IZ 27151 '91 Madys

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas SanderV »

6+
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas hannes24 »

mis mõõdus see turbo õlitoru alumine mutter on?
kas küünlaid saad ilma turbot eemaldamatta kätte?
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas sass »

canyondrift kirjutas:Süütega tuleb ka vist midagi teha, et see ei keeraks end koormuse all mitte hilisemaks vaid varajasemaks...
Sul vaja ikka hilisemaks saada, mitte varasemaks, hakkab detoneerima muidu ju. Ja see on üsna lihtsasti tehtav - membraan, mis "juhib" süüdet, sellele tuleb teisele poole teha ava, kuhu ühendad siis vaakumtoru. Nii peaks süüte hilisemaks tömbama, kui pöörded suurenevad.

Muidu kena töö ja loodetavasti progress on kiire ja löpptulemus juba varsti näha.
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas canyondrift »

hannes24 kirjutas:mis mõõdus see turbo õlitoru alumine mutter on?
kas küünlaid saad ilma turbot eemaldamatta kätte?
Hetkese pilgu järgi paistab et vist ei saa küünlaid ilma kätte, aga mis see segab, ei tahtnud hakata ilget pikka torustikku ka tegema, ruumi tegelikult oli ju vähe, kuigi esialgu paistis tohutult. Downpipe hakkab päris pigistama veel.
Turbo õlitoru alumine mutter?
Sai Hydroscanist ostetud stuts 12/1.5mm sisend ja torumõõdu väljundiga, alla õlirõhu anduri juurde läks tollimõõdus kolmik ja vahestuts järjekordselt. Mõlemal pool on keeratavad ühendliited, et paigaldamine oleks kerge ja hõlbus.

Ahaa, süüde siis niimoodi ära kruttida.. Selge pilt siis, see saab ka kiire lahenduskäigu... Aga ega membraan näiteks rõhu peale ei reageeri, kui ma sinna turbost rõhu sisse lasen samma auku kuhu praegu peaks vaakum minema...

Projekti kiirus varieerub, ei pääse garaaži nii palju kui sooviks, seega on ka uuendused veninud hirmsatmoodi.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas SanderV »

turbo rõhku sinna lasta on liig. selle membraani sa paned suuga juba maksimaale amplituudiga liikuma vähese vaevaga
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas hannes24 »

60mm toru mahub downpipeks ära küll, plekiserva peab veits ära lõikama ainult. võid veel mõelda sumpa kuumakaitse teibi peale, kuna kuumaks läheb seal :) kütuse torustik ja piduritorud jäävad kah suht lähedale.

karpa koha pealt võid seda teemat uurida
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6745
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas wax »

telefon on aus :D
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Madys
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Apr 2012 20:45

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas Madys »

Canyondrifti käe all on tegevus olnud märgatav. Suured kiitused talle! Ise tõin lisaks ära mossele rehvid mis tuleb ajada mangelistele peale. Aga kõigepealt on vaja veljed korda teha ja ära värvida. Rehvideks tulid siis 185/55 (oli vist), ehk siis 7" velje peal peaks õrn strech tulema.
Telefon läheb mossele peale autotelefoniks! :D :D
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas canyondrift »

Madys kirjutas:Canyondrifti käe all on tegevus olnud märgatav. Suured kiitused talle! Ise tõin lisaks ära mossele rehvid mis tuleb ajada mangelistele peale. Aga kõigepealt on vaja veljed korda teha ja ära värvida. Rehvideks tulid siis 185/55 (oli vist), ehk siis 7" velje peal peaks õrn strech tulema.
Telefon läheb mossele peale autotelefoniks! :D :D
Eksid, 175/55 oli rehv :D
Järgmine kord tuleb juba kere kallale asuda, kaua see tagaots niimoodi tillerdab... Esiamorte võiks keegi pakkuda, ei viitsi enam õõtsudes ringi sõita. Eriti head oleks ka Volga vedrud, Volga kauplus tahab päris kirvest hinda nende eest :ouh
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas canyondrift »

sass kirjutas:
canyondrift kirjutas:Süütega tuleb ka vist midagi teha, et see ei keeraks end koormuse all mitte hilisemaks vaid varajasemaks...
Sul vaja ikka hilisemaks saada, mitte varasemaks, hakkab detoneerima muidu ju. Ja see on üsna lihtsasti tehtav - membraan, mis "juhib" süüdet, sellele tuleb teisele poole teha ava, kuhu ühendad siis vaakumtoru. Nii peaks süüte hilisemaks tömbama, kui pöörded suurenevad.

Muidu kena töö ja loodetavasti progress on kiire ja löpptulemus juba varsti näha.
Istusin just paraja lolli näoga mosse kapoti all ja mõtlesin et kuidas küll seda süüdet reaalselt hilsemaks saada.. Originaalis keerab see membraansüsteem süüte varajasemaks? Ehk siis kui kollektorisse tekib vaakum, tõmbab ta kontakte... Kui ma aga membraani korpusesse ava teeksin teisele poole, siis sellest poleks mingit tolku, kuna membraani juures on ka ju vedru, mis seda koguaeg ühes asendis hoiab ja kui ma sinna vaakumi peale lasen siis ei juhtu lihtsalt mitte midagi, kui aga seal oleks rõhk, siis oleks asi hoopis teistpidi, toimuks täpselt sama lüke, mis originaalis...
Kuna pani õrnalt mõtlema see, et kuna nüüd on peal turbo, siis kollektoris on ülerõhk, mitte hõrendus, kuidas siis seal vaakumiga lood on.. Sebisin BOV klapi ka kaugelt mikimaalt ja kütuserõhu regulaatori ning mingisuguse paagivälise pumba, aga enamik nad tahavad vaakumit saada töötamiseks, kui aga kolles on nüüd ülerõhk, siis kuidas asjad seal vaakumiga küll tööle hakkavad.. BOV tahab vaakumit saada, regulaator tahaks vaakumit saada, süüde tahaks vaakumit, pidurivõim jne...
Igatahes sai sebitud ka karpasse kummist otsaga nõel, see anti küll mingi vale auto oma vist, aga nõela korpus enamvähem sobis, ehk jääb tööle..
Kas DAAZ karburaatoril on mõni kütuse peale keeramise võimalus ka juures või peab seda lahendama ainult düüsidega?
Vasta