wax kirjutas:
Killa kirjutas:
Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus

Jah esimesed umbes 50km oli kõik ok, siis otsustas üks silinder mitte enam töötada. Kuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi. Märjamaal lisakatse järjekorras vahetasin küünlaid ja juhtmeid ning jõudsin järeldusele, et üks küünlapiip ei tööta. Varupiipu kaasas polnud, ja sai siis kuidagimoodi 3 pütiga ikkagi finishisse jõutud

Kütust läks garaazist garaazini paagitäis pluss 30 liitrit.
Muidu oli lahe üritus, nagu alati

Seda kohta ma isegi nägin. imestasin, et mis sa seal passid, ja kallist aega raiskad. Kuna sa kinni ei pidanud, siis püüdsime ise niigi haledalt kaotatud aega tagasi sõita

Vabandust, et me seekord abivalmid polnud, enamus mu energiast läks käikude vahetamisele

_________________
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.htmlSiin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.