7. leht 13-st

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 12 Nov 2012 00:55
Postitas SanderV
6+

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 12 Nov 2012 10:22
Postitas hannes24
mis mõõdus see turbo õlitoru alumine mutter on?
kas küünlaid saad ilma turbot eemaldamatta kätte?

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 12 Nov 2012 17:09
Postitas sass
canyondrift kirjutas:Süütega tuleb ka vist midagi teha, et see ei keeraks end koormuse all mitte hilisemaks vaid varajasemaks...
Sul vaja ikka hilisemaks saada, mitte varasemaks, hakkab detoneerima muidu ju. Ja see on üsna lihtsasti tehtav - membraan, mis "juhib" süüdet, sellele tuleb teisele poole teha ava, kuhu ühendad siis vaakumtoru. Nii peaks süüte hilisemaks tömbama, kui pöörded suurenevad.

Muidu kena töö ja loodetavasti progress on kiire ja löpptulemus juba varsti näha.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 12 Nov 2012 22:03
Postitas canyondrift
hannes24 kirjutas:mis mõõdus see turbo õlitoru alumine mutter on?
kas küünlaid saad ilma turbot eemaldamatta kätte?
Hetkese pilgu järgi paistab et vist ei saa küünlaid ilma kätte, aga mis see segab, ei tahtnud hakata ilget pikka torustikku ka tegema, ruumi tegelikult oli ju vähe, kuigi esialgu paistis tohutult. Downpipe hakkab päris pigistama veel.
Turbo õlitoru alumine mutter?
Sai Hydroscanist ostetud stuts 12/1.5mm sisend ja torumõõdu väljundiga, alla õlirõhu anduri juurde läks tollimõõdus kolmik ja vahestuts järjekordselt. Mõlemal pool on keeratavad ühendliited, et paigaldamine oleks kerge ja hõlbus.

Ahaa, süüde siis niimoodi ära kruttida.. Selge pilt siis, see saab ka kiire lahenduskäigu... Aga ega membraan näiteks rõhu peale ei reageeri, kui ma sinna turbost rõhu sisse lasen samma auku kuhu praegu peaks vaakum minema...

Projekti kiirus varieerub, ei pääse garaaži nii palju kui sooviks, seega on ka uuendused veninud hirmsatmoodi.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 12 Nov 2012 23:38
Postitas SanderV
turbo rõhku sinna lasta on liig. selle membraani sa paned suuga juba maksimaale amplituudiga liikuma vähese vaevaga

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 13 Nov 2012 08:53
Postitas hannes24
60mm toru mahub downpipeks ära küll, plekiserva peab veits ära lõikama ainult. võid veel mõelda sumpa kuumakaitse teibi peale, kuna kuumaks läheb seal :) kütuse torustik ja piduritorud jäävad kah suht lähedale.

karpa koha pealt võid seda teemat uurida
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=6745

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 13 Nov 2012 10:16
Postitas wax
telefon on aus :D

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 13 Nov 2012 21:39
Postitas Madys
Canyondrifti käe all on tegevus olnud märgatav. Suured kiitused talle! Ise tõin lisaks ära mossele rehvid mis tuleb ajada mangelistele peale. Aga kõigepealt on vaja veljed korda teha ja ära värvida. Rehvideks tulid siis 185/55 (oli vist), ehk siis 7" velje peal peaks õrn strech tulema.
Telefon läheb mossele peale autotelefoniks! :D :D

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 13 Nov 2012 22:17
Postitas canyondrift
Madys kirjutas:Canyondrifti käe all on tegevus olnud märgatav. Suured kiitused talle! Ise tõin lisaks ära mossele rehvid mis tuleb ajada mangelistele peale. Aga kõigepealt on vaja veljed korda teha ja ära värvida. Rehvideks tulid siis 185/55 (oli vist), ehk siis 7" velje peal peaks õrn strech tulema.
Telefon läheb mossele peale autotelefoniks! :D :D
Eksid, 175/55 oli rehv :D
Järgmine kord tuleb juba kere kallale asuda, kaua see tagaots niimoodi tillerdab... Esiamorte võiks keegi pakkuda, ei viitsi enam õõtsudes ringi sõita. Eriti head oleks ka Volga vedrud, Volga kauplus tahab päris kirvest hinda nende eest :ouh

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 26 Dets 2012 01:10
Postitas canyondrift
sass kirjutas:
canyondrift kirjutas:Süütega tuleb ka vist midagi teha, et see ei keeraks end koormuse all mitte hilisemaks vaid varajasemaks...
Sul vaja ikka hilisemaks saada, mitte varasemaks, hakkab detoneerima muidu ju. Ja see on üsna lihtsasti tehtav - membraan, mis "juhib" süüdet, sellele tuleb teisele poole teha ava, kuhu ühendad siis vaakumtoru. Nii peaks süüte hilisemaks tömbama, kui pöörded suurenevad.

Muidu kena töö ja loodetavasti progress on kiire ja löpptulemus juba varsti näha.
Istusin just paraja lolli näoga mosse kapoti all ja mõtlesin et kuidas küll seda süüdet reaalselt hilsemaks saada.. Originaalis keerab see membraansüsteem süüte varajasemaks? Ehk siis kui kollektorisse tekib vaakum, tõmbab ta kontakte... Kui ma aga membraani korpusesse ava teeksin teisele poole, siis sellest poleks mingit tolku, kuna membraani juures on ka ju vedru, mis seda koguaeg ühes asendis hoiab ja kui ma sinna vaakumi peale lasen siis ei juhtu lihtsalt mitte midagi, kui aga seal oleks rõhk, siis oleks asi hoopis teistpidi, toimuks täpselt sama lüke, mis originaalis...
Kuna pani õrnalt mõtlema see, et kuna nüüd on peal turbo, siis kollektoris on ülerõhk, mitte hõrendus, kuidas siis seal vaakumiga lood on.. Sebisin BOV klapi ka kaugelt mikimaalt ja kütuserõhu regulaatori ning mingisuguse paagivälise pumba, aga enamik nad tahavad vaakumit saada töötamiseks, kui aga kolles on nüüd ülerõhk, siis kuidas asjad seal vaakumiga küll tööle hakkavad.. BOV tahab vaakumit saada, regulaator tahaks vaakumit saada, süüde tahaks vaakumit, pidurivõim jne...
Igatahes sai sebitud ka karpasse kummist otsaga nõel, see anti küll mingi vale auto oma vist, aga nõela korpus enamvähem sobis, ehk jääb tööle..
Kas DAAZ karburaatoril on mõni kütuse peale keeramise võimalus ka juures või peab seda lahendama ainult düüsidega?