13. leht 13-st

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 06 Juun 2016 08:47
Postitas canyondrift
Ja masin on võimeline ise liikuma...

Mootor peal, töötab, häälestus pole veel tehtud (korralik vms), kapotialune tahab veel parasjagu nokitsemist... Tegemist on rämeda Frankensteiniga, juppe on juba mootori poolelt kokku võibolla 5-6 erinevalt autolt.

Nüüd põhimõtteliselt kere kallale.

Vahepeal asi seisnud täieliku ajapuuduse tõttu, aga mis seal ikka, kunagi tahaks maanteed ka mõõta.

Pilt
Pilt
Pilt



Pähe veel anda ei kannata, jahutusega on probleeme (vist)...
Esivedrustuses hetkel vaid vedru, amort tuleb otsida selline, mis ka põhimõtteliselt tööle jääb.
Nii räige madaldamisega on esinenud veel üks probleem - ratas jookseb keerates vastu koobast. Ometi et 15" mangelsil on madalam rehv kui 13" originaalis, siis käivad hetkel mõlemad vastu.

Aga eks näha ole, mis saab, ise olen juulist eesti riigi ees kohuslane 11 kuuks.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 06 Juun 2016 21:01
Postitas Edel
See 15 on hulga laiem ka, kui Mosse originaal 13.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 22 Juun 2017 22:25
Postitas canyondrift
Väike uuendus,

Keevitasin uue väljalaske kollektori, seekord ikka nii, et mahuks ka küünlaid eemaldama vajadusel - ülelaadimisega ilmselt tuleb sellega paratamatult tegeleda.

Seega kes tahab, saab minu käest kollektori flantsi osta. Mustast metallist, laserlõigatud - paksus 10mm. Kõik kollektorite osad on omavahel ühendatud, kasvatasin ka tihendiserva paksust, aga see ei paista midagi muutvat, kuna ploki küljes on tihendipind ikka sama. Poldiavad on täpsed, kollektoris avad 40mm, saab põhimõtteliselt peale väikest puhastust 40,2mm teras veetoru ja keevispoognaid kasutada kolle keevitamiseks.

Hind 30€ - võin ka soovi järgi kolle meisterdada - siis ka hind vastav.

Pilt

Mõned pildid kollektori valmimisest:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Keevitamine läks ladusalt, flants püsis sirge. Turbo enda flants tahab vist veidi lihvi, aga see pole hullu.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 15 Okt 2017 15:24
Postitas canyondrift
Kas keegi oleks nii hea, kellel mosse äkki kanali peal on - saaks üle mõõta mosse originaal kauguse vedrukannu ja õõtsa vahel (amordi pikkus pmst). Auto normaalasendis.
Ja äkki on siis ka mõni esivedru niisama vedelemas, et saaks täispikkust mõõta - ehk siis tava esivedru (mitte lõigatud või põllumajandusliku vedru) pikkus.

Mul käis väike X idee peast läbi ja otsin selle jaoks infot...