3. leht 3-st

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitatud: 20 Apr 2015 20:14
Postitas BergIE
Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitatud: 20 Apr 2015 20:32
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas:Kas on siis esimene selline mootor siin foorumis? Või on keegi salamahti kuskil mujal ka teinud? :D
BergIE on teinud :-)
Niiet BergIE-l on ikkagi 1,5L mootor. Mõtlesin just seda töömahu suurendamise poolt siin.
BergIE kirjutas:Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...
deforss komplekte on 1,5L ja 1,7L mootorile ;) 82mm deforss kolvid on vähem kumerad kui 92 bensiini omad. 85mm kolvid ehk 1,7L deforss kolvid on täiesti siledad.

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitatud: 20 Apr 2015 20:58
Postitas Urukoer
BergIE kirjutas:Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...
Mis karpas tegid? Vahetasid ka düüsid?
Meil oli juhus kui tutikas karpa peale sai,ei olnud ka kõige parem see tulemus.
Ja mis selgus, I kambri kütusedüüs oli kirjade järgi õige kuid läbimõõdult vale.
Ei saa seda uut kaupa usaldada.

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitatud: 21 Apr 2015 07:43
Postitas BergIE
Karpa jäi see mis oli. Düüside numbrid vastavad tabelile. Seda viga kurtis ka eelmine omanik. Pidavat toorest armastama. Taseme panin 6,5 peale, väheke paranes. Õiget vurtsu veel pole ikkagi. Võiks ergem olla.

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitatud: 21 Apr 2015 08:47
Postitas SanderV
seal võib sada viga olla, säde kehva, süüde vale (tavaliselt toorest armastaval mootoril peamine viga) küünalde kontaktide sädevahed mööda, karpa seadistus vale, düüsid (sul vist pidid õiged olema) ja no muidugi kahtlen et sul see on, aga kui kusagil lisaõhku saab siis arvatavasti ka mängib.. endal oli ka see jama, aga siis oli süüde meeletult vale lihtsalt, sai see paika pandud (nii vale et jagaja jalg vajas ringi tõstmist), siis sai hea

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitatud: 22 Apr 2015 08:46
Postitas Urukoer
Seda tuleb ikka ette ,et number düüsil ja tegelik ava ei lange kokku .