Azlk 2137 1979 List_man

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas List_man »

Niisiis... 2007 aasta septembri kuus sai hakatud dokumente otsima kollasele. Leidsingi kuulutuse. Põltsamaal oli müügis valget värvi 2137. Maksis tiba üle kuue tuhande. Selle auto ma pidin lihtsalt ära tooma olenemata seisukorrast. Läksimegi kohale... Üllatuseks oli see isegi üsna heas korras. Tõin ta sealt ära. Kodus avastasin, et põhi oli täielikult üle käidud ja suurem osa põhjast välja vahetatud. 2007 aasta talvel vahetasin kolvid, rõngad ja hülsid. Plokikaanelt läks mm maha. sai sellega sõidetud kuni 2008 aasta jaanuarini... siis tuli alfa pisik kallale. Peale seda seisis garaazis. 2009 aasta talvel viisin tööjuurde, kuna oli vaja garaazi kasutada. Tööjuures sai veljed uuesti üle värvitud. Ahjaa... diffri vahetasin ka ära, kuna selle pärast ta garaazi alguses jäi. See juba kolmas differ sel autol. Ja ega see mis all on, see kah kaua ei kesta. Undab jubedalt. Nii.. seisis see auto siis tööjuures, mingi kaks nädalat vist, nii kaua kui mingid pedekad seda rüüstamas käisid. Eks nad mingid tatid olid. Raadio läks alguses. Lõhuti ukselukk ära raisk. Ajasin siis auto teise kohta autode vahele. Paari päeva pärast läksid ka tagumised kõlarid. Kõige rohkem ajas närvi et turakad lõhkusid tagaluugi hoova ära ja luugi keerasid kah per*e. Eelmine kuu sai taga luuk korda tehtud ja tagumine osa autol ära värvitud. Kuigi jah... taga luuk samuti ilma hoovata nagu kollasel.. sinna tuleb kah midagi elektrilist aretada.
Siis kui ma ta tõin. siis sai põhjale roostevastast ainet ja kivikaitse.
Pilt
Sellele sai ju esi klaasidele ka toonkile pandud. Ilus oli küll aga härra konstaablile ei meeldinud. (samas oli ainult 5% lubatust üle)
Mingi aeg vahe peal sai ka pilte tehtud... võimalik et 2008 aasta kevad:
Pilt
Ja kodu rõdult sama aasta kevadel.
Pilt
Pilt
pildid... 2009 talv.. enne rüüstamist:
Pilt
Pilt
Pilt
Kui digika kuskilt saan siis teen uuest tagaosast kah pilti :)
Ütleme nii et sellega oli tore linnavahel kruiisida.. paljud jäid jõllitama 8) Ja ütleme nii, et ta kõige vaiksem auto kah ei olnud.. aga ka mitte liiga vali..
Mõned küsimused.. Kas kolmnurgaga esiukse klaasi saab asendada ilma kolmnurgata klaasi vastu, ehk; mul on juhipool kolmnurgata klaas aga kõrvalistuja pool on kolmnurk.
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas List_man »

Ja kuidas rahvas arvab.. kas ukse piidad klaaside juurest matt-mustaga üle lasta või jätta valgeks?
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas iisak »

Mustaks. Ja mõlemad masinad on ilusad :hail . Keretüüp/disain minuarust mossedel kõige õnnestunum.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas Edel »

Vinge riistapuu on küll!
Kolmnurkaknaga klaasi saab välja vahetada küll aga selleks on vaja lisadetaile.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas MAZ »

Vaatasin mõlemad masinad üle , ja mulle ka meeldivad kuigi pole stock seisus masinad. Aga siiski parem on selline lahendus kui nad lihtsalt lasta ära mädaneda või vanametalliks saata.
Edu masina omanikule!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas List_man »

Mingi aeg lähen proovin rakvere politseiparklas õnne.. äkki saab mõned detailid. Kuigi valvur seal vist venelane.. aga ma venekeelt ei oska.. :(
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas List_man »

Niisiis... värsked klõpsud hoovipealt. Tagastangel need kummipuksid seal keskel ajutiselt ;) Ja nr koht ajutine kuna viskasin lihtsalt garaazist---> hoovi sõiduks külge
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas List_man »

Tere... paar päeva tagasi sai ülevaatus tehtud. Eile sai sõidetud ka päevaega. Mingi jama on karpaga. Tüüsid on 120/140 128/190 Ühtlase gaasiga sõites ja natukese gaasi vajutades poob nagu kinni.. ja korralikult. Tühikäigul ka, kui gaasi vajutada siis poob korraks kinni ja vahest teeb paugu karpase. Süüte keerasin eile võimalikult varajaseks, nii läheb vähemalt enam-vähem normaalselt pöördesse. Plokikaanelt on muidu mm maha võetud aga nukka hammasratas pole reguleeritavaks tehtud veel. Kas oleks vaja? Igatahes täna vist garaazi uuesti ja süüde raamatujärgi paika. Vaatan mis teeb.

Pilti kah:

Pilt
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas sass »

Pane süüde korralikult paika, selle "lambimetoodikaga". Parem oleks kasutada testrit lambi asemel, aga saab ka ilma.
Töenäoliselt on kiirenduspump otsas vöi on kiirenduspumba ava sodi täis vm. Kontrolli kõigepealt see üle.

Ahjaa, önnitlused ülevaatuse puhul! 2137 kuulub kindlalt mu lemmikute hulka - hea, et keegi veel ühe tänavale tagasi tõi.
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitus Postitas List_man »

Kiirenduspumba membraan vahetatud, ja pihustab korralikult.. kaldun ise sinna süüte poole peale.
Vasta