MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas viirusboy »

stern100 kirjutas:
TiitS kirjutas:Mina enda mossel panin Lada andmete järgi silla paika (kokkujooksu siis peamiselt). Moskvichi nagu ei peeta piisavalt autoks, et sillastendi andmed sisestada. :D
Ise käisin Taebla Autolammutuse sillastendis, kus oli miskine mosse programm sees küll. Aga saab jah lada omaga ka ilusti.
Siinkohal küsiks et kui palju on vahet 2140 ja 2141 sildadel? Taebla Auto sillastendis on AZLK 2141 ja Aleko 2141 mossed valikus ainult.
Muidu ratta külgkalle peab olema alates 403st 15'...1°15'. Üks reguleerleht muudab kallet 19'. Kokkujooks peab olema 1..2 mm. Lisaks on käändtelje pikikalle, mille puhul siis võrdsete rehvirõhkudega sõites kisub auto sinnapoole kus kalle on väiksem ja ratta külgkalle suurem. Soovitav on muuta käändtelje kallet ühel rattal - seal kus ta on väiksem. 1,5 mm reguleerhark suurendab pikikallet 35' ja vähendab külgkallet 10'

Loodan et on abi.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas moskiito »

viirusboy kirjutas:
stern100 kirjutas:
TiitS kirjutas:Mina enda mossel panin Lada andmete järgi silla paika (kokkujooksu siis peamiselt). Moskvichi nagu ei peeta piisavalt autoks, et sillastendi andmed sisestada. :D
Ise käisin Taebla Autolammutuse sillastendis, kus oli miskine mosse programm sees küll. Aga saab jah lada omaga ka ilusti.
Siinkohal küsiks et kui palju on vahet 2140 ja 2141 sildadel? Taebla Auto sillastendis on AZLK 2141 ja Aleko 2141 mossed valikus ainult.
Muidu ratta külgkalle peab olema alates 403st 15'...1°15'. Üks reguleerleht muudab kallet 19'. Kokkujooks peab olema 1..2 mm. Lisaks on käändtelje pikikalle, mille puhul siis võrdsete rehvirõhkudega sõites kisub auto sinnapoole kus kalle on väiksem ja ratta külgkalle suurem. Soovitav on muuta käändtelje kallet ühel rattal - seal kus ta on väiksem. 1,5 mm reguleerhark suurendab pikikallet 35' ja vähendab külgkallet 10'

Loodan et on abi.
kui hakkata nüüd norima siis 2140 ja 2141 sillad erinevad nagu öö ja päev. Võtta manuaal lahti kohe näed kui palju nad erinevad on, üks ühele ei olegi seal mitte midagi, ka reguleerimine on 2141-l teistmoodi (loe "lihtsam").
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Kas keegi mulle numbrid oskab öelda 2140 sillale?
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Nagu kalender ütleb, siis on kevad tulemas. Seoses sellega sai enda autol vahetatud kütusepump ja maha võetud karbuss, mis ei ole nii hea kui peaks. Kulunud. Üritan leida lume sulamise ajaks uue. Käima läks nagu polekski 4 kuud seisnud. Talvega on otsad andnud tulede lülitushoovastik, ehk siis on olemas pargid ja täied, kui päevasõidutuled on kadunud. ja samuti on tagatuled lõpetanud koostöö. :D Aga saame hakkama. Praegu on veel vaja mootorsaani töös hoida ja tagada õige hetk, kui saaniga enam sõita ei saa ja mossega sõita veel ei saa. Samuti on vaja ka oma teisel hobiautol Zaz 965-ele uus mootor peale panna ja Volvo L3314 maha müüa, et hoovi ruumi saada.
Jõudu ja jaksu kõigile!
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Nüüdseks siis mossel hooldus tehtud, õlid vahetatud ja karbuss timmitud, senine 100km näitas head tulemust ja mitte streikimist. Täna sai naisega teatris käidud ja mosse korralikult läikima löödud. Lisaks nüüd ka pilt mossest oma õigete peeglitega.

Pilt
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas Edel »

Oi kurjam, sellise ilusa asjaga on tähelepanu raudselt garanteeritud :D
Kasutaja avatar
ABS
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Telefon: 56871225
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas ABS »

Väga suur töö on ära tehtud ja ilus näeb välja,müts maha.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas r384n3 »

:hail
Audide lainel
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas Lauri-L »

Isegi oma silmaga lähedalt näinud, täitsa mõnus aparaat :)
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Kuna juba eputamiseks läks, siis panen ühe pildi ka sellest, miks ma panin taga sellised tuled. Põhi effekt tuleb välja alles pimedas.
Pilt

Eile sai ostetud ka kõik uued rooliotsad, ning kui kõik klapib, siis reedel läheb ka loksuga roolikarp vahetusse.

Parimat Martin
Vasta