IZ 412 IE 1981 Jeekim

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Tore,et said ühest suuremast jamast jagu nüüd siis jääb vaid pisivigade parandamine :auto
Endal seisab veel üks remont ees enne,kui saan öelda,et asi korras.

Huvitav on see,et Elva linnas varieerub selle Tad õli hind ikka päris kummaliselt! :lol :D
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
hulgus
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2012 23:07

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas hulgus »

Oli tänasel õhtupoolikul au, istuda klassikalise peresedaani kõrvalistmel, mootor vaikselt nurrumas (kui just järjekordselt kütus otsas ei olnud), käigukast ei ulu, piduripedaal rabab esimeselt paarilt sentimeetrilt (ja süsteem isegi ei leki!), tuled põlevad, signaal teeb prääksu, pakiruumis valitseb kord ja puhtus, tulekustutil oli täheldada värske kuupäevaga kleebist. Raadiovastuvõtjast kostub mahedat instrumentaalmuusikat.
Isegi armatuurlaualt ja torpeedolt on tolm pühitud!

hmm...? kahtlustan miskit. Kellelgi on miskised plaanid?

Sohver olles eelnevalt vahetanud teravalõhnalise sillaõliga lõhnastatud roobad, puhta sõiduvormi vasta, istub rooli, lahutab sujuvalt siduripedaali, vajutab akseleraatori pedaali ja liigub sujuvate hüpetega tänavale, hoides nina juba lähima tehnoülevaatamise punkti poole.
Sohver lülitab sisse 1. käigu,... omast arust 1.-se, aga peresedaan keeldub kiirendamast, alustab liikumist õige vaevaliselt ja kipub sohvri käe all isegi välja surema, sooritades eriskummalisi hüppeid ja eritades petsiifilist haisu.
Peale kiiret juurdlust on kollegiumi järeldus, et normaalseks sõidu alustamiseks on 3. käik ikkagi ebasobiv, aga muid valikuid kabiini jäetud juhtseadmete abil ei õnnestu käigukastist valida.
Ja veerebki ookrikarva (mõnede arvates kanap--a karva) sedaan uuesti kanalile, sohver vahetab pühapäevarõivad kastiõliga aromatiseeritud tunkede vasta ja sukeldub kanalisse... (see, et järgneva tunni jooksul kaovad ja tekkivad erinevad käikude lülituste variandid, st kas ainult edaspidi, või ainult tagurpidi, muuseas selgub ka valesti komplekteeritud siduriajam ja auto korduvalt oma (naiselikku)iselooma välja näitab, ei muuda enam selles hallis päevas suurt miskit)

Ja jäigi nautimata tuule tuhin akna taga, kui see autotööstuse ime tuhiseb läbi sumeda sügisõhtu... ehk mõni teine kord, kuigi sohvriärra ise arvas hetk hiljem nii: "aga võimatu on üv minna kui ühe asja korda saad ja kümme asja uuesti ära laguneb", ehk statistiliselt polegi selle mobiiliga võimalik liigelda.

edu ja kannatlikku meelt.

ps. aru ma ei saa, miks meie jaekaubanduses maksab pidurisilinder miskisele mädanevas kapitalistlikus maailmas kokku pandud sõidukile, mitu korda vähem, kui korralikule nõukogude masinale?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas moskiito »

käiguhoovastik paika reguleerida, siis on asi korras.
Miks vähem maksab, põhjus selles et mosse oli veneaeg ehtne rahva auto ja seda iga nurga peal näha sai. Sellega tekkis "seisvaid juppe" lademetes ja sellepärast poodides ka hinnad all. Kuigi viimstel aastatel on trend ülespoole ja enamik juppe on vaata et kallimad kui lada-le
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

hulgus kirjutas: ps. aru ma ei saa, miks meie jaekaubanduses maksab pidurisilinder miskisele mädanevas kapitalistlikus maailmas kokku pandud sõidukile, mitu korda vähem, kui korralikule nõukogude masinale?
Mis, puudutab kohalikke kauplusi,siis ilmselt olematu käibe tõttu peab hinda iga kuu 10 sendi võrra kergitama. Arvestades voolu ja rendi pindade hinda. Kui järgmine aasta elekter ka kallineb siis ma julgen ennustada,et lihtlabase hinna juurde keevitamisega,kus reaalne käive on väike. Tuleb nii mõnelgi poel uksed jäädavalt kinni panna. Samas see on minu jaoks alati müstika,kui räägitakse poes!?,et hind tõusis,kuna venemaal on hinnatõus?
Nagu WTF ??? ,see jutt ei pea paika mitte kusagilt otsast.
Kahju,et erinevalt Ladast, ei tehta mossele läänes osasid.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Hommikut!
Eelmises postis oli kirjas,et läänes ei tehta Mosse osasid järgi. Aga kas venes siis veel toodetakse kõiki osasid või ka ainult teatud juppe? Või käib ka nagu siinmail,et müüakse laojääke ja iga korraliku eestlase garaazi koli,kus siis kokkukrahmatud ja mittevajalikud jupid hunnikus.... :D Kui keegi teab,et mida ei toodeta venes,võiks ka mainida.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Manks
Postitusi: 475
Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Manks »

