Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 13 Aug 2020 06:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 283 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 07 Sept 2012 21:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
Edel kirjutas:
Ah need vaakumiga karbad ei meeldi mulle ka, ei oska ka mina neid korralikult tööle saada. Tühikäigu regullimiseks seguklapi piirdekruvi neil pole, see on minumeelest ülim lollus, mis tehases välja mõeldud. Krudi kahte kruvi kordamööda ja kuula töötamist aga see kõik nõuab teatud vilumust. Igal juhul eelistan mehhaanilist karburaatorit!
Need veevoolikud, mis karbast läbi lähevad, paras voolikutele lühike torujupp vahele panna siis käib vesi sealt lihtsalt läbi. Endal suviti enamasti nii ongi, teinekord kui karba vaja maha võtta, pole nende voolikutega jamamist.


Kas ja mis edu see vee- läbi vool üldse annab karpale ??? Talvel hoiab soojas, aga ma ei usu, et meie tingimustes nii külmaks läheb, et lausa bensiin käigu pealt ära külmuks.

MAZ- praegu oli ainult prooviks vesi sees, kuna ei olnud kindel kas lõdvikud ja radikas peavad. Talveks läheb ikka õige asi. Ja tõenäoliselt võis karpa ka transa käigus viga saada, ei pruukinud olla vee külmumisest. :kill

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 07 Sept 2012 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
sinu mõtte liigub täitsa õiges suunas, need torud seal ongi "karpa soojendus. Minu masinal ei ole seal midagi küljes. Talvel saab karpa nagunii soojendust väljalaske kollektori pealt sooja õhku imedes, nii et tollel süsteemil eesti kliimas kl vajadust ei ole, see vist pigem sinnakanti mõeldud kus -40 ja rohkem.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 07 Sept 2012 21:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
Veega esialgu võib jahutussüsteemi hermeetilisust proovida aga seda pärast kätte saada süsteemist on juba tiba keerulisem. Tosool jälle on selline tore aine,mis tahab end igast vähegi mittetihedast kohast läbi suruda ja veega ei pruugi alati need kohad näha olla. ;)

Minu arust meie tingimustes,kus enamus inimesi oma hobi autoga talvel -30 ei sõida pole seda karpa jala soojendust vaja. Lisaks ei hakka rääkima ka sellest rämedast keemiast,mida külvatakse talvel teedele.
Vana malli mootoril puudus üldse see soojendus ja töötas ka ilma selleta karburaator. Lisaks võib see jala soojendus ka vanast tosoolist umbe minna,nii,et pärast traadi tükiga kakud seda sodi sealt välja.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 07 Sept 2012 21:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
no tegelt ütlse pole soojendust vaja, piisab kui sooja õhku kätte saab. sõitnud sedasi ka -35 kraadise pakkasega ja midagi ei juhtunud. ilusti liikus. siis oli muidugi 2140 daaz karpaga.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 07 Sept 2012 22:24 

Liitunud: 04 Juul 2012 23:07
Postitusi: 46
Jeekim kirjutas:
...
Kas ja mis edu see vee- läbi vool üldse annab karpale ??? Talvel hoiab soojas, aga ma ei usu, et meie tingimustes nii külmaks läheb, et lausa bensiin käigu pealt ära külmuks.

MAZ- praegu oli ainult prooviks vesi sees, kuna ei olnud kindel kas lõdvikud ja radikas peavad. Talveks läheb ikka õige asi. Ja tõenäoliselt võis karpa ka transa käigus viga saada, ei pruukinud olla vee külmumisest. :kill


Iga vedelik vajab aurustumiseks soojust ja kui seda ei anta, siis võetakse vägisi, ehk siis karburaator võib talvel härma minna, kui soojust juurde ei saa. Bensiin ise ei külmu küll, aga õhus leiduv niiskus, mis võib lõppkiirust hakata mõjutama.
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 07 Sept 2012 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
hulgus kirjutas:
Jeekim kirjutas:
...

...
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)


Antud õhupuhastil ei ole seda klappi ja õhu suunamine käib siis toru ümber tõstmisega. Tegu siis daaz tüüpi karpaga mis toodetu 2140 jaoks. :beer

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 08 Sept 2012 08:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
hulgus kirjutas:
Iga vedelik vajab aurustumiseks soojust ja kui seda ei anta, siis võetakse vägisi, ehk siis karburaator võib talvel härma minna, kui soojust juurde ei saa. Bensiin ise ei külmu küll, aga õhus leiduv niiskus, mis võib lõppkiirust hakata mõjutama.
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)

Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 08 Sept 2012 08:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
MAZ kirjutas:
hulgus kirjutas:
Iga vedelik vajab aurustumiseks soojust ja kui seda ei anta, siis võetakse vägisi, ehk siis karburaator võib talvel härma minna, kui soojust juurde ei saa. Bensiin ise ei külmu küll, aga õhus leiduv niiskus, mis võib lõppkiirust hakata mõjutama.
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)

Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?

mina olen kindlasti see üks hulludest :lol

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 08 Sept 2012 09:32 

Liitunud: 04 Juul 2012 23:07
Postitusi: 46
MAZ kirjutas:
hulgus kirjutas:
Iga vedelik vajab aurustumiseks soojust ja kui seda ei anta, siis võetakse vägisi, ehk siis karburaator võib talvel härma minna, kui soojust juurde ei saa. Bensiin ise ei külmu küll, aga õhus leiduv niiskus, mis võib lõppkiirust hakata mõjutama.
Aga seda soojendust pole ikkagi vaja, sest õhupuhastil klapp sees ja kaks asendit, milles talvises võetakse õhku väljalaske kollektorilt. (kui ikka toru küljes on)

Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?


Siseinfot omades, siis teemaalgataja sooviks olla kindlasti üks nende seast... Miks? sest kaasaegsete autode seas ei ole tagavedu üldsegi mitte populaarne. Ja soola sees ei sõideta :smokin


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
PostitusPostitatud: 08 Sept 2012 11:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
hulgus kirjutas:
MAZ kirjutas:
Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?


Siseinfot omades, siis teemaalgataja sooviks olla kindlasti üks nende seast... Miks? sest kaasaegsete autode seas ei ole tagavedu üldsegi mitte populaarne. Ja soola sees ei sõideta :smokin


Jutt jumala õige. Korra-paar plaanis ikka jäärajal tagavedu proovida. Saaks vähemalt kujutelma kätte kuidas ja mis..

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 283 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7