Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 09 Dets 2019 12:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 394 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08 Apr 2018 21:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
76 -jagal on eelsüütenurgad laiema diapasooniga 93-omaga võrreldes.Täpselt peast ei mäleta,aga markeeringus on vahe lõputähes,kas A või B( B tähistab 76 varianti).


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 08 Apr 2018 22:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Vaatasin täpsemalt üle- 76 variandil hakkab tsentrifuug tööle 400 pöörde (teisel 500) juures ja 2800 pöörde juures on erinevus 14,5kraadi v.s 15,5. Suurem vahe on vaakumregulaatoril,10,5 v.s 7,5 kraadi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Apr 2018 08:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 120
Asukoht: Tallinn
Neid ,pildil olevaid, alumisi šarniire mina oma autole külge ei paneks. Kui just pole tegemist autoga mida veetakse treileril näituselt näitusele. Paljud mäletavad ilmselt Ladasid teeääres seismas, esimene nurk maas ja esiratas risti koopas. Olen paari Moskvichi ka niimoodi näinud. Ühel aidanud teeääres šarniiri vahetada ja ühe sellise šarniiri auto küljest eemaldanud millel oli sõita veel ainult kuni järgmise auguni. Nimelt kummikatte alla pleki sisse tekivad väsimuspraod ja šarniiri munakas tuleb koos "juurikaga" välja. Midagi väljast näha pole ja erilist loksu ka mitte. Oma autole paneks ikka valatud korpusega šarniirid (mitte plekist stantsitud). Need võivad ka sentimeetri loksuda ilma et ratta ja auto teed lahku läheksid...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Apr 2018 13:24 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Tõmbasin punasele kindlustuse peale ja toon lähipäevadel koju ära. 7 kuud 31€, pole paha.

Jagajate märgised leidsin raamatust ning võrdlesin olemasolevate jagajatega, mis näppu juhtusid. Ühel on küll MA, kuid teisel pole mingit märgistust.

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Apr 2018 08:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Ma polegi uuemate jagate tähistusega kokku puutunud aga vahet saab teha ka vaakumregulaatori järgi,deforsil on membraan märgatavalt kergema liikumisega tavalisega võrreldes.Sarniirid on sul sattunud jah algse 2140 omad ja nende vastupidavuse suhtes olen Tarmoga nõus.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2018 17:18 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Pidrunid koostatud ja esisild tagasi koos ning autol all.

Pilt


Ajasin korraks õue ja keerasin ringi, siis mugavam väikses garaažis tagasild kerest eraldada :)

Pilt


See auto ei väsi ikka üllatamast. Olen ka juba eelevalt maininud kui lihtsalt kõik mutrid ja poldid lahti tulevad. Kardaani neli mutrit keerasin praktiliselt näpuga küljest. Samuti ei jonninud ükski tagavedrude ega kammitsate mutter. Positiivsena mõjus ka pilk vedrudele - plastikust klotsid ilusti lehtede vahel alles ja terved :)

Pilt


Natuke ärritas, et geeniused tehases on parempoolse vedru tagumise kanduri valepidi pannud. Ei saa ilma kütusepaaki maha võtmata kätte. Aga ongi hea - saab paagi kah ilusti puhtaks ja korralikult värvitud :)

Pilt


Tagasild alt. Liivapritsi ja pulbervärvimisse koos muude pudinatega mis kogunenud.

Pilt


Küljekarpidest tuli pool tagaistet välja :D Las karbid kuivavad ja tahenevad mõne päeva, siis katab seest ML-iga ja on hea :)

Pilt

Uue juhtmekimbu vedasin veel eest taha ja nipetnäpet veel siitsealt. Hirmuga mõtlen et kõige suurem töö, ehk värvimise eeltöö ootab veel ees :(

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Apr 2018 08:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 120
Asukoht: Tallinn
Natuke ärritas, et geeniused tehases on parempoolse vedru tagumise kanduri valepidi pannud. Ei saa ilma kütusepaaki maha võtmata kätte. Aga ongi hea - saab paagi kah ilusti puhtaks ja korralikult värvitud :)

Pilt

Ei ole valet pidi.. Või noh kuidas võtta.. sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.
Ja kui välimine puks enne eemaldada ja kiige võtta välja nii et paagi poolne puks jääb kiige külge ei sega paak midagi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Apr 2018 11:11 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
tarmo400 kirjutas:
sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.

Seda ma silmas pidasingi :D Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööl :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Apr 2018 15:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Postitusi: 109
wax kirjutas:
tarmo400 kirjutas:
sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.

Seda ma silmas pidasingi :D Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööl :D


Tagasi paned teistpidi? :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Apr 2018 17:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
wax kirjutas:
tarmo400 kirjutas:
sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.

Seda ma silmas pidasingi :D Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööl :D

Tegelt on see mõttega tehtud, et kui mutikas pealt lendab, siis on paak takistuseks, et kammits sõidu pealt ise oma teed ei läheks :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 394 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7