7. leht 40-st

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 01 Mär 2012 10:48
Postitas wax
Märjamaa lisakatse. Suveks tuleks autole kangemad stabikad aretada, et ümber ei läheks :)

Pilt

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 02 Mär 2012 21:38
Postitas wax
Keerasin täna küünlad maha. Jubejubejube! ;) Kolmas on sellest silindrist, mis ei töötanud.

Pilt

Peale viskasin uued NGK BPR6ES-id ning uued, ilma tekstoliitpiipudeta juhtmed.

Pilt

Proovida täna ei viitsinud, kas oli abi või ei. Samuti sai summutit keevitatud. Homme jätkan :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 03 Mär 2012 18:02
Postitas wax
Niisiis. Summuti ühendused ja kinnitused nüüd otsast lõpuni üle käidud. Keevitasin uued kinnitused, kõik ripub nüüd kummitrippidel :)

Nagu eespool kirjutasin, panin nüüd uued küünlad, uued juhtmed ja täna ka uue jagajakaane. AGA - üks silinder endiselt ei tööta, kuigi ilus säde on olemas. :waah Mõistus hetkel otsas, et kust nüüd edasi otsida. Klapikambrikaane võtsin kah maha - klapid avanevad-sulguvad pealtpooltvaadates ilusti. Mida edasi teha? Plokikaas maha kiskuda? :(

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 03 Mär 2012 18:06
Postitas stern100
wax kirjutas:Niisiis. Summuti ühendused ja kinnitused nüüd otsast lõpuni üle käidud. Keevitasin uued kinnitused, kõik ripub nüüd kummitrippidel :)

Nagu eespool kirjutasin, panin nüüd uued küünlad, uued juhtmed ja täna ka uue jagajakaane. AGA - üks silinder endiselt ei tööta, kuigi ilus säde on olemas. :waah Mõistus hetkel otsas, et kust nüüd edasi otsida. Klapikambrikaane võtsin kah maha - klapid avanevad-sulguvad pealtpooltvaadates ilusti. Mida edasi teha? Plokikaas maha kiskuda? :(
Mõõda surved üle. Siis kohe kindel, et kas on läbi klapp või mõni rõngas näiteks katki läinud. Aga kui üldse matsu ei tee siis pigem klapp.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 03 Mär 2012 18:11
Postitas wax
stern100 kirjutas:Mõõda surved üle.
Mul pole kahjuks seda tööriista. Aga kuna mujalt on kõik kontrollitud ja mitmekordselt testitud, siis arvatavasti tuleb ikka kaan maha võtta, olenemata kas probleem on klapis või rõngastes. Pealegi pole see mootor kordagi lahti käinud, ja on päris huvitav, mis sealt 38-aastasest südamest küll välja tuleb :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 03 Mär 2012 19:10
Postitas stern100
wax kirjutas:
stern100 kirjutas:Mõõda surved üle.
Mul pole kahjuks seda tööriista. Aga kuna mujalt on kõik kontrollitud ja mitmekordselt testitud, siis arvatavasti tuleb ikka kaan maha võtta, olenemata kas probleem on klapis või rõngastes. Pealegi pole see mootor kordagi lahti käinud, ja on päris huvitav, mis sealt 38-aastasest südamest küll välja tuleb :)
Noja kuid siis saaksid südamerahu, et tead millises silindris viga peitub ;) Aga kui nkn tahad lahti võtta ja remonti teha siis vast vahet ei ole.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 03 Mär 2012 19:16
Postitas wax
Ma tean täpselt, millises silindris viga on :)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 03 Mär 2012 19:18
Postitas stern100
wax kirjutas:Ma tean täpselt, millises silindris viga on :)
Ah kurjam :D :D :D Tõsi mul tuli endalgi meelde nüüd. Minu viga

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 04 Mär 2012 09:41
Postitas Seenior
Kui sul on suruõhku kasutada,siis saad sellega ka klappe kontrollida-silinder survetakti lõpuseisu ja voolik küünla pesasse,summutist või karbussist on katkise klapi puhul susin kuulda.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 04 Mär 2012 10:37
Postitas wax
Seenior kirjutas:Kui sul on suruõhku kasutada,siis saad sellega ka klappe kontrollida-silinder survetakti lõpuseisu ja voolik küünla pesasse,summutist või karbussist on katkise klapi puhul susin kuulda.
hea idee :beer