IZ 27151 '91 Madys

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas MAZ »

Kas selline vedrustus hüppama ei hakka teepeal? Ise ensest huvitav lähenemine tagasilla puhul.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas Martpoiss »

Miks ta hüppama peaks hakkama. Paljud Ladad kasutavad sellist lahendust, pilt Eesti ringrajaladast:
Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas SanderV »

hüppama hakkab auto siis kui kasutatakse vedrusid ilma amortideta
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas hannes24 »

googlesse watts link, siis saab veel infot ja erinevaid lahendusi selle asjanduse kohta.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
Mastermees
Postitusi: 106
Liitunud: 20 Veebr 2011 21:49

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas Mastermees »

Tundub päris hea värk, nüüd aitab ma ehitan enda oma ka lõpuni :D
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas mossejumal »

Kus te mangels veljed välja võlusite ?
Kui kusagil veel on siukesi andke mulle ka teada :)
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas canyondrift »

canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas canyondrift »

Mossele tekkis üks huvitav idee, mida ilmselt paljud on kaalunud ja mõelnud. Nimelt sai kunagi huupi osta.ee-s ringi tuhlatud ja leidsin VW vento TD mootori turbo. No hind oli enamvähem, haarasin härjal sarvist ja nii ta meie garaaži jõudiski. KKK turbo, integreeritud WG-ga. Tundub hetkel päris normaalne tükk, õrn lõtk küll on, aga kui õli vahele läheb siis läheb see väiksemaks, korpusesse õnneks käinud ei ole. Leidsin jääkidest ka downpipe flantsi ja siin ei ole vist midagi muud kui hakata kollektori materjali otsima ja tegema. Kuskilt mäletan ka, et saab originaal kollektori tagurpidi keerata kuskilt millegi ümber puurimisega.. :think

Hetkel aga projekt sisuliselt seisab, poolpaljalt garaažis, ootamaks aega kuna saab valmis tehtud koopad (üks on valmis) ja need siis kinni säristatud. Lõikasin päris palju kraami siit küljest ära ja kere vajus ikka mõnuga esialgu läbi, panin tugevduseks auto tagant otsast pakkude peale ja kui kunagi keevitamiseks peaks minema, siis ei ole asi kuskilt kummis. Kui mul kas teine põhitöö või siis miski muu üle viskab ja Katile kord käe külge panen, siis saab see tagaosa ka kunagi valmis. Praegu lihtsalt kahjuks ei viitsi.

Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas Martpoiss »

Kas on karpa + turbo plaanis?
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas hannes24 »

kolle on mõttekas nullist uus teha selleks flantse vaja ja torupoest hunnik keevispõlvi. Originaal kolle tagurpidi keeramisel on ikka vaja 1 vahejupp teha, seega ruumi jääb veel vähemaks.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Vasta