Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 21 Sept 2020 15:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 124 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 12 Nov 2012 00:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
6+


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 12 Nov 2012 10:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
mis mõõdus see turbo õlitoru alumine mutter on?
kas küünlaid saad ilma turbot eemaldamatta kätte?

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 12 Nov 2012 17:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1131
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
canyondrift kirjutas:
Süütega tuleb ka vist midagi teha, et see ei keeraks end koormuse all mitte hilisemaks vaid varajasemaks...


Sul vaja ikka hilisemaks saada, mitte varasemaks, hakkab detoneerima muidu ju. Ja see on üsna lihtsasti tehtav - membraan, mis "juhib" süüdet, sellele tuleb teisele poole teha ava, kuhu ühendad siis vaakumtoru. Nii peaks süüte hilisemaks tömbama, kui pöörded suurenevad.

Muidu kena töö ja loodetavasti progress on kiire ja löpptulemus juba varsti näha.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 12 Nov 2012 22:03 

Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Postitusi: 198
hannes24 kirjutas:
mis mõõdus see turbo õlitoru alumine mutter on?
kas küünlaid saad ilma turbot eemaldamatta kätte?

Hetkese pilgu järgi paistab et vist ei saa küünlaid ilma kätte, aga mis see segab, ei tahtnud hakata ilget pikka torustikku ka tegema, ruumi tegelikult oli ju vähe, kuigi esialgu paistis tohutult. Downpipe hakkab päris pigistama veel.
Turbo õlitoru alumine mutter?
Sai Hydroscanist ostetud stuts 12/1.5mm sisend ja torumõõdu väljundiga, alla õlirõhu anduri juurde läks tollimõõdus kolmik ja vahestuts järjekordselt. Mõlemal pool on keeratavad ühendliited, et paigaldamine oleks kerge ja hõlbus.

Ahaa, süüde siis niimoodi ära kruttida.. Selge pilt siis, see saab ka kiire lahenduskäigu... Aga ega membraan näiteks rõhu peale ei reageeri, kui ma sinna turbost rõhu sisse lasen samma auku kuhu praegu peaks vaakum minema...

Projekti kiirus varieerub, ei pääse garaaži nii palju kui sooviks, seega on ka uuendused veninud hirmsatmoodi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 12 Nov 2012 23:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
turbo rõhku sinna lasta on liig. selle membraani sa paned suuga juba maksimaale amplituudiga liikuma vähese vaevaga


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 13 Nov 2012 08:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
60mm toru mahub downpipeks ära küll, plekiserva peab veits ära lõikama ainult. võid veel mõelda sumpa kuumakaitse teibi peale, kuna kuumaks läheb seal :) kütuse torustik ja piduritorud jäävad kah suht lähedale.

karpa koha pealt võid seda teemat uurida
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6745

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 13 Nov 2012 10:16 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1819
Asukoht: Linnuvabrik
telefon on aus :D

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 13 Nov 2012 21:39 

Liitunud: 04 Apr 2012 20:45
Postitusi: 14
Canyondrifti käe all on tegevus olnud märgatav. Suured kiitused talle! Ise tõin lisaks ära mossele rehvid mis tuleb ajada mangelistele peale. Aga kõigepealt on vaja veljed korda teha ja ära värvida. Rehvideks tulid siis 185/55 (oli vist), ehk siis 7" velje peal peaks õrn strech tulema.
Telefon läheb mossele peale autotelefoniks! :D :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 13 Nov 2012 22:17 

Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Postitusi: 198
Madys kirjutas:
Canyondrifti käe all on tegevus olnud märgatav. Suured kiitused talle! Ise tõin lisaks ära mossele rehvid mis tuleb ajada mangelistele peale. Aga kõigepealt on vaja veljed korda teha ja ära värvida. Rehvideks tulid siis 185/55 (oli vist), ehk siis 7" velje peal peaks õrn strech tulema.
Telefon läheb mossele peale autotelefoniks! :D :D

Eksid, 175/55 oli rehv :D
Järgmine kord tuleb juba kere kallale asuda, kaua see tagaots niimoodi tillerdab... Esiamorte võiks keegi pakkuda, ei viitsi enam õõtsudes ringi sõita. Eriti head oleks ka Volga vedrud, Volga kauplus tahab päris kirvest hinda nende eest :ouh


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 27151 '91 Madys
PostitusPostitatud: 26 Dets 2012 01:10 

Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Postitusi: 198
sass kirjutas:
canyondrift kirjutas:
Süütega tuleb ka vist midagi teha, et see ei keeraks end koormuse all mitte hilisemaks vaid varajasemaks...


Sul vaja ikka hilisemaks saada, mitte varasemaks, hakkab detoneerima muidu ju. Ja see on üsna lihtsasti tehtav - membraan, mis "juhib" süüdet, sellele tuleb teisele poole teha ava, kuhu ühendad siis vaakumtoru. Nii peaks süüte hilisemaks tömbama, kui pöörded suurenevad.

Muidu kena töö ja loodetavasti progress on kiire ja löpptulemus juba varsti näha.

Istusin just paraja lolli näoga mosse kapoti all ja mõtlesin et kuidas küll seda süüdet reaalselt hilsemaks saada.. Originaalis keerab see membraansüsteem süüte varajasemaks? Ehk siis kui kollektorisse tekib vaakum, tõmbab ta kontakte... Kui ma aga membraani korpusesse ava teeksin teisele poole, siis sellest poleks mingit tolku, kuna membraani juures on ka ju vedru, mis seda koguaeg ühes asendis hoiab ja kui ma sinna vaakumi peale lasen siis ei juhtu lihtsalt mitte midagi, kui aga seal oleks rõhk, siis oleks asi hoopis teistpidi, toimuks täpselt sama lüke, mis originaalis...
Kuna pani õrnalt mõtlema see, et kuna nüüd on peal turbo, siis kollektoris on ülerõhk, mitte hõrendus, kuidas siis seal vaakumiga lood on.. Sebisin BOV klapi ka kaugelt mikimaalt ja kütuserõhu regulaatori ning mingisuguse paagivälise pumba, aga enamik nad tahavad vaakumit saada töötamiseks, kui aga kolles on nüüd ülerõhk, siis kuidas asjad seal vaakumiga küll tööle hakkavad.. BOV tahab vaakumit saada, regulaator tahaks vaakumit saada, süüde tahaks vaakumit, pidurivõim jne...
Igatahes sai sebitud ka karpasse kummist otsaga nõel, see anti küll mingi vale auto oma vist, aga nõela korpus enamvähem sobis, ehk jääb tööle..
Kas DAAZ karburaatoril on mõni kütuse peale keeramise võimalus ka juures või peab seda lahendama ainult düüsidega?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 124 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7