MAZ kirjutas:
hulgus kirjutas: ps. aru ma ei saa, miks meie jaekaubanduses maksab pidurisilinder miskisele mädanevas kapitalistlikus maailmas kokku pandud sõidukile, mitu korda vähem, kui korralikule nõukogude masinale?
Mis, puudutab kohalikke kauplusi,siis ilmselt olematu käibe tõttu peab hinda iga kuu 10 sendi võrra kergitama. Arvestades voolu ja rendi pindade hinda. Kui järgmine aasta elekter ka kallineb siis ma julgen ennustada,et lihtlabase hinna juurde keevitamisega,kus reaalne käive on väike. Tuleb nii mõnelgi poel uksed jäädavalt kinni panna. Samas see on minu jaoks alati müstika,kui räägitakse poes!?,et hind tõusis,kuna venemaal on hinnatõus?
Nagu WTF ??? ,see jutt ei pea paika mitte kusagilt otsast.
Kahju,et erinevalt Ladast, ei tehta mossele läänes osasid.
Mosse on jaekaubanduse jaoks haruldane masin, selle juppe on kallis sees pidada. Kui plaanid tõsiselt mosset pidada, siis soovitan osta.ee lehte jälgida, vahel on seal huvitavaid pakkumisi. Viimati ostsin selle kupatuse ära :beer
Pilt

Piduri ja siduriketteid ning pukse ilmselt kõike ära ei jõua kulutada. Sarniire ja piduri - siduri silindreid on vähemalt 3 masina jaoks.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Kahjuks kõik huvilised pole nii rikkad kui herra Manks seda on. Osta.ee võib neid asju olla aga nii kui sa midagi tahad ilmub ei tea kust, 10 spekulanti või pakkujat juurde ja hind kerkib lõppematusse.
Samuti pole ka neid garaaže teab palju alles,kus võiks veel mosse juppe olla.
Selles osas olen nõus,et jae kaubanduses on mosse jupp sama vähe levinud,kui USA auto poes 50-60date MOPARi jupp.

Talupojale teadmiseks,et venemaal tehakse palju enam juppe järgi aga osad jupid on tehtud ka Hiinas. Võrreldes meie poodidega,kus müüakse iidvanu lao jääke. Siis venemaal saab paremini varustatud poest ka plekiringi,soovi korral. Aga jah need on kaks erinevat süsteemi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Manks
Postitusi: 475
Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Manks »

MAZ kirjutas:Kahjuks kõik huvilised pole nii rikkad kui herra Manks seda on. Osta.ee võib neid asju olla aga nii kui sa midagi tahad ilmub ei tea kust, 10 spekulanti või pakkujat juurde ja hind kerkib lõppematusse.
Samuti pole ka neid garaaže teab palju alles,kus võiks veel mosse juppe olla.
Selles osas olen nõus,et jae kaubanduses on mosse jupp sama vähe levinud,kui USA auto poes 50-60date MOPARi jupp.

Talupojale teadmiseks,et venemaal tehakse palju enam juppe järgi aga osad jupid on tehtud ka Hiinas. Võrreldes meie poodidega,kus müüakse iidvanu lao jääke. Siis venemaal saab paremini varustatud poest ka plekiringi,soovi korral. Aga jah need on kaks erinevat süsteemi.
Rikkus on suhteline :lol
vahe on sees, kas maksad ostas koos saatekuluga 35€ või lähed ja hakkad kunagi poode läbi kammima ja 5€ jubina eest maksma. Rohelise klaasiga takso tuld ka iga päev ei pakuta :rokib
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Ma ausalt neid poode väldin,kuna 90% juhtudest on kaup üle hinnatud ja vilets pealekauba.
Tuleb otsida mujalt,isegi kui see tähendab käe sõnnikusse sisse pistmist.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

MAZ kirjutas:Ma ausalt neid poode väldin,kuna 90% juhtudest on kaup üle hinnatud ja vilets pealekauba.
Tuleb otsida mujalt,isegi kui see tähendab käe sõnnikusse sisse pistmist.
Tundub,et veneaegne Mosse kaup on kõige parem. Ma ise pole ammu enam poest juppe ostnud,sest kõik jupid tulevad lausa sülle ja koju kätte.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta