33. leht 40-st

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 15 Apr 2017 19:11
Postitas fokser
Täiege vinged veljed ikka! :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 15 Apr 2017 22:29
Postitas wax
Praegusel kujul veel mitte. Kole kahvatu ja igav. Kõrgem rehv whitewalliga + kroomrant, siis hakkab looma, ma kujutan ette :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 04 Juul 2017 20:11
Postitas wax
Viskasin veljodele rehvid ja valgeseinad peale ning proovisin alla. Sain kinnitust ammusele kahtlusele - offset toob velje liiga välja nagu mu kunagistel Mangelsitel. Velg istub väga ilusti, kuid rehv käib välimisse koopaäärde kui pagassis asjad või tagaistmel inimesed. Madaldusest ma aga loobuda ei taha. Rehv samuti kitsas 175/65r15, ja sellega rohkem mängida ei anna.
Seega - jäävad ootama kastika valmimist, millel pole mul kahju tiibu lõigata.

Pilt

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 04 Juul 2017 22:06
Postitas fokser
Autol hoopis teine välimus! Kahju, et alla ei sobi... :(

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 10 Aug 2017 20:18
Postitas wax
Mul mosse vist solvus, et pole temaga kuu aega sõitnud. Täna hommikul kimasin töölt koju, kõik tiptop, pidurid vaid pehmevõitu. Garaazi juures siis otsustasin et õhutan neid. Nii kui pedaali põhja vajutasin, sinna ta ka jäi... Mõtlesin, et no tore, polegi aastaid mosse piduritega hullanud, ja nüüd siis kohe vahetult enne suvesõitu kaputt.
Peasilinder maha, laiali, ja vastu vahtis katkine kolb. Krae, mis kolvil olevat mansetti hoiab, oli poolenisti tükkideks. Mingi hetk tekkis paanika kui oma varudest uut peasilindrit ei leidnud (olen ilmselt maale viinud, 434 jaoks kõrvale). Õnneks janekee5 andis hea vihje, et sidurisilindri sisu on sama. See mul vedeles õnneks riiulis ja nüüd on taas pidurid olemas.

Kuna ma juba käppasidpidi pedaalide juures olin, kruttisin taevassevahtivat siduripedaali paar cm allapoole, nüüd ilusti piduripedasliga samal kõrgusel ja mugavam sõita.

Mingi lollakas kiuks käib vasaku esiratta ülemise klotsi juures pedaali üles lastes. Võtsin küll laiali ja puhastasin ja määrisin, kui kiuks jäi alles. Ehk kaob aja jooksul ära, või kui väga häirima hakkab, tuleb ikka uuesti laiali pudistada.

Mootoriõli vahetasin kah ära. Sõitnud küll eriti pole, kuid 2 aastat viimasest vahetusest möödas.

Käiguhoovastikku timmisin, nüüd on kõik käigud esimese korraga leitavad ja saab ehk normaalselt vigursõitu teha.

Homme kusagil survekaga tolm maha ja suvesõiduks valmis :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 13 Aug 2017 23:27
Postitas wax
Pole aastaid oma hobiautode kütusekulu arvutanud. Sel nädalavahetusel sai aga mosse keskmine ikka välja selgitatud. 7,9 on suht ok tulemus, kartsin hullemat.

Pilt

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 14 Aug 2017 01:33
Postitas effe
wax kirjutas:Pole aastaid oma hobiautode kütusekulu arvutanud. Sel nädalavahetusel sai aga mosse keskmine ikka välja selgitatud. 7,9 on suht ok tulemus, kartsin hullemat.
Ei tea jah kus võetakse jutt, et k126h palju kütet võtab. Mul suht samas augus tavaliselt 7,7 oli vist parim mis sain aga tavaliselt kuskil 8 kandis ikka.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 14 Aug 2017 09:40
Postitas hard0
Kui düüsidest kinni puua, saab kõik karpad ökonoomseks, kuid sõiduomadused sealjuures on teine jutt.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 14 Aug 2017 09:43
Postitas wax
Eks nii ole jah. Kuna tegemist pühapäevaautoga, mille suvine läbisõit pisike, siis polegi kütusekulu tegelikult üldse oluline. Seetõttu sai paar aastat tagasi paljude erinevate düüsidega katsetatud kuni leitud endale kõige meeldivam kombinatsioon.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 25 Aug 2017 09:15
Postitas wax
Tundus, et mul on seda hirmsasti vaja, ja ostlesin "mobiilse rehvipingi". :D

Pilt