttav kasutas neid isegi v6 rwd Opel Calibra küljes ja pidasid vastu küll.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Nüüd siis asi nii kaugel, et saab juba õue peal ringe teha. Väga palju lapatsit ei tasu anda, sest pidureid ju ei ole. Käsipiduriga saab hädaga hoo maha, aga ega see õige asi ei ole. Aga igatahes asi liigub ja see on põhiline.

Video ka:

http://www.youtube.com/watch?v=GcvXMMHFsl0
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 324
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Sten »

Väga kõva masin ja väga kõva töö oled ära teinud. Nii ilus vaadata sellist masinat kergelt külg ees reipalt liikumas. Tahaks juba näha kogu kompotti maanteel vuramas!
Vasta