Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 08 Dets 2019 05:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AZLK 412 19xx, Mutionu
PostitusPostitatud: 12 Mai 2014 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Ma mõtlen, et miks sa üldse üv ronisid, kui signaal ja pesur ei tööta ja kojamehi pole üldse küljes? Uued piduriklotsid tahavadki sisse sõitmist, sest alguses on puutepind väike ja ei tööta nagu vaja.

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 412 19xx, Mutionu
PostitusPostitatud: 12 Mai 2014 12:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Käigukasti vahele tuleb panna uus tihend ja selle määrid tihendisilikoniga kokku korralikult (mitte paksult) ja siis läeb külge. Oluline, et käigukasti peavõlli ümbrus oleks laialt tihendisilikoniga tihendipealt mõlemalt poolt määritud. Enda mossedel vahetanud juba vaat, et 20 aastat sellise trikiga ja ükski gramm õli pole vahelt välja tulnud. :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 412 19xx, Mutionu
PostitusPostitatud: 13 Mai 2014 00:31 

Liitunud: 04 Jaan 2011 23:12
Postitusi: 41
viirusboy kirjutas:
Ma mõtlen, et miks sa üldse üv ronisid, kui signaal ja pesur ei tööta ja kojamehi pole üldse küljes? Uued piduriklotsid tahavadki sisse sõitmist, sest alguses on puutepind väike ja ei tööta nagu vaja.

ÜV ronisin, et näha ära tösisemad vead nagu šarniirid ja pidurid. Teada oli, et korduv tuleb nagunii, lisaraha see maksma ei läinud. Piduriklotsidega esimene vahetus ei olnud mitte uute vastu, vaid ainult nõrgemal pool teiste kasutatud klotside vastu. Hiljem läksid mölemale poole uued.


Käigukastil olid need poldid töepoolest pigem natuke õrnalt kinni, keerasin siis vaikselt rohkem kinni kuni viimase poldini, mis justkui üsna kergelt keeras, kuid tegelikkuses pooleks läks... Õnneks oli maal doonori pealt toimiv kast vötta. Vötsin doonorilt kasti maha, rookisin puhtaks ja homme saab alla panna. Vana kasti saab lauapeal ilusti korda teha ja ongi varuks kast olemas. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 412 19xx, Mutionu
PostitusPostitatud: 13 Mai 2014 23:30 

Liitunud: 04 Jaan 2011 23:12
Postitusi: 41
Kastivahetus tehtud, samuti vahetasin ära ka väsinud tagumise kardaaniristi. Söites on nüüd auto pire vaiksem, kadunud on kardaani kolks kohalt minnes ja käiguhoovastik sai reguleeritud ilusti täpseks. :)

Üks kehvake pilt ka, kus näha vana kasti "puhtam" (ülemine, kerepoolne) külg ja käikumineva kasti mustem külg.
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7