IZ 412 IE 1981 Jeekim

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

Nii ei saa ju rallit sõita. Peale mootori vahetust saanud sõita 70km, küttekulust selle maa peale ei hakka üldse rääkima, aga millest räägin on sidur.Peale remonti oli sidur, aga vähe oli, sai siis pulgast peale reguleeritud, läks paremaks, sain natukene aega sõita, 10-20km jälle sidurit vähe (3->2 peale võimatu käiku vahetada, kohapealt minnes esimese sisse sain, st vahepeal läks vahepeal läks hoopis 3-s, siis teise peale läks normaalselt) Keerasin siis pulga lõpui välja sain tähesõiduliseda ära vaadata ja natukene veel linna vahel sõita, mis peale kadus üldse sidur ma ei tea kuhu. Nimelt kui enne siduri alla vajutasin siis oli kuulda kuidas survelaager hakkas tööle, selline kõrvaga kuuldav kahin tuli sisse, nüüd seda kahinat enam sidurit vajutades kah ei tule, st tuleb, aga 2 korda kümnest võib-olla ainult. Midagi on seal igatahes pekkis. Praegu proovin garaazi korda saada ja talveks ikka garaazi sisse tagasi ajada mosse. Krt koguaeg remondi ja siis saad jälle 100km sõita. :kill
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Edel »

Siduri lülituskahvel või selle kinnitus defektiga. Käigukasti alt äravõtmisest siin pääsu pole...
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas partnermosse »

Võid proovida ka siduri töösilindrit õhutada, endal on oli kunagist ammu jama sellega.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
21406
Postitusi: 75
Liitunud: 07 Jaan 2013 15:49
Asukoht: Taebla

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas 21406 »

Mul tegi sama trikki siis kui siduri toru lekkis.
Ma arvan ka et alustuseks proovi õhutada.
hulgus
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2012 23:07

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas hulgus »

Edel kirjutas:Siduri lülituskahvel või selle kinnitus defektiga. Käigukasti alt äravõtmisest siin pääsu pole...
Korra selle auto all eelmise mootori ajal juba läbi elatud viga. Kahvli puks logises ja pulk ühest otsast väljas, pedaal pumpas täiega, silinder liikus täies pikkuses, aga sidur ei lahutanud. Ehk nüüdki sama teema.
Aga selle auto all pididki käimakasti poldid juba liblikmutritega olema...
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas moskiito »

ega seal suusmuud ei aita kui siduri kahvli kinnituspoldid liimiga kinni.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Edel »

moskiito kirjutas:ega seal suusmuud ei aita kui siduri kahvli kinnituspoldid liimiga kinni.
Oli minul analoogne juhus aga ei hakanud välja tooma, ehk oli lihtsalt harukordne juhus. Minul tuli ta sidurist välja sellisena http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/64897677
Kah pidin iga vähese aja tagant peale keerama ja ikka sunnik jooksis eest ära :D
Kahvli panin pärast uue ja on tervena püsinud siiani...
hulgus
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2012 23:07

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas hulgus »

Edel kirjutas:
moskiito kirjutas:ega seal suusmuud ei aita kui siduri kahvli kinnituspoldid liimiga kinni.
Oli minul analoogne juhus aga ei hakanud välja tooma, ehk oli lihtsalt harukordne juhus. Minul tuli ta sidurist välja sellisena http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/64897677
Kah pidin iga vähese aja tagant peale keerama ja ikka sunnik jooksis eest ära :D
Kahvli panin pärast uue ja on tervena püsinud siiani...
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/64897677/
tuttav pilt, teemaalgataja oma oli ainult kordi hullemas seisus, üks tihvti ots ära loksunud, pesa ovaalne. Liimitud kemmpi liimiga ja ok.
Eks nüüd kod. Jeekim otsigu om lõpututest varudest remonditud kahvel juba valmis...
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

Eks nüüd kod. Jeekim otsigu om lõpututest varudest remonditud kahvel juba valmis...
Kui kod. hulgus rohkem kodus viibiks, siis ta teaks, et see remonditud kahvel saigi praegu alla, kuna kod. Jeekim oli laisk ja ei viitsinud kasutuses oleva mootoriga koos olnud sidurikoda, koos sinna kuuluvate asjadega, puhtaks pesta ja võttis eelneva mootori küljest juba puhta asja.

Rahunege selle kahvliga nüüd maha, enne tuleb välja mõelda kuidas töösilnder korralikult kinni saada, sest see stopper seibil on mingi loll komme koguaeg oma soonest välja tulla. Sai lastud treialil soont sügavamaks treida, sai uus stopperseib pandud ja ikka ta oli otsustanud, et ta ei taha seal paigal seista. 3->2 peale vahetamine on natukene ikka probleemne, aga see on tingitud sellest et küljepeale liigutamise kang on kuidagi maru ligadlogadi, vist puksid omadega õhtal.
Vahepeal sai tänu venna abile ka garaazi riiulid valmis:
Pilt
Pilt

Nüüd saab jalaluid murdmata mosseni ja tagasi. Kuid riiuleid on veel vähe, palju asju veel ära paigutamata, aga riiulid juba põhimõtteliselt asju täis.
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

Vahest on hea koristada, leiab igasuguseid vajalikke asju mille olemasolugi ei tea.
Nimelt leidsin ühe teise auto ilukilbid mida seal enam ei kasutata ja kuna mosse suverehvide veljed on üsna koledad siis sai need kilbid peale pandud:
Pilt
Aga see ei ole veel kõik, koristamise käigus ilmus välja ju lausa 2 komplekti kasutatud ilukilpe.
Pilt

Ise ei suutnud ära otsustada kummad mossele rohkem sobiks ja jäi esialgu venna soovitusel esimene variant.

Kuid mida teha sellise asjaga:
Pilt
Tegu siis vasakpoolse esimese poritiivaga. Ja miks peab nii olema et kombil samuti oli see poolne sama koha pealt auguga ja teine pool ilus.
Vasta