14. leht 17-st

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 07 Mai 2013 14:52
Postitas wax
numbrituli võiks jääda tavaline, kollakas, maitse asi :)

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 19 Mai 2013 00:24
Postitas empudogy
Täna sai vahetatud kõik roolisüsteemis pesitsevad rooliotsad ja siis roolikarpi ja tuge ühendaval vardal kunakad, kausid, vedru ja uus määre. Kui see ujumist teepea ei vähenda, siis läheb vahetusse ka tugijalg ja roolikarp. Lisaks läks toonimisse tegumine klaaside osa. Ehk esmaspäeval saab pilti ka, kui ei jää tulemus selline, nagu lootsin, siis võtame maha. Järgmine nädal peaks helisüsteem ka natukene täiustust saama.

Kas keegi on kodus ise kokkujooksu timminud, palju te mossele olete pannud? Mina panin 225/45 r17 rehvi servast kokku jooksma 2,5-3mm Mõõdulint täpsemalt ei näita, on see OK? või peab veel timmima?

Martin

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 19 Mai 2013 01:14
Postitas moskiito
2.5-3mm on maks, mis võib olla. sobiv on 1 kuni 2mm

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 19 Mai 2013 22:59
Postitas empudogy
Täna sai siis klaasidele ring peale ja tulemus selline.
Pilt
Pilt
Pilt

Sai vaikselt hakatud ka mingit helisüsteemi sinna sisse toppima.
Pilt
Ja uus makk, kuna vanal oli vaid aux-i sisend, kuid väljund puudus.
Pilt

Parimat Martin

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 20 Mai 2013 00:10
Postitas canyondrift
Ma ei taha küll midagi halba eriti öelda, aga sellise töö juures oleks värvikate võinud parasjagu parem olla. Tõsiselt matt tundub see must + must on veel värv mis eriti hästi igast defekte ette näitab. Palju värvi peale sai lõpuks, poleerida ei kannata?

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 20 Mai 2013 19:28
Postitas empudogy
Peal on 2 kihti värvi ja 3 lakki. Kuna kõik on auto juures ise tehtud v-a kardaani lahti lõikamine ja rooli nahatamine, Siis on praeguste oskuste juures tase selline. Ise olen tulemsega rahul, kuid eestlasele omasena saab vinguda alati. Ei välista mõne aasta pärast uut värvi. Praegu jääb nii ja põhirõhk on uuel projektil.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 20 Mai 2013 19:38
Postitas mario
ei tea, päris OK minu jaoks. Noh jah, glossy black oleks muidugi ÜBER, aga nõuab ka perfektset eeltööd. Antud olukorras antud oskustega väga mahe töö korda saadetud.
Martin, miks otsustasid just selliste velgede kasuks?

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 21 Mai 2013 11:07
Postitas empudogy
mario kirjutas:ei tea, päris OK minu jaoks. Noh jah, glossy black oleks muidugi ÜBER, aga nõuab ka perfektset eeltööd. Antud olukorras antud oskustega väga mahe töö korda saadetud.
Martin, miks otsustasid just selliste velgede kasuks?
Tahtsin küljele saada kroomi, ning muud alternatiivi väga ei näinud. Mõte liikus ja liigub siianigi veel peente kodarataega usa autodel olevate velgete suunas, kuid vaatame veel, mis rahakott sellest ideest arvab. Ja need veljed tulid kätte küllaltki OK hinnaga ja vastasid selle hetke kriteeriumitega.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 21 Mai 2013 23:08
Postitas mario
:beer
adekvaatne vastus.

eks nende originaalsete velgede-rehvide leidmine on ka paras kepp ja kammaijaa.. keegi teadis öelda, et kuskil karupõrgus pidada olema üks taat, kes veel soovitud mõõdus rehve pressib ja ka vallai.ee olla teinud mõned custom-rehvid....
rahakott peab aind olema igal asjal. ei pea selleks olema vana auto.. mida uuem, seda hullem.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 22 Mai 2013 10:26
Postitas empudogy
mario kirjutas::beer
adekvaatne vastus.

eks nende originaalsete velgede-rehvide leidmine on ka paras kepp ja kammaijaa.. keegi teadis öelda, et kuskil karupõrgus pidada olema üks taat, kes veel soovitud mõõdus rehve pressib ja ka vallai.ee olla teinud mõned custom-rehvid....
rahakott peab aind olema igal asjal. ei pea selleks olema vana auto.. mida uuem, seda hullem.
Tegelt oli nii, et mul olid all täiesti korralikud rehvid, 2 tk suisa uued (taastatud) õhku pidasid kõik, kuid kuna plaanin see suvi võtta auto pea igapäeva liikuriks, siis sõidumugavus kahjuks ei kannata nende peente rehvidega kriitikat. Teine probleem, miks ma originaal rattaid ei jätnud on see ,et neil olid kilbid väga kehvas korras. Ainus, mis kannatas kasutamist leidis oma asukoha tagavararattal. Oli küll algul idee teha talle alla nii öelda tänapäeva tagavararatastest (singiviiludest) rattad, kuid nendel on peal kiiruse piirang. Üks variant on veel kasutada mootorratta rehve, sest auto kaal on ju olematu. Ehk siis ideid on ja mõte liigub, kuid praegu naudin autot nii kuidas ta valmis sai. Ehk saab see nädal ka mingi heli sisse ja siis on mõte panna ka mõned pigimatid.

Parimat.