MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas TiitS »

Mis mootori võimsus passi läks?
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

19 kw :auto
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas canyondrift »

Kuidas kohe värvi muuta said või näitasid auto ette? Meil loeti kurjad sõnad peale kui värvi vahetada tahtsime, et olgu auto ette näidata, muidu ei saa...
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

canyondrift kirjutas:Kuidas kohe värvi muuta said või näitasid auto ette? Meil loeti kurjad sõnad peale kui värvi vahetada tahtsime, et olgu auto ette näidata, muidu ei saa...
Ikka jah, ARK-i kojukutse 22,37 äkki oli. ei viitsinud seda treilale ajada jne. Ma võtsin auto uuesti arvele, ehk siis esmane registreerimine. Passi saab sellel juhul panna värvi mis tahes. Taheti Passi panna ka rehvimõõt 5,00 R16 aga õnneks selle kauplesin maha. Ehk siis rehvipiirangut ei jäänud.

Kurb on see, et SAUE ARK kiirustas ja pani mulle tavalised nr-id ... ehk kunagi muudan ära "USA" numbrite vastu.

Aga numbrimärk on siis 523 MHL

Mudeliks MZMA 401
Kere: sedaan
Väljalaskeaasta: 1954
Värvus: Must
Mootor: 1074
Võimsus 19Kw
Tühimass 845kg
4 ust
4 istekohta.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Täna sai siis ka esimesed tiivad kohendatud uute sildade järgi, et ei jääks väga hullusti koopast välja.
Pilt
Suuremad pildid.
http://pilt.delfi.ee/my_album/252227/?page=4
kavalpea
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Veebr 2010 11:44

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas kavalpea »

empudogy kirjutas: Ikka jah, ARK-i kojukutse 22,37 äkki oli. ei viitsinud seda treilale ajada jne. Ma võtsin auto uuesti arvele, ehk siis esmane registreerimine. Passi saab sellel juhul panna värvi mis tahes. Taheti Passi panna ka rehvimõõt 5,00 R16 aga õnneks selle kauplesin maha. Ehk siis rehvipiirangut ei jäänud.
tohoh!
Kas nüüd teeb ARK jälle koduvisiite? vahepeal lõpetati säherdune teenus ära ja ma tellisin neilt enne seda veel hulgim autode ülevaatusakte, et neid hiljem oma nimele vormistada.
Need sauekad on parajad jobud, kui nii võib öelda. Panid mu ühele autole passi värviks "teadmata", kuigi vanas passis oli kirjas, et roheline ning auto kerel domineeris samuti sama värv ning ma veensin neid, et selle auto värvi ma muutma ei hakka. Veel märkisid nad istmete arvuks tühjuse, sest ma oli keretööde ajaks istmed kõrvale välja tõstnud. :kill
Ühele masinale vormistasid nad sellise "mitteaktiivse akti" (kst mis see siis tähendab), nii et ARKi peakontoris soovitati mul auto arvele saamiseks uuesti Sauele pöörduda ja auto seal ette näidata, et saada "aktiivne akt", millega saab auto registrisse. :angry

Veidi OT'ks läks vist.... :P
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Täna oli õhtul jälle vähe aega, keevitasin ära esimese aknaraami alumised nurgad, kus roosteuss olid head tööd teinud. ja panin külge tiivad, et need paika sobitada. Esimesed sain enam vähem paika, kuid tagumised on vaja veel paljuski timmida.

Pilt
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Nüüd esimesed 3 kihti krunti peal igas kohas peale esimese kandle, selle puhastamisega hakkan tegelema järgmine nädal.

Pilt
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Tänase seisuga siis olemas autole kõik vajalikud tihendid(tiiva ja ukse tihendid suisa uued).
Paigaldatud kardaan ja tagumised piduritorud, bensiinitoru, roolikarp ja roolisüsteem, Ehitatud käigukastikoda ja külge on saanud ka tagumised amordid.

Ostetud ka veel istmete jaoks kunstnahk.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas TiitS »

Päris kiiresti areneb asi. Kardaan on päris huvitavalt lahendatud. Kas jäi ikka ilusti tasakaalu ka? Mina enda omal kardaani vahepukki ei kasutanudki. Tegin lihtsalt mosse kardaani lühemaks ning asendasin mosse kardaani nuutotsa Opeli omaga. Aga jõudu ja jaksu ehitamisel. Kui nii kiiresti asi areneb saab ehk juba sügisepoole tänavatel kohata masinat. 8)
Vasta