Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 20 Mär 2019 00:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 359 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 36  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 05 Juun 2010 01:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Lähiajal oleks vaja mossele hakata ketaspidureid paigaldama. Peasilindrina kasutan vazi oma, siis sellega seoses küsiks targemate käest, et kas 412-2140 mossede piduritorud on samat tüüpi otstega nagu vazidel?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 05 Juun 2010 10:29 

Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Postitusi: 290
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Minu mäletamist mööda on 2140-l piduritoru otsad sama mõõtu ja sama keermega kui vaz-il. Izevski 412-l ei ole piduritoru otsad aga samad mis vaz-il, tal on need millimeeter väiksemad. Piduritoru ise ka läbimõõdult väiksem terve 1mm jagu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 05 Juun 2010 11:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Selge. Siis on hea. Ketastega käändmikud mul 2140 küljest.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 05 Juun 2010 16:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1663
Asukoht: Jüri,Harjumaa
TiitS kirjutas:
Selge. Siis on hea. Ketastega käändmikud mul 2140 küljest.

Siin tulebki nüüd selline erinevus,et VAZ-l on 2 pidurivoolikut aga Mosse-2140-l neid 4. Kui kasutada VAZ-i peasilindrit ja Mosse kettaid,tuleks piduritorud ümber vedada ja "ämblik" vahele panna?

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 05 Juun 2010 20:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Seda jah. Plaanis on, ratta poolt alustades siis, üleminek voolikutest torudeks ja siis kolmik vahele ning siis ühe toruga peapumpa. Niimoodi siis mõlemil pool.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 18 Juun 2010 20:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Nüüd siis asi seal maal, et auto liigub, ja vajadusel pidurdab ka 8).

Enamus pidurisüsteemist sai välja vahetatud. Endiseks jäid ainult tagumised trummelpidurid. Ette said ketaspiduritega 2140 käändmikud. Sadula voolikud läksid üle piduritorudeks, mis koondusid kolmikusse ning edasi suubus üksik toru vazi peasilindrisse. Tagumise toru jaoks pidin tegema ülemineku 5mm torust 6mm-ks. Selleks kasutasin ära kahte vanat pidurivoolikut, millelt lõikasin ära otsad ning keevitasin need omavahel kokku. Siis viimaseks asjaks pidurite õhutamine. Proovisõidul kõik toimis nagu peab.

Pilt

Pilt

Pilt

Näidikuplokk tuleb selline, pole küll eriti stiilne, aga esialgu peab sellega leppima:

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 26 Juun 2010 21:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Asjalood on nüüdseks seal maal, et väljastpoolt on auto koos. Uued rattad said alla. Pole päris see tulemus, mis ma lootsin, rattakoopad on ikka liiga tühjad. Eelmiste rataste diameeter oli peaaegu sama, mis uutega. Peab ikka mingi aeg madaldamisega tegelema hakkama. Tuled ja viled töötavad. Mootor tahab ainult seadistamist veel. Süüde on vale arvatavasti, puterdab veidi ja minek ei ole see, mis peaks. Jahutus on kehva, kipub üle kuumenema. Kasutusel on üks oksüdeerunud ribidega Honda Civicu radikas, arvatavasti see ongi see kurja juur. Peab uue radika tooma ikka. Salongis on asjad pooleli alles. Vaja kõvasti mürasummutust kastitunnelile ja tulemüürile panna, kuna praegu on sõites ikka jube müra salongis.

Mõni pildike ja video ka:

Pilt

Pilt

http://www.youtube.com/watch?v=Fo3ru6Ds9WQ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 26 Juun 2010 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 519
Paarikümne sentimeetrist madaldust oleks veel vaja :burnout


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 26 Juun 2010 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Apr 2010 19:16
Postitusi: 201
Ei, madalamaks enam lasta ei saa, auto naisi täis siis hakkab vastu maad kraapima. :)
Edu ja jaksu!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: MZMA 401 1955 TiitS
PostitusPostitatud: 26 Juun 2010 23:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Postitusi: 299
Asukoht: Rapla
Siis ei tasu nii suuri naisi vedada :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 359 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 36  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7